Jump to content
Diana Diashaliz

Nieuwe mod/clearomizer, maar welke?

Recommended Posts

Al vier jaar een tevreden damper, waarvan de laatste 2 en half jaar middels de Eleaf iStick Pico met de Augvape merlin RTA.  

Deze setting bevalt me prima, en kan ik prima zelf coilen/wicken.

Nu wilde ik 2 nieuwe tankjes bestellen bij Fasttech, maar deze zijn niet meer op voorraad, ik heb zo'n gevoel dat deze eruit gaan.

Wat is een goed alternatief, tankje graag 4ml, en niet te lastig zelf te coilen/wicken? 

Ik ben een MTL vaper, en vape doorgaans op 20.0 w,  niets speciaal dus.

Graag zou ik ook een andere setting erbij willen hebben, en kwam deze tegen op fasttech, mijn vraag is, is deze geschikt, niet te duur, voor de manier waarop ik vape?

Ik ben echt een no/no wat al die technische specs betreft...🙄 

Suggesties meer dan welkom, waarvoor alvast bedankt. 👍 

Die Ehpro is een enorm gevaarte, bijna 15cm lang, en er zit een dripper op, geen tank. Ik zou het geen aanrader voor jou noemen. De Pico is een fijn compact en solide ding, ik zou eerder eentje erbij nemen, of een Pico 21700 waar iets grotere tanks opgaan en batterijen met meer capaciteit in kunnen.

Qua tanks, de Merln is qua smaak nog steeds mijn favoriete DL tank, ze zijn ook nog wel te krijgen, maar er zijn ook erg interessante MTL tankjes te krijgen nu. Wat voor smaken damp je?

@Moppersmurf Daar heb ik er inmiddels 2 van besteld....had het al gezien 😉 

Maar het feit dat het bij fasttech al niet meer te bestellen is, of in elk geval niet in huis is, maakt mij een beetje 'angstig', wat als ze niet meer gemaakt worden? 

Edited by Tamara
FBT - quote verwijderd (https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten/ )

@Leo Bak Oke...niet echt slim dus om die te kopen...

Ik vape voornamelijk fruit, en dan met name mango en meloen.

deze , deze , en deze dat zijn eigenlijk de enige smaakjes die ik lekker vind...

Edited by Diana Diashaliz
FBT - quote verwijderd (https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten/ )

Mjah, fruit, mango, fizzy, niet geschikt voor pei, pc, acryl tanks dus, anders was de Dvarw echt een aanrader voor je geweest, een van de beste mtl-rta's van de afgelopen jaren, de dl-versie vind ik trouwens een stuk minder goed, of een Doggystyle maar die is ook niet geschikt voor je liquid (valt af, geen 4ml). Dan denk ik eerder aan een Kayfun prime met extender (soort van mtl), of de Kayfun 5 mini voor rDL hoewel ik er vrolijk mee mtl.

In mijn ogen is de Merlin trouwens meer een dl-tank, single coils van 0,5-0,75 Ohm rond 20 W, onovertroffen. Maar zelfs met de restrictor en mtl-builds is ie goed. Je hebt twee nieuwe besteld, ik schat dat je daar nog minstens vier jaar mee kan doen, waarom niet dat blijven doen?