Jump to content
ulrik1965

Public Health England komt met belangrijke update over e-sigaret onderzoek

Recommended Posts

Hoopgevend. 

Een opvallend voorstel is eveneens om e-sigaretten zeker te gaan verkopen in de winkels in Britse ziekenhuizen.

Toen ik een tijd geleden helaas regelmatig in het ziekenhuis op bezoek ging vond ik het een erg trieste aanblik al die rokers voor de deur, in rolstoelen, sommigen zelfs met infuus. Ik geloof dat dat inmiddels niet meer mag, maar ik dacht toen ook, konden ze maar wat dampspullen kopen ín het ziekenhuis. Ik hoop dat langere termijnonderzoeken naar dampen minstens zo positief blijven, maar maak mezelf het meest zorgen over aroma's.

Ik vind het een schitterend bericht. Langzaam aan komen er meer en meer onderzoeksresultaten die de enorme voordelen van het dampen t.o.v. het roken, naar voren brengen.
Stapje voor stapje wordt het zelfs wetenschappelijk bewezen. Op een gegeven moment, kunnen regeringen EN het Europese parlement hier niet meer omheen en moeten ze hun onzinnige regelgeving wel aanpassen om gezichtsverlies te voorkomen.

het bericht zoveel mogelijk delen via social media.misschien worden ze dan wel wakker op het Europese parlement en de regering.

5 hours ago, ulrik1965 said:

het bericht zoveel mogelijk delen 

We weten dat de blog post is gebaseerd op een uk onderzoek uit 2015 toch? 

14 hours ago, Leo Bak said:

Toen ik een tijd geleden helaas regelmatig in het ziekenhuis op bezoek ging vond ik het een erg trieste aanblik al die rokers voor de deur, in rolstoelen, sommigen zelfs met infuus.

Tja vroeger hadden ze een rookhok,... maar men heeft beslist dat dit iets te veel beschaving is.

Een opvallend voorstel is eveneens om e-sigaretten zeker te gaan verkopen in de winkels in Britse ziekenhuizen."

Hopelijk mèt opladers en een ruime keuze in nicotinegehaltes en diketonen-vrije vloeistoffen.