BabyXL 9 Posted January 29, 2019 Share Posted January 29, 2019 Goedendag allemaal, Ik wilde mijn Geekvape Ammit 25 te koop zetten, maar om een of andere reden kan ik daar geen berichten meer plaatsen? Voorheen kon het wel. Link to post Share on other sites
Tamara 5657 Posted January 29, 2019 Share Posted January 29, 2019 (edited) Hallo @BabyXL daar kan je niets te koop aanbieden omdat je daar te weinig posts voor hebt, je kan er wel kopen. Als het voorheen wel kon dan was dat een foutje of lang geleden. Ik weet niet wanneer deze regel is ingegaan. Ps. Het kan ook zijn dat je voorheen wel boven de benodigde 10 posts zat maar na een opschoonactie van de Verkoop rubrieken niet meer. Edited January 29, 2019 by Tamara Link to post Share on other sites
BabyXL 9 Posted January 29, 2019 Author Share Posted January 29, 2019 (edited) Hmm, ik denk dat het dan het laatste was. Want ik ben niet zo actief in het forum (lees veel, en zet zo nu en dan wat te koop, maar voor de rest niet). Edited January 29, 2019 by Tamara FBT - quote verwijderd (https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten/ ) Link to post Share on other sites
Tamara 5657 Posted January 29, 2019 Share Posted January 29, 2019 Nou ja, nu nog maar 3, liefst een beetje zinnige, posts en je kan er weer bij. Alvast succes met de verkoop. Link to post Share on other sites
BabyXL 9 Posted January 29, 2019 Author Share Posted January 29, 2019 (edited) Ja, ben normaal niet zo'n blaffer die op elk dingetje reageert. Maar ik ga wel proberen wat actiever te worden. (nu nog 2 XD). Edited January 29, 2019 by Tamara FBT - quote verwijderd (https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten/ ) Link to post Share on other sites
Tamara 5657 Posted January 29, 2019 Share Posted January 29, 2019 Zou je niet de laatste post willen quoten alsjeblieft. We zijn hier wat actiever op aan het sturen ivm de leesbaarheid van het forum. Hieronder kan je de regels lezen 1 Link to post Share on other sites
Sub-Ωhm 18320 Posted January 29, 2019 Share Posted January 29, 2019 @BabyXL, ik zie dat je een account hebt uit 2014, dus dat zou best eens kunnen, nog twee te gaan, dacht het niet 😉 Omdat je een oud lid bent heb ik je ff geholpen, 3 posts on the house... Deze posts verdwijnen vanzelf weer bij een auto recount, maar nu kun je wel adverteren. Lees je wel eerst ff de verkoop policy in de verkoop rubriek 👍 1 Link to post Share on other sites
BabyXL 9 Posted January 29, 2019 Author Share Posted January 29, 2019 (edited) Toppie! Dank je wel! En natuurlijk neem ik die even door 🙂 Edited January 29, 2019 by Tamara FBT - quote verwijderd (https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten/ ) Link to post Share on other sites
Sub-Ωhm 18320 Posted January 29, 2019 Share Posted January 29, 2019 @BabyXL, neem je dan gelijk het advies van @Tamara ter harte, niet onnodig quoten 😉 Link to post Share on other sites
BabyXL 9 Posted January 29, 2019 Author Share Posted January 29, 2019 Ow, die zag ik over het hoofd. Sorry daarvoor 🙂 1 Link to post Share on other sites
Recommended Posts