Jump to content

Opvolger q16 gezocht


Guest Annepan

Recommended Posts

Dnk je voor je antwoord @Dampende DJ

Heb dit weekend ook advies gevraagt is de vape shop en wat getest wat mij goed beviel met damp en smaak heb nu de revenger mini erbij gekocht en moet zeggen die bevalt goed mij q16 hou ik wel voor in de auto maar gebruik de revenger nu thuis en veel meer smaak en damp idd heb nu ook 70vg liquids dat bevalt goed

Edited by bailey
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ik wilde net de Aspire Zelos 2 set adviseren, die met de nautilus 2s tank, want superfijne topfilm systeem. Ik heb m zelf bij le petit vapoteur gekocht. Voordelen: coils gaan lang mee, zijn in verschillende varianten te krijgen. Airflow is aan te passen van heel strak naar helemaal open lucht happen. Mod ziet er goed uit, zonder fratsen. Ik heb de q16 nog wel, maar gebruik die om een ander smaakje te testen.

Betreft je trek in een sigaret, probeer ook eens een liquid met nic salts van bijvoorbeeld element. 20mg, maar dan niet zo'n heftige longklap. Bovendien wordt de nicotine sneller opgenomen, waarbij kans op licht gevoel in je hoofd ontstaat van de nicotine high. 

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
On 22-1-2019 at 12:22, Annepan said:

@Dampende DJ, het gene wat ik graag zou willen is:

1. niet te groot/ zwaar apparaat. 

2. batterij opladen .. een hele dag mee gaan.

3. .. geen mistbank te produceren maar iets wat vergelijkbaar is met een sigaret is prima!

4.  over MTL en DL, ...

Het "probleem" .. de hele dag aan loop te lurken en nog zin heb ik een sigaret. Ook wordt de vloeistof zo bruin.

 

 

 

Ik deed het aanvankelijk ook helemaal fout met de Justfog Q16. Door schade, schande en goede info hier op het forum een stuk wijzer geworden. 

1. De Justfog is inderdaad een elegant klein ding.

2. Batterijen zijn van relatief kleine capaciteit. Neiging tot hele dag door lurken is wel groot, maar dan is het batterijtje sneller leeg. Ik los het op door een paar maal te lurken (ongeveer een traditionele sigaret lang), en leg/zet hem dan op een plek die ik redelijk snel vergeet. Eer ik het ding teruggevonden heb is er al een hele tijd overheen; win/win.

3. De voltage houd ik op max. 3.6, en het schuifje 1/3 deel gesloten.

4. Zie punt 2.: vergeetachtigheid. En zowel op tijd een coiltje vervangen, alsook tijdig liquid aanvullen anders verbrandt de coil. Ik doe op deze manier 2 weken met een coil. 

 

En mijn gruwelijke beginnersfout was: direct na het inzetten van een nieuwe coil moest ik zonodig even weten of "ie het nog deed en drukte op de stoomknop". Daarmee verbrandde ik meteen de coil terwijl die nog niet doordrenkt was met liquid. Dus echt een paar minuten wachten met op die knop drukken, nat weghangen dus. ?

 

P.s. sinds er in de Justfog Q16 ook een 1.2 Ohm coil kan, gebruik ik die. Zelfde prijs als de 1.6 Ohm coil maar ik vind deze fijner.

 

Edited by e-Gerri
Aanvulling
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...