Jump to content

Fullmoon Yellow

Recommended Posts

Ik heb hem gemixt op 15 % 30/70  met 6% nic.

Wow wat zit hier een chemische smaak aan zeg.

Tropische vruchten banaan zou het moeten zijn maar ik proef een rare niet te plaatsen smaak.

Ik heb hem 5 weken geleden gemaakt.

Totaal niet mijn ding deze

• Confused 1

Zou ik ook niet te pruimen vinden met 60 mg nic 😂😂

Nah maar ik heb m hier ook staan en totaal niet chemisch smakend !

Ik mix m dan wel op 10% moet ik erbij zeggen.

Maar ja smaken verschillen ook nu eenmaal.

• Like 1

Banaan is altijd chemisch van smaak, in mijn ervaring. Ik heb eigenlijk nog nooit een Bananenliquid gedampt waarvan ik geen kokhalsneigingen krijg - terwijl banaan mijn lievelingsfruit is. Met perzik het zelfde. Maar niet om te dampen. Sowieso is wat je lekker vind om te dampen niet altijd het zelfde als wat je lekker vindt om te eten. 

Echter, full moon zijn heel intensieve (Maleisische) aroma's, waarbij 10 % voor hoog vg ruimschoots voldoende is. Ik miste zelfs op 7% (Pink en purple) omdat het waanzinnige, mierzoete wattenvreters zijn.

Het is een typisch geval van less is more ; hoe meer aroma je er in gooit, hoe kunstmatiger de smaak. Beter wordt het er zeker niet van.

Pas op 7-8% vond ik ze All Day-potentie krijgen. (Iets dat je de hele dag kunt dampen dus, niet per se elke dag). Daarboven is het lekker voor een tankje, maar dan ben je er ook helemaal op uitgedampt. Als bij meeste premium Liquids.

Het kan beter worden als je het flink verdunt. Maar het lekker wordt?? Tja, het blijft Bananenaroma. 

• 7 months later...