Jump to content
ulrik1965

Iemand ervaring met de Eleaf Lexicon 235W Kit

Recommended Posts

iemand ervaring met de Eleaf Lexicon 235W Kit?heb nu de Eleaf iStick Pico Set 75 watt wat ik goed apparaat vind,maar wil 2 de aanschaffen.bedankt alvast.

Eleaf-Lexicon-235w-TC-Mod-w-Ello-Duro-Sub-Ohm-Tank-Starter-Kit-Canada-scaled.jpg

In gebruik gehad voor een kleine maand, maar ik liet het vallen en was niet meer te gebruiken. Goede mod naar mijn mening maar de tank kan beter,maar dat is mijn belevenis. 

( tank is altijd te vervangen natuurlijk )

En misschien is het voor u juist wel de idealen tank.

MOD: Goed te gebruiken, Gebruiksvriendelijk, makkelijk te bedienen. Wel een advies: gebruik wel een externe lader voor u batterijen en niet de usb kabel.

Firmware is ook makkelijk te upgraden.

hoi,jammer dat ie gevallen is.wat kan er beter aan de tank?en hoe is het met het verbruik van e liquid?externe oplader gebruik ik altijd hoor.bedankt alvast voor de info Pasha

Edited by Tamara
FBT - quote verwijderd (https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten/ )

Er is niks mis mee hoor met de tank, alleen ben ik heel erg gewend geraakt aan de de coils van smok. Een bepaald ander soort airflow en flavor. Gewoon meer een persoonlijke voorkeur. 30pg 70vg gaat gewoon lekker. Alleen als je de 2ml tank heb zal je gewoon net iets vaker moeten bijvullen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Edited by Tamara
FBT - quote verwijderd (https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten/ )

Plus weer een persoonlijke voorkeur er is wel een 810 driptip aanwezig daar kan ik niks van zeggen. Ik hou wel van 810 driptips. i.p.v. 510.

3 hours ago, Pasha said:

Er is niks mis mee hoor met de tank, alleen ben ik heel erg gewend geraakt aan de de coils van smok. Een bepaald ander soort airflow en flavor. Gewoon meer een persoonlijke voorkeur. 30pg 70vg gaat gewoon lekker. Alleen als je de 2ml tank heb zal je gewoon net iets vaker moeten bijvullen.

heb de 6.5 ml tank.ik koop gewoonlijk de 10 ml liquide flesjes,maar ga eens proberen om shake&vape flessen te kopen,de smaak moet dan beter zijn naar het schijnt.

On 29-1-2019 at 09:56, ulrik1965 said:

heb de 6.5 ml tank.ik koop gewoonlijk de 10 ml liquide flesjes,maar ga eens proberen om shake&vape flessen te kopen,de smaak moet dan beter zijn naar het schijnt.

Probeer het een keer zelf te maken zou ik zeggen. Ik ben ook nog een noob als het gaat om smaken zelf te maken. Maar ik moet zeggen dat ik nu al aardig verder ben als eerst, dankzij alle info die ik hier heb meegekregen. En het is veel goedkoper.