Jump to content
junkiexl

MTL Dripper?

Recommended Posts

Hallo,

Na mijn eerste mtl rta de smaak te pakken... 😛

Nu heb ik via een kennis de gelegenheid gekregen in 1 keer veel smaken liquids te maken.

Om dat straks een beetje handig en snel te kunnen testen heb je geloof ik een dripper nodig??

Zo ja, bestaat dat ook in een MTL versie?

Dan had ik graag wat linkjes via fast tech of zo, indien mogelijk.

Geen tankjes met een fabriekscoil...

Bvd.

de trident rda, grand vapor, maar die is bij fasttech uitverkocht. Bij aliexpress zijn er nog twee smaken van te koop.

Hola jullie hebben al hele lijsten 😛

Het moet dus wel MTL zijn... denk dat DL mijn ding niet zo is...

dank alvast beiden 😛 ik ga aan de snuffel.

Das geen geld 😛

maar ik geloof dat die voor DL is?

Afijn staan er een paar naast daar staat wel MTL bij... mooie tankjes....

Hoe zit dat trouwens zijn dat dan klonen?

Of is het in eigen land de BTW en de belasting die het verschil in prijs oplevert?

Salix MTL RDA (clone) is ook een goede MTL RDA.

@junkiexl Die is echt voor mtl bedoeld voor zowel drip alsmede sqounk, clone betekend niks anders dan namaak net als nep merkkleding;(soms merk je er niks van soms ook wel)

Ikzelfvind het b.v fijn om een clone te testen en daarna misschien de real deal aan te schaffen 😉 

Edited by DutchMrD
FBT - quote verwijderd (https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten/ )

Top !

Weet ik  dat ook weer... die Chinezen maken gewoon weer eens een keer alles na.. 😛

Het gaat mij erom, ik heb nogal wat smaken staan op dit moment... En dan wil ik ze snel kunnen testen en op naar de volgende smaak.

8 minutes ago, Jim said:

Salix MTL RDA (clone) is ook een goede MTL RDA.

Leuke revieuw trouwens, daar hebben we wat aan 😛

Ik heb de geekvape ammit mtl rda. Ook met die rede gekocht, het proberen van smaakjes. Makkelijk op te bouwen en te wicken. 

Ik heb voor dat doel een Coil Father RDA besteld €2,83 incl. verzendkosten.

Ik denk dat ik die genoeg kan knijpen voor MTL in combinatie met een platte driptip met een klein gaatje.

Heel simpel deck dus makkelijk te coilen en wicken, kan ik naar hartelust diverse builds en smaakjes uitproberen en mijn steeps testen.

Oh, vergeet de link: https://nl.aliexpress.com/item/Coil-Vader-RDA-Klaring-Tank-Goede-Kwaliteit-510-Enorme-Cloud-Drip-Tips-Voor-Elektronische-Sigaret-Vape/32880875796.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.791c4c4dSwBHPt

HTB1wWK1acvrK1Rjy0Feq6ATmVXai.jpg

Edited by Hansy

ja dat is mijn bedoeling ook... ik heb nu voor het eerst mijn eigen mixen gemaakt..

Er gaat tijd en moeite in zitten, maar het scheelt poen, is lekker en een prima hobby, ik ben alleen maar aan het verdienen sinds ik niet meer rook 😛

Prima lijst dit, ik zoek wel wat moois uit ....

Ik heb deze voor dat doel aangeschaft damp ook mtl77990d48d73164342a422a18ecafc134.jpg

Nu proberen liquids te maken die smaken

Mooi drippertje, heb je hem al in gebruik? Erg benieuwd naar je ervaringen, speciaal de topfill schroefdraad.

Naar welke smaken ben je op zoek? Gebak, fruit, dranken of tabak?

Ik heb deze tabakssmaak gemaakt en die bevalt mij uitstekend, kan er maar niet vanaf blijven, loop de hele dag te lurken.

http://tjek.nu/r/qHf8

3 hours ago, Hansy said:

Erg benieuwd naar je ervaringen, speciaal de topfill schroefdraad.

Volgens mij heb je daar een drrrip - tip  voor om doorheen te druppelen. Je kunt ook de kap er af trekken maar dat is alleen maar werk, vooral als die op een speciale manier terug geplaatst moet worden (lucht bij de coils e.d.).

Daar ben ik het niet mee eens, ik gebruik zelf nog geen dripper, ik squonk met mijn Berserker MTL RDA, maar buiten het primen om drip je in de well en niet recht boven je airflow.

Als je de fotos van dit drippertje bekijkt heeft de top cap een soort snel laad schroefdraad, die open je om te drippen. Ik ben benieuwd naar de soepele werking daarvan.

Een drip tip is niet om door te drippen maar om druppels tegen te houden💦.

Edited by Sub-Ωhm
❗FBT - quote verwijderd (https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten/ )❗

Ja een fantastische site, de ontwerper heeft hier serieus werk van gemaakt. Als je een account maakt dan heb je een database van al je voorraad flavors en je eigen recepten.

Je kan notities toevoegen, publiek en privé, dit is een must have voor iedereen die DIY sapjes maakt.

Wilde eerst zelf een spreadsheet bijhouden van mijn voorraad en recepten, maar met dit is dat onnodig.

Ik heb zojuist als blijk van waardering een donatie gedaan, als iemand zoiets perfects in elkaar zet mag dat wat kosten.

Edited by Sub-Ωhm
❗FBT - quote verwijderd (https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten/ )❗

1 hour ago, Hansy said:

Een drip tip is niet om door te drippen maar om druppels tegen te houden💦

Daar ben ik het dan weer niet mee eens, ik drip 90% door mijn driptip (810) en deze houden zeker geen druppels tegen, hete druppels zijn voor mij persoonlijk ook niet erg, geeft extra smaak op de tong 😋 

Dat kan ik mij bij een 810 wel voorstellen maar een 510 is een ander verhaal. Kijk nu eens naar het fotootje van die Coppervape Caiman V4. Dat topdekseltje is gemaakt om door te drippen met een soort snelle schroefdraad. Als je een airflow naast je coil heb dan kan je de liquid zo naar beneden kieperen, ik zou dat bij een airflow onder de coil persoonlijk niet doen, dat is vragen om lekken en gorgelen, in mijn optiek.

Edited by Sub-Ωhm
❗ FBT - quote verwijderd (https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten/ ❗

Ik heb dat 1x gehad lekken en gorgelen na het drippen via de driptip. Dat kwam gewoon omdat ik teveel gedript had. 

De airflow zit onder de coil maar als ik gewoon drip, niet teveel, is er niets aan de hand. Ik doe het altijd zo.