Jump to content
Steve

Vapestick2000

Recommended Posts

Hallo

Ik mag op mijn werk wel dampen maar vind het niet relaxed als mijn kantoor compleet blauw staat de gehele tijd. Dus daar moest ik wat op verzinnen.

Dit is het geworden, een vapestick. Een meter kunststof pijp met een diameter van ongeveer 5cm. Daar een dunne vuilniszak aan tapen van iets van 25 liter en een dop gemaakt van keukenpapier en tape om de pijp af te sluiten.

Je vape in de pijp blazen en als de vuilniszak begint te bollen doe ik het raam open en leeg ik de vuilniszak. Werkt best goed moet ik zeggen :gek

vapestick.jpg

Dan staat het raam de hele tijd open. Beetje koud nu.

Thuis zou het wel handig zijn. Klein ventilatortje in de buitenmuur bouwen met een flexibele slang er aan

@Steve, probeer eens een stukje van een afzuigkap filter of beter nog, een stukje van een hepafilter aan het eind van de buis te monteren...

Zit al aan een iets professioneler model te denken inderdaad. Heb wel ideeën, nu nog een uitvinder/engineer zoeken, zelf ben ik vet onhandig op zich. 

Spoiler

Nu maar hopen dat er hier geen handige leden zitten die er met mijn idee vandoor gaan :fluit

Maar komt je damp er dan niet uit als je hem laat liggen?

Ik bedoel je legt damp niet weg als een boek.

Dit is niet om je idee af te kraken.

Ben gewoon benieuwd.

Edited by hyena

@hyena Valt reuze mee. Je moet alleen die vuilniszak goed dicht tapen, dat is nog even een klusje. En je dop moet netjes passen