Jump to content
Darksand

Nation wide flavor ban USA.

Recommended Posts

Shit wat een priegelwerk.
Geef mij maar mijn 30mm rda's

Edited by hyena

43 minutes ago, hyena said:

Shit wat een priegelwerk.
Geef mij maar mijn 30mm rda's

Voor priegelwerk gebruik ik een bril met sterke glazen 

Daardoor geen problemen bij 22mm RDA's en RDTA's 

47 minutes ago, richard-V said:

Ik probeer me voor te stellen tegen welke hindernissen de  de beginnende dampers in de komende jaren aanlopen.Vooral de onhandige die geen spijker in de muur kan staan.

Die kopen gewoon supersmokers met een vracht cartomizers  

@Marianna    Ze zullen wel moeten.Als ik zie hoe het met de Juul gaat,zal het met de andere merken ook wel zo gaan.Hermetisch afgesloten cartridges met teveel nicotine.Dat je ze nog open kan maken,daar moeten ze zeker nog wat op verzinnen. En dan komen de aasgieren van de tabak en pharma industrie het overnemen.Daar ben ik bang voor.Dat de Juul geen cartridges zonder nicotine hebben is toch ook niet echt een teken van het ¨denk toch aan onze kinderen¨beginsel waar ze steeds mee komen.Naar mijn idee kunnen de jonge mensen beter lekkere snoep smaakjes dampen dan dat ze hun gebitjes perforeren met echt snoep,en dan de bijkomende vetzucht en diabetes. 

22 minutes ago, richard-V said:

Dat de Juul geen cartridges zonder nicotine hebben...

is logisch, want bedoeld voor rokers die nog moeten overstappen en er later andere vloeistof in kunnen gieten 

31 minutes ago, richard-V said:

Naar mijn idee kunnen de jonge mensen beter lekkere snoep smaakjes dampen dan dat ze hun gebitjes perforeren met echt snoep,en dan de bijkomende vetzucht en diabetes. 

Mensen verschillen enorm; vermoedelijk een kwestie van genen.

Zelf heb ik altijd best veel gesnoept, heb net weer een choco-gebakje met een berg slagroom naar binnen gewerkt, en ik drink koffie met suiker + een scheut Marakesh likeur, maar mijn lichaamsgewicht wordt geen grammetje hoger en de tandarts wordt niet rijker door mij.

Ik kan ook snaaien wat ik wil,dikker worden gaat niet.wel prettig vind je niet? En wat zijn ze toch allemaal heerlijk jaloers die dikkertjes allemaal zwoegend met halve zus en light zo.Maar wat betreft de Juul, voor overstappers.Ik vertrouw gewoon die nicsalts niet.Hoe  komt dat nou toch die aversie,is het het feit dat PM zo happig is?.De overstappers met twee linkerhanden kunnen hem niet zelf vullen met minder nicotinehoudende juice naar eigen keuze,en waarom zouden ze.Je merkt alleen als het er niet inzit als je rare afkickverschijnselen krijgt want proeven kan je het schijnbaar niet.Maar ik ga het niet proberen.Ik ga naar Marrakesh likeur juice zoeken.Ik ben al heel lang van de drank af.Och wat heb ik af en toe trek in een glas Dimple.Dat was mijn favoriet.Maar ik heb wel Gin tonic juice.Dat geeft toch enige troost.

Wat ben jij toch een super vrouw @Marianna!

Na je overlijden (of doe je dat niet?) moet je direct worden opgenomen in de vaste collectie van het volkenkundig Museum in Leiden.