Jump to content

Welk pod systeem is geschikt voor recoilen


Professor X

Recommended Posts

De al eerder besproken IPV Yihi ESS Driver ofwel IPV v3 Mini is nu al te bestellen.

 

Zoals ik eerder ook aangaf betreft het hier een GEEN 510 aansluiting,

waarop je dus NIET meerdere Squonk en gewone verdampers op zou kunnen schroeven

 

 

misschien de hele kleintjes, zoals die van Vandyvape of die van de Demon...

Vooralsnog ziet het er naar uit dat ze een soort van POD systeem Squonk-ding er bovenop

schroeven... dit is wellicht een vreemd soort Pod syseem... maar hopelijk ook een rebuildable Pod systeem....

Alleen met een nog te maken Converter is het mogerlijk om er 510 spul op deze machiene te plaatsen (- edit-1-aug-2019)

In elk geval wacht ik nu op de verzending ervan welke ergens in Juli zal plaatsvinden....

 

@Zen Master Jay iets voor jou, Jay ???

 

 

Expected release date is 30th Jun 2019

Website verwijderd Ecigwarehouse is een onbetrouwbare bende, wel je geld innen, maar niet verzenden wat je besteld..!.

 

Here is the newest IPV V3-Mini Auto-Squonking Kit that pushes the line for innovative vaping.

Featuring a 1400mAh internal battery that powers the new YiHi SX635J Chipset, the iPV V3 is jam-packed with a multitude of temperature control settings,

two different adjustable wattage modes, and a plethora of protections to keep the user safe throughout the day.

 

The iPV V3 utilizes a removable pod structure that offers a built-in auto-squonking feature, creating a reliable system that passively prevents leaks, burns,

and spills without sacrificing vapor quality.

Overall, the iPV V3-Mini is a fantastic device for any type of vaper that wants to jump on one of the most innovative devices on the market.

 

ecigwarehouse.co.uk_IPV_V3-Mini_Auto-Squ  ecigwarehouse.co.uk_IPV_V3-Mini_Auto-Squ

 

ecigwarehouse.co.uk_IPV_V3-Mini_Auto-Squ

 

Aanvulling - dd 20 juni...

 

Het betreft dus wel degelijk een ongewone Pod die gebruikt wordt op deze machine en niet zoals ik eerder dacht een 510 systeem..

dit heeft Vapor Trail Channel bevestigd... en helaas schijnt deze Niet Rebuild te kunnen worden, wel heb ik snel ff gezien voordat VTC de speciale POD

ook daadwerkelijk sloopte dat je deze zou kunnen re-wicken, jammer dat hij dat niet getoond heeft in zijn review.

 

Ik zal zeker deze mogelijkheid gaan bekijken zodra het toestel bij mij op de Mat valt...

tis geen vraag of ik dit toestel koop, maar wanneer deze geleverd wordt....

 

Meer info voor deze speciale Pods en de Machine kun je vinden op de Pioneer4You website...

http://www.pioneer4you.com/product.html?id=39

 

Foto geleend van Pioneer4you website..

5d08aa9e1acfc.jpg

 

Hopelijk brengt IPV ook een Re-buildable RPA uit voor dit Pod systeem, dat zou het helemaal afmaken...

Wordt vervolgd.

 

 

 

 

Edited by Camikease
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Vype ePen 3 - Hervulbaar en Rebuildable

 

Goed nieuws voor de Vype ePen 3 Gebruikers..

 

De Pods zijn heel simpel uit elkaar te halen en kunnen daarmee gewoon gevuld worden door jullie eigen of voorkeurs Liquids..

want zeg eens eerlijk, de smaken die geleverd worden in de voorgevulde Vype Pods is echt niets om over naar huis te schrijven...

 

Doordat de coil volledig in een siliconen behuizing ligt is re-wicken niet eenvoudig...  je trek daarmee beter de standaard coil eruit en

vervangt deze geheel voor een eigen coil, of je zet de Vype ePen 3 Pod coil erin terug, welke rond de 2,4 - 2,6 Ohm ligt...

doe je lekker lang met je batterij lading, verwacht echter geen dampwolken.

 

Recoilen -cq- Rebuilden is zeer eenvoudig... (Spaced) coil draaien, samen met de wick in de siliconenhouder drukken, pootjes ombuigen en afknippen...voila..

Pod vullen met je eigen lekkere liquids, siliconen coilhouder terug schuiven in de Pod en afsluiten met de hardplastic afsluitplaatje,

waar de Plus-Min pootjes vast inzitten en klaar voor gebruik...

 

Gebruikte draad dikte is denk ik 30GA of 29GA .... Spaced coil  10 wikkelingen ... ID 1 of 1,5 - de wick is zo te zien wel van katoen...

gezien de Siliconen behuizing , denk ik dat je er zelfs een Superfine Clapton (spaced) coil in kwijt kunt, zonder bang te hoeven zijn dat het plastic eromheen smelt...

Silicoon is minder gevoelig voor hitte... bovendien wordt de siliconen behuizing op een metalen bus gedrukt die in de Pod zit, ook hier smelt er dus geen plastic bij

gebruik van andere draad types.. denk aan SS of zoals gezegd de Superfine Clapton draad.

 

Al met al zeer zeker geen slechte techniek gebruikt in deze Vype ePen 3.

Overigens ik heb de Pod hervuld met een 60/40 PG/VG liquid en heb tot nog toe geen liquid onder de pod liggen..

 

Ik heb mijn Vype ePen 3 overgenomen van Jim, die er weigerde een review van te maken, Product is gesponserd door/ Afkomstig van  BigT...

Was zeker niet vanuit de voorgevulde Pods gezien onder de indruk van de smaken die Vype erin propt.....

Nu ik ze gevuld heb met mijn eigen Liquid, is de smaak aanzienlijk beter, maar ondanks dat, komt er door de Hoge Ohm coil niet overdreven veel damp vrij...

Voordeel is daarmee wel, dat de Batterijlading lang mee gaat.

Wat me nog t meeste stoort aan het ding is dat ie automatisch uitschakeld...pfff...

 

 

Enkele foto's van de ePen 3 Pod uit elkaar gehaald

- eenvoudig de 4 klemmetje voorzichtig omhoog drukken en het plaatje met de Plus en Min pool komt los,

dan nog ff de Siliconen coilhouder eruit halen en klaar voor een rebuild, re-wick of gewoon een Re-fill....

 

IMG_20190619_173755_sml2.jpg.8058a60317ee8837a43043b288cb4e9e.jpg  IMG_20190619_174011_sml_2.jpg.8b9a85a7b148deef16444769346b30d2.jpg  IMG_20190619_174110_sml2.jpg.764e609b00faf4470e92b402b0a0dfb1.jpg

 

 

IMG_20190619_174236_sml2.jpg.1f173053e2b078ecdea552fc8f3ab3a2.jpg  IMG_20190619_174329_sml.jpg.f3736ca77f7de29be3c4dd98c4fd5e8f.jpg  IMG_20190619_181408_sml2.jpg.227285adac21931b2544f140cec10353.jpg

 

 

IMG_20190619_181425_sml2.jpg.2ba27bc0d39004c2f950661c8d1f0bd6.jpg  IMG_20190619_181607_sml2.jpg.a474f9303478020bbe18cf5dae11b252.jpg  IMG_20190619_181628_sml.jpg.d4d7e7bd2204d33a97fb913451af68a1.jpg

IMG_20190619_181646_sml2.jpg.96d31e8ad547570515364adbe6debed7.jpg   IMG_20190619_174254_sml2.jpg.b582e0f03f976a6ecfaaa93bdc1f1642.jpg 

 

 

 

 

 

Edited by Camikease
Link to comment
Share on other sites

Jammer dat nu niemand de Vype iSwitch lijkt te hebben, kon ik eens goed bekijken of deze Pods ook her-bruikt konden worden...

Mocht je dit nu lezen en denken he' ik KEN iemand met een dergelijk systeem, dan svp in de rubriek "Gevraagd kijken"....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Goed nieuws voor de ADA Pods van de IPV v3 Mini !!!

 

De ADA-Pods voor IPV v3 Mini zijn te Re-builden !!!...

Er is ruimte genoeg om ze goed opnieuw op te bouwen.

Foto's volgen... (moeten nog bewerkt worden en ge-upload naar...)

 

Daniel laat zien hoe hij de Plastic kap loskrijgt (op 6.35 min) en laat zien hoe de standaard coil in elkaar zit en hoe t systeem eigenlijk werkt...

buiten dat Daniel een Pre-versie Liquid flesje gebruikt is ook zijn ADA een Pre-versie... die van mij ziet er net iets anders uit... metname de 510-squonk pen is anders...

 

Nu heb ik de kap er na veel kloten en klieren afgekregen.. dat is voor mij eigenlijk t moeilijkste deel, daar ik mijn handen soms niet goed meer kan gebruiken...

en een te flexible mesje werkt ook averechts als je ermee wilt wricken.. een stevige blade-mesje is wel nodig om het kapje omhoog te wricken.

 

En ook Ik, kreeg t niet voor elkaar de wick eruit te halen zonder de coil de verkloten...De standaard wick is welliswaar katoen, maar van een vaster type

dan we gewend zijn, t lijkt meer op een katoenen schoenveter of Lont, dan op de Muji, Cotton Bacon, etc.. wick, zoals we kennen en gebruiken in onze

standaard 510 RDA, RTA, etc....

 

Na het verwijderen van de (verklote) coil en het anti-lek -katoentje op de bodem..

(niet weggooien !!! - wellicht is ze nog te gebuiken en anders heb je de maatvoering).

Heb ik vervolgens de Pluspool eruit getikt vanaf de bovenkant, met een coil-pen die netjes in de Squonk-510-Plus-Pin past - (t squonkgat gat is dus 1,5mm)

geen voorhamer erbij nodig, een kleine tik met een tang was al voldoende.... (na een antal keren opnieuw rebuilden, kun je em er gewoon uitdrukken)

vervolgens de ADA omgedraaid en vanaf de onderkant de Coil behuizing eruit gedrukt.... vanaf 2 kanten op de cup drukken, deze zit wel vast maar niet gelijmd..

 

Daarna kun je zien dat er 2 mini gaatjes door de Coil cup heen gepikt zijn, waar jezelf je eigen draad type doorheen kunt steken, in een resistance die je zelf wilt....

echt dik draad zul je er standaard niet in kwijt kunnen, dus zul je zelf de gaatjes moeten aanpassen (met een boortje) wil je de dikker draad-types gebruiken

-zoals de exotische coils bijv....  qua ID - moet je niet boven de 2,5mm willen uitkomen, zeker niet als je dikker draad gebruikt... dit werkt averechts op de Airflow.

Zowel de Coil Cup als de Pluspool "rubber" zijn beiden van Peek gemaakt en dus redelijk goed hitte bestendig...

raak t ringetje van de Plus-pool niet kwijt er zitten geen reserve's in de doos...

 

Moet eerlijk toegeven dat de standaard 0,3 Ohm mij goed bevalt, zowel als via Restricted DL (R-DL) als via de MTL manier van dampen....

Ik heb t kapje op de plek waar deze geheel dicht zit, voorzien van een kleiner gaatje waardoor ik wel een betere trek krijg met MTL dampen...

op deze manier heb meerdere mogelijkheden om de Airflow aan te passen naar mijn eigen instelligen...

In het kapje zitten bij beide grotere gaatjes 2 stoppers, die bepalen of die dicht zit of niet.. wellicht ga ik die verwijderen om dan nog meer gaatjes

te kunnen maken voor een nog fijnere afstelling van de Airflow... de kap draait toch niet uit zichzelf in het rond...

 

Update:

de Maximale AWG waarde die men kan gebruiken is 24G - Ni200, SS, Titanium, etc...  tbv Temp Control of TC.

de coil moet Anti-Clockwise of tegen de klok in gedraait worden met een maximale ID van 2,5 mm

qua Exotische Coils kreeg ik alleen de Superfine MTL Clapton wire (KA1) door de miniscule gaatjes heen, dacht dat deze draad ook in SS te verkrijgen is....

 

Heb nu al een aantal maal de ADA ge-rebuild.. en heb t volgende al geconcludeerd...

De eerste was een test met Parallel Kanthal draad op 1,2 Ohm om te kijken wat er ging gebeuren, als ik dit draad type gebruikte...

dit ging dus falikant mis, daar daarmee de TC in de war geschopt wordt.. en met t in de war schoppen ook de Auto-pomp zijn werk niet goed kon doen.

Ik kreeg dan ook lekkage als gevolg van teveel aangevoerde liquid en de melding "no Liquid" heb ik meer dan eens voorbij zien komen.

 

De laatste coil die ik erin maakte was een SS316 an 28G, met een ID-2,5 mm om op ongeveer 1 Ohm uit te komen had ik er 10 wraps voor nodig,

kwa ruimte in de coil cup is dat geen probleem, ik kan die gemakkelijk kwijt. Heb voor het maken van deze coil, Steam-engine.org gebruikt.

https://www.steam-engine.org/coil.html?mat=ss316&r=0.95&awg=28&id=2.5

de werking was er... de smaak niet... vond de smaak zelfs niet lekker te noemen... de wick werd niet voldoende nat

(waarschijnlijk doordat ik de coil te hoog had liggen), en daarmee was na enkele hijssen de wick ook dusdanig zwart geworden dat dit geen succes was.

 

De volgende Coil die ik erin ga proberen wordt een Titanium... (zodra ik mijn grote doos met alle draad types weer terug gevonden heb)...

Wil dan een kleinere ID van 2mm uitproberen om meer ruimte te krijgen in de coil cup... en daardoor een betere airflow te krijgen...

en coil dichter richting de bodem te leggen, waardoor de werking van pomp ook verbetert gaat worden.

https://www.steam-engine.org/coil.html?mat=ti1&r=0.4&awg=28&id=2

uitgaande van een Ti wire met een AWG 28 - heb ik 8-a-9 wraps nodig om rond de 0,4 of 0,45 Ohm uit te komen. ID is dan 2 mm

 

Zoals je op onderstaande foto's kunt zien (moeten nog bewerkt worden en ge-upload naar...) vereist het plaatsen van de coil zelf geen schroefjes

of solderen... gewoon de draad ombuigen naar de juiste posities is voldoende om deze t zekeren op zijn plek.

Dan in omgekeerde volgende de ADA weer terug opbouwen...

Onder de Peek Coil-Cup behoort een kleine ruimte te zitten die door de speciale Squonk-pin wel verbinding maakt met de plus-pool draad,

goed erop letten dat die ruimte ertussen zit, anders heb je een sluiting, de min-pool buigt buiten om t Coil-cupje heen er zit een miniscule inkeeping in het Cupje

die dit mogelijk maakt en maakt op die manier kontakt met de Min-pool...

 

Tenzij je een converter gemaakt hebt met een 510 (male) aansluiting waarmee je de ADA kunt verbinden met een Mod of Ohm-tool, om de weerstand

te testen, maak je het beste gebruik van een Multitool om de meeting te doen... dus hou die bij de hand... als je deze ADA's gaat Re-builden.

Of je maakt gebruik van www.steam-engine.com, die je ook aangeeft hoeveel wraps je nodig hebt met diverse draad soorten AWG's en ID's.

 

Het filmpje van Daniel [DJlsb] begint op 6.35 min waar hij het voordoet hoe hij het kapje omhoog wrickt.

 

 

 

Een Converter maken...

In bovenstaande tekst sprak ik over een Converter voor deze Onbekende schroefdraad type waarvan de ADA Pods van de IPV v3 mini voorzien zijn....

welnu.. ik ben erachter welke type schroefdraad gebruikt is, dwz... ik weet van welke batterij en cartomizer ik een 510 Converter zou kunnen maken

zodat ik eventueel een kleiner type RDA - bijv. de Vandy-vape Mini-Squonker of de Demon-Killer Mini RDA erop zou kunnen schroeven.

 

De / het type dat ik gevonden heb is de Gamucci Micro (is een look-a-like) waarvan de Cartomizers zonder problemen op de IPV v3 past...

eventueel voorzien van een extra rubber ring, om ze af te sluiten op de batterij aansluiting, voorkomt lekkage's...

De Gamucci Micro, welke nog gekocht kan worden bij de Jumbo bijvoorbeeld... is dan om te toveren als een 510 Converter..

De Vapestick, Gamucci Micro & Hoxton Classic batterijen and Cartomizers refills zijn cross-compatible - dus ook te gebruiken voor een converter.

 

Een andere mogelijkheid is om een kapotte ADA om te toveren als zijnde een converter met een Female 510 Batterij aansluiting erin

(voorzien van Squonk-gat of Airflow gat ) voor het aansluiten van de standaard 510 RDA's... of de mini's versies ervan...

 

Als iemand de naam van dit type draad weet - (Vapestick, Gamucci Micro & Hoxton), dan hoor ik dat graag...

 

 

 

Edited by Camikease
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ik overweeg de smok pod mod aan te schaffen met apart daarbij de rpm rba coil. Zo heb ik een pod/mod met een ruim 4ml tankje en een rba zodat ik zelf (weer) de coil kan gaan opbouwen. Reviews op youtube zien er goed uit, maar ben benieuwd of er forumleden zijn met ervaring met deze set icm de rba.

Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Oef, das ook een gaaf apparaatje, zou de rba coil daar ook in passen? Begreep wel dat ie wat minder airflow heeft als de pod mod, vandaar dat de laatste mijn voorkeur heeft.

Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk
 

Edited by Sub-Ωhm
❗ FBT edit, onnodige quote verwijderd, voor uitleg zie https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten/ ❗
Link to comment
Share on other sites

Ik heb ook een minifit en vervang na een aantal tankjes het wickje (wat overigens heul makkelijk is) De coil gaat best wel een poosje mee. Dit maakt de minifit een heel betaalbaar pod systeem. Ik heb geprobeerd de coil te vervangen met een zelfgemaakte micro coil, maar dat dampte toch niet zoals de orginele. Geen idee wat ik fout deed. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

@Koekje

 

Kun je me vertellen welke draad type alsmede welke draad dikte je gebruikt hebt ??

en hoeveel windingen je coil had, met welke ID (inner-diameter) ??

 

Misschien de pagina van steam Engine raadplegen... voor hulp bij de Ohm berekeningen...

in de Minifit zit oorspronkelijk een 27GA of een 28 GA draad... ben er niet zeker van of dit een Ni80 of een Kanthal draad is..

zelf gebruik ik een 28GA Kanthal om de Minifit terug op te bouwen met een ID van 2,5

 

als je hier kijkt... kun je zien hoe ik mijn coils voor de MiniFit bouw... en hoeveel wikkelingen ik gebruik voor mijn coils..

 

de pagina van de steam Engine vindt je hier...

https://www.steam-engine.org/coil.html?r=1.6&awg=28&id=2.5&ll=6

 

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Update voor de ARTERY PAL II Pod Kit.

 

Nu er meer en meer systemen uitkomen met RPA coils (Rebuildable POD Atomizers), zie je nu ook voor de al bestaande Pod systemen RPA coils verschijnen,

zo ook dus voor de Artery Pal II en de Artery Pal II Pro Kits.

Beide systemen maken gebruik van een coil die gebasserd is op de Aspire BVC coils (de normale BVC coils !!, dus NIET de Nautilus BVC)

 

al te verkrijgen bij Heaven Gifts in China - PreOrder...

https://www.heavengifts.com/product/Artery-RBA-Coil.html

Artery-RBA-Coil-for-PAL-IIPal-II-Pro_04_ Artery-RBA-Coil-for-PAL-IIPal-II-Pro_006709e4d6fb.jpg 

 

 

Ook voor de nieuwe Artery Nugget AIO is er al een RPA coil te verkrijgen voor de  apart te verkrijgen RBA Tank...

Deze Nugget RPA kan volgens Tony-B niet standaard in de bestaande PAL II (Pro) Pod tank gezet kan worden....daar deze veel dikker is dan de standaard Aspire BVC coils.

de standaard Aspire BVC en afgeleiden (andere merken en types) kunnen wel in de gewone Nugget tank gebruikt worden...

Ik meen dat de Nugget Mesh tank zowel de dikkere Mesh coils alsook de nieuwe RPA coil kan gebruiken....

Artery-Nugget-AIO-Coil-5pcs1pc_02_be54b0

 

Zo ziet de Artery Nugget AIO eruit.

te gebruiken met Fabrieks coils en met de speciale RPA coil in de Mesh Tank.

1571909458_6c86d5.jpg

1571909629_9e3ae1.jpg

 

https://www.heavengifts.com/product/Artery-Nugget-AIO-40W-Pod-Kit.html

En helaas staat ook deze [weer] op mijn verlanglijstje.... pfff... veel te mooie spulletjes komen er weer uit....

 

 

 

 

Edited by Camikease
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

=========== Aspire Mulus Pod Kit ==========

 

Wil je echter gebruik maken van de Nautilus BVC coils en de Nautilus NS coils en afgeleiden in een "AIO Pod kit", wacht dan op de komst van de Aspire Mulus,

deze kit die door de Billetbox en Artery Pal II geinspireerd is, heeft een max. vermogen van 80 watt.. en is voorzien van een losse 18650 batterij...

alle toeters en bellen zitten in de chip gebakken (behalve TC) en kan zowel overweg met alle bestaande Nautilus bvc Coils en alle afgeleiden van deze type coil,

alsook met de nieuwere Aspire Tigon coils (gebruikt in de Tigon AIO Pod Kit), welke een stukje dikker zijn dan de Nautilus Coils.

Voor het gebruik van de Nautilus coils wordt er een aparte Nautilus Base adapter met airflow control meegeleverd. 

En nu hopen dat Aspire snel zelf met een degelijke RPA uitkomt voor deze Kit. [wellicht gebasseerd op de dikkere Aspire Tigon coils ??]

heeft t gezeik in Amerika toch iets goeds opgeleverd...

 

Aspirecigs op Youtube, het officiele kanaal van Aspire zelf heeft em al voorgesteld in oktober 2019.

 

 

Ben deze mooie Kit nog niet tegen gekomen op de verkoop sites...(staat dus ook weer op mn wens lijstje)

Ik vind de Kit er erg gelikt uitzien..eerlijk gezegd.. en een veel betere optie dan de Artery Pal II Pro...

https://www.aspirecig.com/aspire-kits/aspire-kits617.html

 

 

4.jpg   6.jpg

10.jpg

 

 

....... voor de Nautilus coils waren in het verleden al eens RPA's te verkrijgen...

laten we hopen dat diegene die deze coils destijds (anno 2014) al gemaakt heeft de productie ervan weer opstart....  wordt vervolgt....

 

Edited by Camikease
Link to comment
Share on other sites

================ Tigon AIO ================

 

een Filmpje van Aspire zelf van de Tigon AIO....

Dit Pod systeem maakt gebruik van de Tigon coils... van wat ik ervan gezien heb, zijn de Tigon coils zelf te onderhouden,  is beter voor een lege Portmonee....

 

Theoretisch gezien zou je ook in deze Tigon AIO, de Nautilus coils kunnen gebruiken, vermits ze de speciale Nautilus Base Adapter los [gaan] verkopen.

 

 

 

Edited by Camikease
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Camikease said:

en een veel betere optie dan de Artery Pal II Pro...

Wil ik toch even op inhaken ?

zoek je een podsysteem met een 18650 batterij? Top ding. 
zoek je een compact podsysteem? Dat is het toch niet echt. 
Hij is net zo groot als een vierkante mod waar een “gewone” tank op kan. 
de artery vind ik persoonlijk zo fijn omdat hij en instelbaar is en lekker compact. 
daarvoor heb ik onder andere een podsysteem erbij, de mogelijkheid dat hij even snel mee kan in m’n broekzak. 
 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

het mooie van de Artery Pal II en de PAL II Pro RPA coil is dat je deze dus kunt gebruiken in alle apparaten die een coil gebruiken op basis van de Aspire BVC coils..

dus niet alleen expliciet geschikt voor de Artery PAL II en Pal II Pro... maar ook... bijv. voor de Aspire machientjes..

 

denk hierbij bijv aan de Aspyre Spryte...  de Aspire K1, K2 en K Lite tankjes met een 510 aansluiting

en zoveel meer (bestaande) Pod systemen die gebruik maken van de Aspire BVC coils of daarop gebasseerd zijn....

zoals daar zijn :

de Rincoe Tix Pod, de iJoy Mercury, iJoy Saturn, de Vladdin Slide, Hellvape Grimm, Asvape Micro, Squid Industrie Squad, THC Tauren X (gewone Mesh Tank)....

de CKS Junior Pod Kit, etc...etc...

 

En niet te vergeten de Borotank (skx, BB) met de Aspire BVC Bridge...

ook in de nieuwe Artery Nugget AIO met de gewone MTL tank erbij zou je deze Pal II RPA coil kunnen gebruiken,

ondanks dat ze specifiek voor de Nugget AIO een RPA hebben uitgebracht... echter vereist die RPA een andere tank..namelijk de Mesh tank ivm

de dikkere coil die alleen past in de Mesh tank.

 

was ik ff vergeten te vermelden....

Edited by Camikease
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

============== Smok Nord Coils... ======================

 

Nu is er ook voor de Smok Nord een RPA beschikbaar, deze past en kan oa ook gebruikt worden met de Smok RPM en de Smok Fetch...

Zoals ik hierboven al aangaf, komen er steeds meer en meer RPA coils beschikbaar zeker voor de Populaire Pod systemen..

Onderstaande RPA coil wordt niet door Smok gemaakt...

 

Authentic Reewape RUOK RBA Coil Head for SMOK Nord / SMOK RPM Nord Pod / Blitz Realm / SMOK Fetch Mini / Dovpo Peaks - Silver

https://www.3fvape.com/coil/41737-authentic-reewape-ruok-rba-coil-head-for-smok-nord-smok-rpm-nord-pod-blitz-realm-smok-fetch-mini-dovpo-peaks-silver.html#

 

Ze kosten 6 dollar per stuk.... het is een 2 Post design en er word een 510 compatible Buildbase meegeleverd...

authentic-reewape-ruok-rba-coil-head-for-smok-nord-smok-rpm-nord-pod-blitz-realm-smok-fetch-mini-dovpo-peaks-silver.jpg  authentic-reewape-ruok-rba-coil-head-for-smok-nord-smok-rpm-nord-pod-blitz-realm-smok-fetch-mini-dovpo-peaks-silver.jpg

 

 

authentic-reewape-ruok-rba-coil-head-for-smok-nord-smok-rpm-nord-pod-blitz-realm-smok-fetch-mini-dovpo-peaks-silver.jpg  authentic-reewape-ruok-rba-coil-head-for-smok-nord-smok-rpm-nord-pod-blitz-realm-smok-fetch-mini-dovpo-peaks-silver.jpg

 

authentic-reewape-ruok-rba-coil-head-for-smok-nord-smok-rpm-nord-pod-blitz-realm-smok-fetch-mini-dovpo-peaks-silver.jpg   authentic-reewape-ruok-rba-coil-head-for-smok-nord-smok-rpm-nord-pod-blitz-realm-smok-fetch-mini-dovpo-peaks-silver.jpg

 

 

Edited by Camikease
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

============ Caliburn Pod Rewicken ===============

 

Gevonden op Youtube... tis een Maleisische man, dus ik versta em niet, maar t filmpje zeg t allemaal...

Ik zou zelf de bodem omhoog wricken of naar beneden drukken en daarmee de Pod structuur zoveel mogelijk in tact houden...

aan de andere kant, helpt t wegsnijden van de klipjes wel mee met het sneller loskrijgen van de Pod en de Base..

 

Had de vraag al eens gehad van ....?.... of ze te rewicken, cq. rebuilden zouden zijn.... dus t antwoord bij deze is Ja !....

 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...