Jump to content
graassie

Batterij gevallen wat nu? (zie foto)

Recommended Posts

Goedendag mede dampers ALLEREERST IEDEREEN EEN GEZOND EN DAMPGELUKKIG JAAR GEWENST 😃😃🎉🎉

Nu mijn vraag, net met verwisselen tankje viel uit het niets de batterijen eruit, één vanaf het aanrecht op de plavuizen. Batterij verder niks te zien alleen bovenop twijfel ik, zie foto.

11830619_2019-01-0117_43_20.thumb.jpg.23f10774b941624e7a970cb8a6a0c523.jpg1858739855_2019-01-0117_44_44.thumb.jpg.8671d04d813f2b8bde4035606f8bd177.jpgWat nu zijn er hier ervaringsdeskundigen die iets aparts zien bovenop, het lijkt alsof er een deukje zit maar ik heb er weinig verstand van alvast bedankt voor de info gr

Als je echt een deuk er in ziet weg doen. Op de foto kan ik het persoonelijk slecht zien. Maar als je verder geen schade ziet kan het volgens mij geen kwaad. Zover ik weet. Misschien dat andere daar anders denken.

De plus en min pool raken elkaar in ieder geval niet anders had je het al gemerkt.

De schade lijkt heel beperkt te zijn, afgaande op de foto. Zolang de wrap nog heel is kan het denk ik geen kwaad??? Tenminste, lijkt mij logisch maar ik kan me vergissen natuurlijk.

Kun je gewoon gebruiken, ze kunnen best wat hebben, gaan ze echter ineens snel leeg of merk je andere verschillen, heet worden of zo, weggooien.

Als de krimpkous beschadigd is kun je dat even voor nu snel oplossen met Plakband, wel zo snel mogelijk een nieuwe eromheen doen.

Mijn cellen zijn allemaal wel eens gevallen, heb er nog niet een weg hoeven gooien, wel opnieuw van een jasje voorzien, dat wel.

Zo te zien zit er alleen een klein deukje in de wrap toch? Zolang de wrap wel heel is, er geen deuk in de batterij zit en het ding niet is gaan venten zie ik geen probleem. Ik laat ook weleens een batterij vallen.

Afgaande op de foto lijkt er me niks structureel mis.

Ik ben blij dat je geen risico's met de batterij neemt en het hier eerst vraagt. Goeie gewoonte.

Maar die batterij zou ik gewoon gebruiken.

Posted (edited)
18 hours ago, Oomkobus said:

Als de krimpkous beschadigd is kun je dat even voor nu snel oplossen met Plakband, wel zo snel mogelijk een nieuwe eromheen doen.

Wat is een krimpkous hihi? 

Edited by Tamara
FBT - quote ingekort (https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten/ )

Posted (edited)
19 hours ago, Maickie said:

De plus en min pool raken elkaar in ieder geval niet anders had je het al gemerkt.

Wat gebeurt er dan werkelijk als de plus en min elkaar raken, is het dan meteen een dikke ontploffing? 

Edited by Tamara
FBT - quote ingekort (https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten/ )

Posted (edited)

@Tamara Oké thnxxx voor het snelle antwoord 😃😃

Edited by Tamara
FBT - quote verwijderd (https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten/ )

@graassie hij gaat venten. Word dus heel heet, gaat sissen en wil ze druk kwijt(meestal door bij de pluspool te scheuren). Het gebeurt maar zelden dat een batterij ook werkelijk door zichzelf ontploft. Het is veelal dat hij zijn druk niet kwijt kan in een mod.

Maar venten is ook geen feest hoor.