Jump to content
iamjayami

Vapegirl.nl ? Ervaringen

Recommended Posts

Hallo,

Vapegirl heeft vaak de laagste prijzen. Ik heb alleen geen idee of ze betrouwbaar zijn. Ik bestel atlijd bij een handjevol online shops, vandaar een beetje angst.

Iemand ervaring?

Alvast bedankt.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Heb ff op de website gesnuffeld en het lijkt om een Duits bedrijf? te gaan. 

VAPE GIRL

Ruhrstraße 133
45219, Essen
Duitsland

Kan ook geen kvk nummer vinden op de website, wel enkele goede reviews op haar/zijn eigen Facebook pagina maar dat zegt natuurlijk niet veel. Bij algemene voorwaarden staat als identiteit vd ondernemer Tim van Huik aangegeven terwijl er op de "over ons" pagina verteld wordt dat zijn/haar naam Lisa is. Dat klopt dus al niet. Website ziet er niet professioneel uit maar alsof het door iemand zelf met WordPress in elkaar is geflanst. Ik zou voorzichtig zijn, misschien kun je eerst een zeer kleine order plaatsen en kijken hoe dat verloopt? Mocht het niet goed gaan is er voor die paar Euro's geen man overboord. 

Edited by Pazmaster

Ik heb die vapegirl hier al vaker genoemd zien worden op het forum, en Volgens mij zonder negatieve ervaringen, 

Laatst twijfelde ik ook over en webshop, cityvapes.nl, zag er ook allemaal een beetje sketchy uit maar blijkt gewoon echt een goede Shop te zijn.

@PazmasterWauw. Goed om te horen zeg. Zal inderdaad even een kleine bestelling doen. Kijken hoe het verloopt. Goede tip! Ik zou bijna een mod +tank bestellen. Ben blij dat ik toch nog even gevraagt heb hier.

@OomkobusHet lijkt dus wel vaker voor te komen dat het er wat raar uit ziet maar misschien toch gewoon goed is. Ik ga even een kleine bestelling doen om te kijken hoe dat gaat

Ik heb hele goeie ervaring met vapegirl.nl, de man (Tim) is een zeer vriendelijke nederlander, hij heeft me zelfs eens opgebeld in verband met een bestelling, hij zit ook op facebook en reageerd snel 🙂

Toch vreemd, je heet Tim maar noemt jezelf Lisa op een website die vapegirl heet. Nou ja, als ie voor de rest wel eerlijk is en gewoon doet wat hij zijn klanten belooft dan kan ik deze marketingtruukjes wel door de vingers zien. 

Posted (edited)

je vraagt info.... je krijgt info...

is niet geheel netjes zoals je antwoord geeft op Teddy zijn antwoordt....Pazmaster

VapeGirl is gewoon een bedrijfje dat gevestigd zit in Duitsland ivm de TPD zeg maar, in Duitsland mogen nog gelukkig een aantal dingen meer,

ze leveren aan Nederland en zijn heel snel en accuraat in de Leveringen, daarnaast hebben goede Spullen die ze goedkoop kunnen aanbieden tov

gewone nederlandse websites. Daarnaast verzenden ze ook nog eens de goederen vanaf 25,00 euro voor nix naar je toe op.

Als ze een KvK nr zouden hebben hadden ze een probleem, want dan zou t een nederlands bedrijf zijn en dan mag er al gelijk een stuk minder...

wil je meer weten van ze zou ik zeggen, bel ze ff.. de 2e Januari

Natuurlijk kun je ons telefonisch bereiken:

• Vanuit Nederland: 085 130 3911
  • Anrufe aus Deutschland: +49 (0) 205 494 697 41

We zijn elke werkdag bereikbaar van 9:00 – 21:00.

Edited by Camikease

27 minutes ago, Camikease said:

je vraagt info.... je krijgt info...

is niet geheel netjes zoals je antwoord geeft op Teddy zijn antwoordt....Pazmaster

Ten eerste vraag ik geen info, ten tweede maak ik gewoon een grapje.... als dat al niet eens meer kan...

15 minutes ago, Pazmaster said:

een grapje.... als dat al niet eens meer kan

Nope......dat is zoooo 2018

😛 

On 12/31/2018 at 1:29 PM, teddy said:

Ik heb hele goeie ervaring met vapegirl.nl, de man (Tim) is een zeer vriendelijke nederlander, hij heeft me zelfs eens opgebeld in verband met een bestelling, hij zit ook op facebook en reageerd snel 🙂

Dank je wel Teddy 🙂

Ik ben dus Tim, en mijn partner en tevens "gezicht" van de website is Lisa.

Echt woonachtig in Essen, en in Duitsland werkt het anders met Kvk nummers aangezien deze er niet zijn. Tot een GMBH (BV in Nederland) mag je niet onder een handelsnaam handelen, maar puur uit je persoonlijk naam wat gewoon normaal is hier in DE.

Mochten er hier mensen toch nog achterdochtig zijn, mail mij op tim@ <knip winkelnaam punt nl > of stel hier je vraag publiekelijk aangezien we niet te verbergen hebben. We hebben een redelijk grote en hechte klantenkring in Nederland, België en volgende maand gaat onze Duitse site te lucht in.

Fijne avond 🙂 

Edited by Sledge
FBT mail adres verwijderd

Welkom @timvanhuik

Verkopers dienen accreditatie aan te vragen, zie het topic hieronder. Na accreditatie komt er Verkoper onder je naam te staan en krijgt de winkel een eigen topic. Uiteraard ben je dan ook van harte welkom om in andere topics te posten. Wil je svp accreditatie aanvragen.

15 hours ago, timvanhuik said:

Echt woonachtig in Essen, en in Duitsland werkt het anders met Kvk nummers aangezien deze er niet zijn. Tot een GMBH (BV in Nederland) mag je niet onder een handelsnaam handelen, maar puur uit je persoonlijk naam wat gewoon normaal is hier in DE

Dan ben je toch Einzelhandel of uG, en hebt voor handel met Nederland een internationaal SteuerID voor de mwst nodig, en moet ingeschreven staan bij de Handelskammer. En natuurlijk mag je de Firmenname gewoon gebruiken als je als firma optreedt. 

Vind het een beetje vreemd verhaal. Juist in Duitsland moet je aan miljarden regeltjes houden.

<Edit FBT>

Edited by Tamara