Jump to content
Marcel loves E6

Welke 100-250ml fles?

Recommended Posts

De flessen die ik nu gebruik hebben een te kleine opening en zijn lastig te vullen.

Ik ben dus op zoek naar flessen van 100-250ml, zacht plastic (geen PET) met een grotere opening om makkelijk te vullen.

Welke gebruiken jullie?

Ik heb die gorilla (pet?) flessen van 120ml gekocht. Maar ben niet tevreden: ze lekken nogal na wanneer je je tank vult (of rda dript). Ze hebben wel een grote opening.

Verder gebruik ik meestal Unicorn bottles. Die hebben wel een kleinere opening maar ze drippen beter. En ik moet eerlijk zeggen, heb geen probleem om ze te vullen..

Kijk eens bij je apotheek, deze heeft mooie flesjes o.a 100 ml.

En het mooie is ze kosten geen drol. Ik koop ze voor 60 centw en hebben meer maten.

Succes.

Ik gebruik 2 soorten, de flessen van flavourboss en die van driphacks,

De driphacks zijn wel van hard materiaal, maar hebben een fijne draaidop, net als de flessen die je krijgt bij Big Mouth, geen naalddop, dus tankjes vullen lukt niet,

De flavourboss flessen zijn van zachter materiaal, hebben wel een naalddop, maar een behoorlijk dikke naald, normale subohmtank passen ze denk ik niet in. Zijn wel los verkrijgbaar, 250, 500 en 1000 ml

@Oomkobus Die van driphacks zijn van PET dus die zullen het niet worden.

Die van flavourboss zien er wel goed uit, dat het tuitje wat groter is is eigenlijk wel prettig, zo kan ik mijn unicorns wat makkelijker en sneller vullen. Thx. :duim

Aah ja voor het vullen van unicorns zijn ze ideaal, past goed en je kan er in knijpen.

VG giet ik er in met maatbekertjes trouwens, maar dat kan met unicorns natuurlijk ook.

Ik heb nog niet de perfecte fles gevonden maar ik gebruik graag deze

Product Image: empty-long-dropper-bottles-for-e-liquids-5-pack

https://www.fasttech.com/product/2081400

Deze flesjes zijn 100-105ml. Het voordeel van deze flesjes vind ik zelf dat ze geen licht doorlaten. juice wordt maar zeer langzaam oud in deze fles. Nadelen zijn dat je de dopjes kunt kwijt raken.

Hiernaast gebruik ik de 30ml unicorn flesjes welke we allemaal wel kennen.

@Darksand

Deze flesjes verkopen ze ook bij big bazar.

Bij de keuken spulletjes.

1x 100/105 ml

1x 60/65 ml .

Kosten €0,99 per setje.

Edited by Tamara
FBT - quote verwijderd (https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten/ )