Jump to content
RonX

Nieuwe mod zo klein mogelijk

Recommended Posts

Ik zoek een mooi handzaam modje, wele niet veel groter is dan 18650 batterijen.

Ik heb nu een wismec p228 maar dat was de grootste miskoop allertijden krijg bijna 1 keer per week liquid in de startknop en moet hem dan hellemaal uit elkaar halen en schoonmaken.

De afmeting vind ik wel prefect, ik heb ook nog een voopoo drag en een smok mod maar vind ze allebei te groot.

@Tamara Ow sorry dat ging per ongeluk.

Edited by Tamara
FBT - quote verwijderd (https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten/ )

Ligt dat niet eerder aan de tank die je erop hebt staan. Die lekt namelijk. Niet de mod.

Dat je 'm na een lekkage schoonmaakt is alleen maar beter voor de mod.

De vaporesso en de pico vallen af wil niet zon schroef boven op.

De asmodus vind ik nogal prijzig.

Ik heb de wismec sinuous p80 en ben er heel erg tevreden mee.

1728027010_wizmecp80.jpg.3af14ae399887ec0cc72dbbe7ec184c6.jpg

Een klein formaat en ligt superlekker in de hand. Nog geen problemen mee gehad en zoals @balling al zei, het lekken ligt aan je tank en niet aan je mod.

Dan houdt het op, dat is het kleinste wat je kan krijgen en als je geen geld wil uitgeven, blijft het bij de Wismec.. Ik heb zelf ook al eens zo'n topic geopend en er is gewoon niet heel veel keus. En al helemaal niet als je een klein budget hebt.. Heb je wel budget, reken dan maar eens uit wat je kwijt zou zijn aan roken.. Dit is toch meer een diepte-investering. Als je er goed mee omgaat, overleeft het de prijs van 5 pakjes shag wel..

Hier istie niet zo duur: https://masquevapor.com/gb/asmodus/11381-colossal-80w-box-mod-asmodus-black.html

3 minutes ago, balling said:

Ligt dat niet eerder aan de tank die je erop hebt staan. Die lekt namelijk. Niet de mod.

Dat je 'm na een lekkage schoonmaakt is alleen maar beter voor de mod.

Ja maar 1 keer in de week vind ik wat veel.

En het is niet dat mijn tank lekt maar de damp die vettig is, en op den duur ook de knop aantast. Ik heb nu een top airflow tankje erop gezet. Maar ben de mod wel zat.

Dan ben je de enige die daar last van heeft... (weet ik niet hoor, maar chargeer het ff) Welke tank is dat dan? heel raar.. Weet je zeker dat het geen user error is? Geen verwijt hoor, maar bij mij zweet er wel eens wat, en als het misgaat of er komt meer uit dan de bedoeling is, ligt dat toch echt aan mijzelf.

Edited by TheRich

Dat je mod een beetje vettig wordt is helemaal niet zo erg en het zal niet zo snel binnenin de mod terecht komen.

Tissue eroverheen en klaar is Kees.

2 minutes ago, balling said:

Dat je mod een beetje vettig wordt is helemaal niet zo erg en het zal niet zo snel binnenin de mod terecht komen.

Tissue eroverheen en klaar is Kees.

Ja weet ik, maar ik heb de mod nu al een paar maand en weet ook dat het dus wel gebeurt.

Het is ook bekend probleem van deze mod.

Hoe komt het dat bij de wismec p228  liquid in de startknop komt en dit niet gebeurt bij  de voopoo drag en de smok mod.

Lijkt me dan toch aan de tank liggen die erop zit.

Asmodus colossal is wel een heel goed modje.

Maar ik heb een dual 18650 mod die zelfs minder hoog is en maar iets dikker, ook in gewicht zit er amper verschil omdat de Asmodus veel dikker metaal heeft.

Rincoe Manto X (75mm hoog, 40mm breed, 35mm dik)

Blpf0Fd.jpg?1

ziyw3Bs.jpg?1

1 hour ago, K&H said:

Double Barrel V3 Mod

Hier dagelijk de v2.1 in gebruik. Veel compacter ga je een gereguleerde dual batterij niet krijgen. 

Edited by TommyDiamond

De ehpro 101 is een mooi kompact modje. Als je er een 18350 batterij in stopt is de hele mod niet veel groter dan een 18650 batterij. Ding is van rvs en geeft een beukende 50watt. Je hebt em voor om en nabij €25,- bij de Chinees. 

Als je kiest voor een met een buildin batterij heb je een stuk meer keus in kleine modjes. Ik gebruik de cuboid mini heel veel lekker klein en met het tankje wat erbij hoort is ie ook makkelijk mee te nemen. 5 Ml vloeistof en nog steeds niet groter dan je hand. Of de cuboid tap 2 batterijen en veel groter dan dat is ie ook niet. Beide redelijk goedkoop bij onze Chinese vrienden

B60DAACC-2DD4-46A7-BBF9-443AB7551058.jpeg

A14444F4-91C3-42D8-B454-61518CC1577F.jpeg

Ik ben erg tevreden met de Vaporesso armour pro. Gaan 18650, 20700 en 21700 batterijen in. Lekker handzaam formaat en lekkere grote vuur knop.

Een Aegis 100 watt is spatwaterdicht.Maar die is dan weer te groot.Misschien een tank met top aiflow ofzo gebruiken.Ik heb ook wel eens lekkage over mods van diverse merken,maar openmaken en schoonmaken doe ik niet en alles werkt nog.