Jump to content
Kurmit

dual 21700 dna250c + single 21700 dna75c

Recommended Posts

Maakt niet uit , is die stomme 1 mb regel 😋

En op andere hosts plaatsen vind ik ook niks dus dan maar zo.

Hier zit een hoop elbow grease in of hoe noemen ze dat, het lijkt wel een vermogen waard, sorry voor mijn geklieder met de snelkopp.!

Hoe krijgen ze die kleur nou zo, zit die kleur al van nature in het hout, vrees dat een domme vraag is maar wil het toch weten of heb ik daar ook overheen gekeken🙃met al die mooie plaatjes?!

Daar heb je idd overheen gelezen till , ik heb je nog genoemd in die post over stabwood 

Dikke dikke proficiat, is zo mooi geworden, niet te geloven dat dit nog maar uw eerste zelf gemaakte mod is 🙂

Dank jullie wel ik ben er zelf ook heel content mee , had niet mogen hopen dat eerste mod al zo er uit zou zien !!

Met polijsten kwam er nog een porie of luchtbelletje tevoorschijn die heb ik nu met epoxy glad gestreken.

Morgen dat stukje even opnieuw polijsten dan zie je er niets meer van.

Daarna nog wat bijenwas ter bescherming en dan met escribe aan het pielen natuurlijk.

Dat gepolijste voorkantje is wel een gigantische vingerafdruk magneet maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk.

Nog even alle gegevens op een rijtje :

stabwood is van acacia burl met rode en gele resin en wat rode flakes.

gepolijst en met bijenwas behandeld

De chip een dna75 met colorscherm

De 510 een fatdaddy V4

Met een 21700 tube en daar in een samsung 40T cell met 4000mah !

Faceplate en knoppen gepolijst rvs

Afmetingen waren niet 100% correct , met schuifmaat meet ik 104x38x43

Bedrading 2.5mm2 , genoeg om wattage in escibe naar 100watt te kunnen verzetten.

Totale bouwtijd om en nabij 30 uur..

En het +- kostenplaatje?, als ik zo vrij mag zijn het te vragen, zonder je werkuren tuurlijk

Moest ik nog precies uitrekenen 🤭

maar ik kom uit op 147 euro materialen , maar daar komen ook nog wat verzendkosten van diverse dingen bij dus reken maar op zo'n 170 eurootjes totaal onder de streep.

Best een fors bedrag maar heb dan ook wel voor de beste materialen gekozen.

Materialen 170

Arbeid 30 x40 = 1200

Overhead 10% 137

Totale verkoopwaarde +/- 1500 euro

Ik zeg: start een Facebook groep, maak je er één per week, kun je parttime werken voor bruto 6000 in de maand :lootje:cigar

Ik heb zelf het geluk een paar deuren naast Kurmit te wonen en heb het apparaat net zelf met eigen ogen mogen aanschouwen. Wat een prachtige mod met pijn in het hart zag ik hem weer bij mij uit de deur verdwijnen. Ik had hem graag in bezit gehad, heel jaloers! 

Haha ja als jij ze voor 1500 kan verkopen mag jij dat gedeelte runnen @Vaper69 👍👍👍

Dan stop ik met werken en ga voltijd modjes bouwen 🤣

Nah dat is natuurlijk een prijs die je niet kan vragen , ik vind het vooral heel erg leuk om te doen en delen met jullie.

Al die positieve reacties zijn hart verwarmend :wub

@Hatseflatsh bedankt dat ik even langs kon komen om mn modje te showen was gezellig gozer !

Voor mn volgende mod heb ik ook al een vrij apart idee wat ik nog niemand heb zien doen , deel t nu met jullie dus sssssst niet doorvertellen.

Ga het paarse blokje rond draaien naar een tube met een 21700 bat en 1 knop buitenop , met een mosfetje er in.

Waarschijnlijk ga ik ergens deze week beginnen als ik tijd heb !

Hmm maar dan moet ik ook stoppen met werkrn dus moeten we de prijzen weer verdubbelen! Haha 😎

maar ik ben heel beniewd naar de tube man. Klinkt goed. En zou inderdaad heel origineel zijn! 👍