Jump to content
Puff34

Op zoek naar uitgebreide selectie in Amsterdam

Recommended Posts

Hello mede-dampers, 

Ik heb enkele onderwerpen doorlopen, maar de meeste zijn redelijk oud en degene die ik vind zijn dan weer niet echt wat ik zoek. 

Ik zal door mijn job vanaf januari elke maand 1 week in Amsterdam vertoeven. 

Dus ik was op zoek naar een (enkele) goede stenen winkel met een uitgebreid en up to date aanbod. 

Om jullie een idee te geven van mijn voorkeuren;

- ik gebruik uitsluitend rebuildables

- ben builder (dus zaak met goede selectie kwalitatieve draad zou ook leuk zijn)

- als hobbyist koop ik graag het laatste en nieuwste 

- mechs en regulated 

- dampen in series vind ik eveneens top! 

- ik schrik er niet van terug om 100€ (of in extreme gevallen meer) voor een rda/rta neer te leggen. 

- tot mijn favoriete producten/merken behoren bv. Deathwish, Taifun, MCM, DNA mods, 3D printed en ultem/resin mods, kleine flavor rda's, maar ook 30mm giganten om flinke coils voor serie mods in te installeren,...

Geen idee of die voorkeuren jullie een idee geven van wat ik zoek. Maar tips in of in de buurt van Amsterdam zijn zeer welkom! 

Ik heb een eigen wagen en vervoer is dus geen probleem.

Thanks! 

Als Amsterdamper ben ik ook wel benieuwd. Ervaring tot nu toe leert dat het centrum alleen vapeshops voor toeristen heeft. Gisteren bij vapr in de oude Hoogstraat geweest. Leuke gasten, maar beperkte selectie. Ze gaven zelf ook aan dat deze winkel binnenkort stopt, en dat ze alleen in west doorgaan, en daar ook meer verschillende tanks en mods zullen aanbieden. Een van de betere vind ik mr Joy op de Kinkerstraat. 

In de Haarlemmerstraat schijnt ook een damp salon te zitten, die ik nog niet bezocht heb, maar me wel aanspreekt.