Jump to content
Jim

Golisi S6 lader en batterijen review.

Recommended Posts

Stomme vraag eigenlijk, want wie gebruikt ze nog (behalve ik en @Luc rafc 🙂 ),  maar heb je nog gekeken hoe 26650's erin passen naast elkaar? 

@Madman: Het tijdperk 26650 ben ik voorbij, heb ook geen enkele 26650 meer liggen om te testen.

Maar ik denk dat je er maar drie in deze lader gaat krijgen met telkens een slot spatie tussen.

In bijvoorbeeld de Gyrfalcon lader zou je er wel perfect acht naast elkaar kunnen krijgen.

Ik gebruik meer 26650's als andere batterijen, ze gaan langer méé en ik heb er een tiental in gebruik.

Nette charger, de getoonde mogelijkheden op de display lijkt wel heel goed op die van de Nitecore D4.

Beest van een lader jim, gaaf, heb nu niks voor mijn 21700 's die ik nog moet bestellen, dus lijkt een optie om naar te kijken

Mijn lader kan enkel 18650 aan. Het probleempje van weinig ruimte tussen de middelste slots ken ik hier ook. Kan er maar 3 batterijen insteken, bij 4 beschadig ik de wrap bij het uitnemen.

Deze lijkt dus een betere optie om meerdere batterijen te kunnen laden.

Goeie review, leuke afwisseling eens review van een lader te zien. 

Ik moet zeggen dat die 20700 batterijen van Golisi mij goed bevallen. Ze hebben inderdaad een erg sterke wrap en wat ik fijn vind is dat de pluspool veel sterker aandoet. En de bescherming ervan ook, doordat de wrap helemaal over de top gaat en de pluspool geheel omsluit met daaronder nog een kunststof ring. Een stuk beter als het standaard flinterdunne papier- achtige ringetje wat de bekende batterij producenten gebruiken, die na een paar maanden al beginnen te vergaan. Maar die zijn dan ook nog steeds officieel niet bedoeld om te dampen. Dat is denk ik wel de grote plus van dat damp- producenten nu ook hun eigen batterijen gaan uitbrengen. Veel meer gericht op het dagelijkse gebruik van een damper waarbij elke dag batterijen gewisseld en geladen worden. 

Als de lader van dezelfde robuuste kwaliteit is zal het een prima ding zijn.

Zelf al een poosje de s4 variant in gebruik , hele fijne lader.

Maar met het groeiende aantal mods en dus ook batterijen is zo'n s6 wel een leuke upgrade om over na te denken.

Thanks weer jim 👍

Toevallig nog opzoek naar een nieuwe lader met meerdere slots voor diverse formaat batterijen.

Mooie review ga deze zeker overwegen en een pluspunt vind ik ook de lange voedingskabel, veelal zie je veelal de korte kabels bijgeleverd krijgen waardoor je ze in principe enkel naast het stopcontact kan laden.

Ook leuk om eens accesoires voor het dampen voorbij te zien komen in je reviews

Thanks voor de review!