Jump to content

Tapatalk


Message added by Sub-Ωhm

Tapatalk botst regelmatig met onze forum software 
 
Hieronder de problemen waar we regelmatig tegenaan lopen
 

  • Niet kunnen zien en aanpassen van de dampforum signature door Tapatalk gebruikers
  • Tapatalk 'signatures' onderaan iedere post (verzonden vanaf mijn ... met Tapatalk)
  • Slechte of niet werkende afbeeldingen weergave
  • Tapatalk smileys niet compatibel met browsers, dit is nog steeds een item, zag vandaag zelfs nog een Tapatalk afbeelding ✖
  • Leden die ons vragen stellen, online of per DM over opties die ze niet hebben , reden Tapatalk
  • Foutmeldingen bij notificaties
  • Na forumupdates loopt Tapatalk vaak achter, dus iedere x weer vragen van leden aan ons hoe het komt dat er weer eens iets niet werkt
  • Posts van tapatalkers triggeren vaak 2 x dezelfde mail notificatie, tientallen malen per dag, 1 x van het forum en 1 x van Tapatalk, het FBT heeft mij en een aantal andere leden destijds gevraagd een lijst met de personen waarvan ik dubbele mails ontving bij te houden, toen ze de lijst aan de tapatalkers spiegelde was alles duidelijk
  • Niet aan kunnen passen van topic titels door Tapatalk gebruikers, wat resulteerde in kun jij het niet voor me doen en *Slotje*... ik niet... Tapatalk
  • Mentions en tags functioneren niet of slecht bij Tapatalk gebruikers
  • Tapatalk is niet echt scheutig om te vertellen wanneer er een update is. Daar komt bij, heel logisch , dat ze achterlopen na updates van de forumsoftware
  • Na veeg en verplaats acties volgt Tapatalk niet direct de wijzigingen waardoor posts in niet chronologische volgorde worden weergegeven
  • Geen optie menu in Tapatalk bij het maken van een report, b.v. spam, waardoor geen automoderatie van toepassing is
  • Tapatalk plug in verminkt themes, laat rare wijzigingen in themes zien die nooit zijn gemaakt, na aan uit zijn gemaakte wijzigingen weer weg
  • Leden kunnen via TapaTalk onbeperkt tekst deleten en posts aanpassen (ook na verstreken tijd), voor andere leden niet zichtbaar waardoor geen post edit historie
  • Bij iedere geplaatste foto in een post verschijnt de Tapa signature onder iedere foto
  • Quote van een van onze leden "Tapatalk server plugins verzamelden gebruikersnamen en e-mailadressen, er waren meerdere security flaws en breaches op hun servers, en de clients werkten als een soort tracker waarbij zelfs alle links via hun servers liepen. Zomaar wat dingen die ik oppikte de afgelopen jaren op o.a. Xda, Adminzone, Anandtech en Reddit etc.

Recommended Posts

  • 6 months later...
On 7/22/2018 at 10:25 PM, Oomkobus said:

Ik zit natuurlijk alleen maar op tapatalk

Misschien is het voor jou wel de hoogste tijd om dat TapaTalk te vergeten en het forum via je browser te gaan bezoeken, dan werkt gewoon alles zoals het hoor.

 

Ik heb je signature aangemaakt, hoef je je linkje niet meer iedere x te plaatse.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, TheRich said:

Zie bovenstaande

 

"Helaas" kunnen we het onderschrift van @Oomkobus niet uitzetten, omdat het geen echt onderschrift is, maar een tapatalk instelling.

Het zou beter zijn als @Oomkobus in zijn forum-profiel een echt onderschrift in stelt (deze komt ook mee bij tapatalk postings) en binnen tapatalk zijn signature verwijderd.

 

 

 

 

Edit: Okay, misschien had ik eerst de rest van het topic moeten lezen :pan

 

  • Like 2
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, Sledge said:

Het zou beter zijn als @Oomkobus in zijn forum-profiel een echt onderschrift in stelt (deze komt ook mee bij tapatalk postings) en binnen tapatalk zijn signature verwijderd.

 

Het zou 10000x beter zijn als je die tappetakkeplugin dr uit gooit. Zijn we eindelijk van die tappetakkesmileys af.

En bonus: Men leest het forum misschien nog eens!

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ik check de forums wel, ik wil juist zo min mogelijk notificaties op mijn phone, op al die meldingen zit ik niet te wachten en idd de mobiele website is perfect ingericht en duidelijk genoeg.

Edited by The Unknown
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, The Unknown said:

Ik check de forums wel, ik wil juist zo min mogelijk notificaties op mijn phone, op al die meldingen zit ik niet te wachten en idd de mobiele website is perfect ingericht en duidelijk genoeg.

Ik ben het helemaal met je eens -ik heb minimale notificaties op mijn GSM en alleen beller maakt geluid-  en heb persoonlijk tapatalk dan ook al jaren afgezworen (vroegâh was het nog wel prettig bij gebrek aan mobiele websites)

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Sledge said:

Dat voorstel leidde tot grote weerstand

Dan open je 'Het Grote Weerstands Topic' en dirigeer je alle 3 die tapatalk gebruikers daarheen. Kunnen ze samen herinneringen ophalen aan hoe lekker beperkt het forum vroeger was, toen je nog tapa kon gebruiken ? 

Hoewel ik me kan voorstellen, dat tapatalk wat fijner werkt als je de betaalde versie hebt, maar die freeware is om te janken iig

  • Like 2
  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

Sinds ik op het forum verblijf bemerk ik alleen maar negatieve dingen aan Tapatalk.

 

  1. Mensen die vragen stellen over opties die ze niet hebben... Tapatalk
  2. Foutmeldingen bij notificaties... Tapatalk
  3. Voor niemand behalve tapatalk gebruikers zichtbare smileys die voor de rest van de leden rare tekens of teksten verzorgen... Tapatalk
  4. Signatures geplaatst op een plaats waar ze niet behoren... Tapatalk
  5. Na forumupdates loopt tapatalk vaak achter, dus vragen van leden aan ons hoe het komt dat er weer eens iets niet werkt ... Tapatalk
  6. Oh ja en ik krijg van tapatalkers vaak 2 x dezelfde mail notificatie, 1 x van het forum en 1 x van.... Ja... TAPATALK ?

 

Wanneer het aan mij ligt knallen we Tapatalk eraf en doet iedereen dat stapje naar de toekomst.

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
23 minutes ago, Luc rafc said:

Waarom krijg ik mails als ik die uitgezet in "mijn instellingen"??

 

Welk en waar die instellingen? Als je het forum via een browser bezoekt kun je dat hier doen (Melding instelling): https://www.dampforum.nu/notifications/options/

Deze hebben geen invloed op je tapatalk instellingen (is een 3rd party app, hebben wij niks mee van doen en is een eigen keuze), of je phone/tablet instellingen.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb ingesteld send no notification.

Toch krijg ik bij elke reactie via tapatalk ( die ik niet meer heb want verwijderd)een e mail 

ik ken niks van computers en kan alleen alles met mijn smartphone.

Edited by Luc rafc
FFoutje
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Luc rafc said:

Ik heb ingesteld send no notification.

Toch krijg ik bij elke reactie via tapatalk ( die ik niet meer heb want verwijderd)een e mail 

ik ken niks van computers en kan alleen alles met mijn smartphone.

 

Of je het forum nu via een mobiele browser op je phone bezoekt of via een desktop pc maakt niet uit. Dus de instellingen wijzigen via de link die ik je gaf heeft geen invloed op de tapatalk app, misschien de cache van de verwijderde tapatalk app ff verwijderen? Wat tapatalk wel/niet doet of in je phone instellingen m.b.t. apps ingesteld staat, daar hebben wij geen invloed op (misschien kan @Oomkobus als doorgewinterde tapatalk gebruiker je hierbij helpen?)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...