Jump to content
UGL150419

Aspire PockeX is een geweldig apparaatje !!!

Recommended Posts

Ik heb een aspire aio pockeX en dat is het beste sigaretje dat ik heb gehad qua smaak 🙂 en de 0,6 ohm is zeer lekker ook veel damp maar het is voor de smaak

ik had gehoord dat aspire coils geweldig waren, wel dat is echt het beste . je hebt puur je smaak van je liquid  zeer lekker. enekel jammer dat je moet losdraaien voor te vullen. maar verbruikt enorm weinig liquide . is 500 keer beter dan zo ee nautilus aio pod of breeze 2

als iemand iets klein wil voor lekker u nicotne te hebben onderweg (en het lekt helemaal niks liquide )- dan raad ik dit gewoon aan .

en mijn coil 0,6 ohm heeft 4 weken net geen maand mee gegaan dan kreeg ik brand smaak. en heb er veel aan gedampt

echte aandrader !!!!

https://www.rookwinkel.nl/elektrische-sigaretten/aspire-pockex-pocket-aio.html

Dit is beter dan mijn eleaf just 3 de smaak van mijn liquide is gewoon zo lekker .

voor wie iets klein wil makkelijk mee in de broekzak ... dit is een aanrader

Edited by RobiVde

10 minutes ago, PetraO said:

Wat leuk, dat je zo enthousiast bent. Ik ken de pockex niet, maar ik heb er al veel positieve verhalen over gehoord.

Ja ik heb het nieuwere versie je moet het opladen ondraan . dat van mij moet je opzij opladen .

dit is gewoon super wel de 0,6 ohm coil 18-23 watt en gaat makkelijk maand mee 🙂(de 1,2 is wat te licht de 0,6 ohm prachtig .

Je kan wel niet drip dip veranderen, voor onderweg dit is geweldig zo klein en niks lekken.

is het beste wat ik heb gehad 🙂 heb nog eentje besteld in zwart met 5 coils bij en een tasje op aliexpress

dit ik nu heb is een wit had ik in belgie gekocht  bij vapershop

Andersom; de oude versie laadde je aan de onderkant, de nieuwe aan de zijkant.

Maar het is inderdaad een ideaal apparaatje met maar een paar kleine nadelen (zoals de niet verwisselbare driptip). Hij is helaas bij ons uit het assortiment, want ik werkte er graag mee ; ideaal apparaat om kennis te maken met dampen, en 100 % "Idiotensicher"; zelfs de lucht is niet verstelbaar. Eigenlijk nooit problemen mee gezien, en heel veel menen dampen hem inmiddels al langere tijd zonder behoefte te hebben aan iets anders.

Top dat deze je zo goed bevalt. Ik denk ook dat het en betere keuze voor je is, gezien je voorgeschiedenis miet instelbare mods. 

On 10-12-2018 at 16:59, L33ntje said:

Andersom; de oude versie laadde je aan de onderkant, de nieuwe aan de zijkant.  ik heb aan de zijkant

Maar het is inderdaad een ideaal apparaatje met maar een paar kleine nadelen (zoals de niet verwisselbare driptip). Hij is helaas bij ons uit het assortiment, want ik werkte er graag mee ; ideaal apparaat om kennis te maken met dampen, en 100 % "Idiotensicher"; zelfs de lucht is niet verstelbaar. Eigenlijk nooit problemen mee gezien, en heel veel menen dampen hem inmiddels al langere tijd zonder behoefte te hebben aan iets anders.

Top dat deze je zo goed bevalt. Ik denk ook dat het en betere keuze voor je is, gezien je voorgeschiedenis miet instelbare mods. 

verkeerd begrepen dan (mijn laad aan de zij kant ) niet de oderkant :-)  nu ik zou nog een aspire willen K4 ?? de smaak is gewoon de beste van ASPIRE de coils gaan 5 weken mee en het verbruikt bij mij amper liquide me 2ml doe je al een tijdje . heb er een mooie case bij gekregen ook . heb er nu 2 een van in belgie vapershop en een van aliexpress.

K4 is dat ook een heel goede iemand ervaring mee ? ja drip tip niet veranderen  das spijtig . en geen airflow maar 0,6 ohm coil is goed voor onderweg en soms thuis eens wat nicotine, veel beter dan nautilus aio daar heb ik niks aan .  Nu wat zou goed zijn voor mij ??  https://www.aspirecig.com/aspire-kits/aspire-kits471.html

Ik hou dus van aspire heb nooit zo de smaak van e-liquide gehad dan  bij aspire  ik denk aan deze ?   https://www.youtube.com/watch?v=chku2Hykpo8

On 10-12-2018 at 16:59, L33ntje said:

Andersom; de oude versie laadde je aan de onderkant, de nieuwe aan de zijkant.

@L33ntjeik denk dat jij er veel van kent he ... ik heb eentje gekocht in belgié en eentje in AliExpress maar die doosje is anders ... is dat wel een origineel ? kan dat anders zijn het doosje ?

kijk zijn slechte fotos ik heb niet genoeg licht hier .

pockeX  het een doosje kan je open doen, dat van aliexpress is met een geen vol doosje en de pokeX is er opgeplakt ik denk dit niet origineel is ?

heel het doosje is anders uiterlijk en die ik op zijn waardering zag was een doosje zo als ik heb uit Belgie

ik vind het wel geweldig goed en ga mij nu in nederland een aspire K4 bestellen

48041612_313413989512501_9043808954676674560_n.jpg

Heb je bij Ali op de reviews gelet voor je de Pokex kocht? Veelal kan je daar wel uit opmaken of het origineel is of namaak.

Ja hoor, de doosjes wisselen wel eens, maar ook bij Ali bestel je vaak gewoon originele waar. Voor dat geld loont het nauwelijks een kloon te maken. Kloons maken ze van veel duurdere apparaten, en vaak wordt er dan ook bij vermeld dat het om een kopie gaat. 

Wij hebben deze heel lang standaard in het assortiment gehad, en heb beide doosjes (afwisselend) voorbij zien komen. We

Het linker doosje op de foto -dat met grote nicotine-waarschuwing is wat ik ken als het oude model. De doosjes met de Pockex in de kleur van de inhoud voorop is de nieuwe versie.

Edited by L33ntje

On 13-12-2018 at 16:55, Tamara said:

Heb je bij Ali op de reviews gelet voor je de Pokex kocht? Veelal kan je daar wel uit opmaken of het origineel is of namaak.

@Tamara ja ik koop nooit bij wie geen revieuws heeft, hij staat op 99,3 op 100% dus dat is goed . ik heb gewoon een ander doosje maar iemand zegde tegen mij ik heb dat ook zo als jij ,de ode is origineel op aspire . nu ik zou graag een K4 aspire kopen . de smaak is veel beter dan eleaf coils HW de smaak is echt het beste wat ik ooit heb gehad.

de K4 is dan wat zwaarder ik zal de linken geven ( link van pockeX  https://nl.aliexpress.com/item/Originele-Aspire-Pockex-Pocket-Aio-Kit-Gratis-Vape-Case-2-ml-Capaciteit-1500-mah-Batterij-Aspire/32849206551.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.7e8a4c4d4WScfr

dus nu de cleiton coils zouden nog beter zijn en is ook ineens ongeveer de watage van eleaf stick iets minder maar 50 a 60 watt is voor mij voldoende

kijk de link van K4 ik weet niet hier iemand ervaring heeft met de coils en het appartaatje ? dit zijn de coils  https://nl.aliexpress.com/item/Original-Aspire-Cleito-Dual-Clapton-Coil-0-2-0-4-0-27ohm-Replacement-Atomizer-e/32814023369.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.271.625b3c00IoBXjz

En dit de K4 ik krijg nog een USD2 korting die ik heb  https://nl.aliexpress.com/item/Original-Aspire-K4-Quick-Start-Kit-With-3-5ml-Cleito-Tank-2000mah-K4-Battery-0/32814375716.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.274.625b3c00IoBXjz

ik kan het in Nederland kopen maar die heeft het nog enkel in Pink Roos ik ben een man ik moet de zwarte hebben ,anders kocht ik het in Nederland dan heb ik morgen thuis via post.nl deze smokestarter.nl levert nog naar Belgié ook liquide alles

On 8-12-2018 at 19:34, Raycoupe said:

@RobiVde L33ntje schreef anders net hierboven dat liquids standaard twee jaar houdbaar zijn. Dus gaan met die banaan!

In de praktijk is e-liquid veel langer te bewaren, maar volgens de wet is nu eenmaal de maximale tht 2 jaar. E-liquid kan niet bederven. Hoogstens is de nicotine geoxideerd of in sommige gevallen de smaak verminderd, veel liquids worden echter alleen maar beter met de tijd.

super bedankt 🙂