Jump to content
Bert69

Socialites USA Blend

Recommended Posts

Socialites USA Blend - 50/50 pg/vg - 12mg nico. Gezien mijn lokale Damper voor onbepaalde tijd gesloten is (klinkt niet goed) toch maar eens naar de Primera. Na een tijd gewacht te hebben werd ik geholpen door een mevrouw die een kaart pakte welke smaak in welke catagorie valt, toen ik vroeg naar een liquid. Veel belovend dus.

Uiteindelijk maar voor een USA blend gegaan van bovenstaand merk, een redelijk duur goedje voor € 6,= de 10ml.

Inmiddels heb ik er wat van gedampt na bij thuiskomst direct een aantal flesjes van mijn ADV bij MR Joy te hebben besteld.

Wat moet ik er van zeggen, heel vroeger rookte ik nog wel eens Pall Mall sigaretten en ik herinner me dat daar een heel klein tikkeltje parfum achtige smaak aan zat. Dat lijkt hier ook het geval te zijn alleen dan 10x zo sterk. Of het onder de categorie parfum valt weet ik ook niet helemaal, als je geur zou kunnen vertalen naar smaak dan lijkt het op die baby billenpoeder van vroeger talkpoeder of talgpoeder of zo iets heette dat. 

Vind ik het lekker, nah, echt vies is het niet maar ik proef ook weinig tot geen vorm van tabak, als je erg into zwaar geparfumeerde sigaretten bent zou dit wel eens een aanrader kunnen zijn.

Voor mij, ik zoek nog even verder, zeker na de smaak en bijhorende prijs 🤨

Edit: tankje leeggegooid en flesje ook, werd er letterlijk misselijk van 🤢

Edited by Bert69

De socialites zijn erg duur ja. De mad mango is erg lekker maar kan daar geen goedkopere voor vinden die net zo goed smaakt. Het is voor mij een tussendoortje. De heisen viel erg tegen voor mij, de smaak was te aanwezig en best chemisch. Verder heb ik geen andere liquids van hun geprobeerd. 

Socialites liquid.. ik heb daar duidelijk mijn mening over en die is slecht. Socialites waren destijds voor mij de number 1 reden om terug te vallen in het roken van Marlboro. Het enige pluspunt van die liquid is de les die ik geleerd heb: Zorg ervoor dat je altijd "goede" liquid op voorraad hebt...

als je voor iets anders gaat kun je beter een zijpasje nemen naar een millers platinum lijn bijvoorbeeld....

ik zag ergens dat Bert een zware shag roker was... misschien eens de French tobacco van Miller Platinum line proberen... is nog net onder 5 euro,

maar de smaak ik 200% beter dan de Solcialites tja hoe gaan we t noemen... (niet mijn merk zeg maar... ook niet qua hardware)

Vaprance is ook een goed merk om erbij te hebben... hoewel 1 liquid van dit merk inmiddels mijn ADV is geworden....ik koop die per 10 tegelijk op 18 mg,

bij onze Primera wordt die voor mij besteld op 18 mg, daar ze in de winkel tot maar 12 mg verkopen...