Jump to content

Lost vape paranormal 250c


Guest JurgenDP

Recommended Posts

Guest JurgenDP

Ik heb een probleem met mijn

Paranormal 250c mijn Replay op Chantel coils(cleito 120 en de aspire pro) werkte maar nu zeer moeilijke ik moet ze echt warm trekken en dan kom de puff te voorschijn.

Of is het beter geen Chantel te nemen en stainless steel te nemen iemand suggesties?

Link to comment
Share on other sites

Ik dacht dat ik hier al antwoord op had gegeven, maar dat is dus verdwenen.

 

Replay is een versimpelde temperature control functie en je hebt hier dus coils voor nodig die dat kunnen . In jouw geval dus inderdaad de Stainless Steel coils (SS316l).

 

Chantel = Kanthal coils, neem ik aan, zijn hier niet geschikt voor en replay zal hierbij niet werken

Edited by TheRich
Link to comment
Share on other sites

Owh ik dacht dat replay functie ook met kanthal kon omdat het geen temp control is maar vaste ingestelde waardes ?

Heel veel weet ik er niet van dus kan t mis hebben natuurlijk ?

 

Maar bijna iedereen gebruikt gewoon wattage mode , waarom wil je op replay dampen ?

Link to comment
Share on other sites

Hee, als je het hebt, waarom niet gebruiken? ? Ik gebruik bijvoorbeeld TC omdat ik graag een constante vape heb en ik ook graag op het randje van de mogelijkheden van mijn coils en tanks damp. Als ik een 250C of 75C zou hebben, zou ik het ook gebruiken. Alle voordelen van TC dampen zonder het geklooi..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...