Jump to content
Jim

Rincoe Manto S kit review

Recommended Posts

Sub-ohm tanks interesseren me eigenlijk niet meer zo sinds ik met rta's bezig ben. Maar het modje ziet er best leuk uit en zal waarschijnlijk gewoon doen wat ie moet doen. Nice review weer Jim, subscribed to your channel and liked the video!

Edited by Pazmaster

Vind het wel een interessante kit.Niet te veel poespas en dual baterrij en ook nog eens klein en licht.Zoals altijd weer een nette en duidelijke review.

Jammer van de verf spatters, zou een decente mod zijn zonder in mijn mening.

Tank mogen ze houden, leven is en wordt al duur genoeg komende jaar. Om dan ook nog eens het liquid verbruik te gaan vergroten ....

Leuke review. 

Best leuk modje om te zien.

Erg spijtig dat je geen extra coils krijgt en niet compatible met andere merken.

Dan zou ik er toch graag een rba bij hebben 😋

Gelukkig kun je er lekker je eigen tankje op schroeven.

Thanks weer Jim 👍👍👍

Als de coils makkelijk aan te komen zijn, dan is dit toch wel n leuk kitje, denk ik. 

Tnx voor de review in ieder geval weer Topper!!

Thx voor de review Jim, de tank is niet mijn ding maar de mod is simpel en dat is handig voor even tussendoor om een ander smaakje te dampen.

Nogmaals eens deze video bekeken en de mod zou wel mooi staan onder mijn op dit moment werkloze Drop RDA.

Verder mooie review Jim, zoals altijd klaar en duidelijk 🙂 

Gave unit, nette review, thanks Jim. 

Heel benieuwd naar wat mesh doet,, nog geen ervaring mee, vond de Zeus al slurpen met loyal's coil. 

@Maickie: Bedoel je hoe laag of hoe hoog? Onder de 0.1ohm vuurt de mod niet maar tot welke ohmwaarde het gaat weet ik niet.

Zal wel tot 3ohm zijn zoals de meeste mods gok ik.

@Melsaco: mesh subtanks verbruiken het meeste van allemaal, voor je het weet is die 6ml tank leeg en na elke goede hijs kan ik de inhoud zien zakken.

Ben nu al een paar dagen mesh subtanks aan het testen van andere merken en ik jaag er toch makkelijk 40ml per dag door zonder meer te dampen dan anders met een RTA/RDA.

Dit is dan nog maar single coil mesh, de mesh coils met twee of drie coils dat is een echte ramp.

Looooool 3 coil mesh,, wth, das toch niet nodig,, smaakt het dan ook 3x zo sterk? 266 kan me niet voorstellen.

Verstuurd vanaf mijn balkon met rooksignalen.

Nette review. 

Gewoon lekker uitgebreid zelfs voor een “goedkoop en basic” kitje!

Goede revieuw weer en de mod zelf ziet er wel leuk uit al zou de tank ergens in de hoek belanden bij mij.
Maar dat doen standaard tankjes al gauw bij de meeste als je eenmaal rta of rda gebruikt
Yt ook weer het duimpje gegeven

Mesh subtanks moet ik ook nog eens aan gaan snuffelen 😉

Het modje zier er wel leuk uit en dual baterrij  altijd fijner......

Leuke mod, simpel, dual battery en niet te groot voor onderweg en moet zeggen vind de verfspatten juist wel wat hebben.

Goede review weer, thanks !

@Jim, bedankt voor deze review !! Goed geschreven, geen wollige praat, gewoon een nuchtere benadering. Hou ik wel van.

Ik ben al een tijdje aan het dubben om de Rincoe Manto (zonder S) mod aan te schaffen, inderdaad om dat hij zo goedkoop is. 

Het is een beauty, een no-nonsens apparaat, maar ik twijfelde over de kwaliteit. Voor mij een onbekend merk. 

Jou review heeft een klein beetje twijfel weggenomen, ik heb hem gekocht :bang

https://www.elementvape.com/rincoe-manto-228w-tc-box-mod    (een rode)

@SteamboyHoe is dat dan goedkoop?? Bijna 50 dollar en dan ook nog vanuit de USA? 

Hier heb je m bij Everzon voor 42 dollar en gratis verzending

Mooi modje en wat me bevalt is dat het geen onnodige poespas heeft.
Ik damp volgens mij inmiddels bijna 5 jaar en voor mij hoeven al die extra menutjes etc niet.
Gewoon instellen en dampen maar.
uiterlijk is ook een pre, zeker wat je benoemd dat het een rubberachtige laag heeft; dat mis ik bij mijn huidig modje die dus echt ijskoud is als je em ff buiten laten staan.
Dual batt een flinke pre!
De tank klinkt interessant vanwege de Mesh-coil; nog nooit eerder geprobeerd