Popular Post Jim 14173 Posted December 5, 2018 Popular Post Share Posted December 5, 2018 Deze review gaat over een goedkoop en basic kitje van Rincoe. Zoals deze mod zijn er ondertussen meerdere met dezelfde vorm en uit hetzelfde materiaal, enkel de chip en kleuren zijn anders. Heel simpel modje zonder features die toch geen mens gebruikt. Ga er direct invliegen, heb er niet veel over te zeggen. Beginnen doe ik zoals gewoonlijk met mijn Youtube presentatie, info zoals afmetingen kan je hier vinden en je ziet me ook alles netjes overlopen. Je doet me plezier door het filmpje even aan te klikken of te bekijken, elke subscribe☑️/view👁️/like👍/comment🖊️ op mijn kanaal weet ik erg te appreciëren. De verpakking. Buiten de mod en tank krijg je dit nog in de doos, lijkt me wel duidelijk op foto wat het is. De vorm van de mod is zowat gelijk als tientallen andere mods, voor mij persoonlijk een heel aangename vorm die ik heel graag heb. Heel de mod is gemaakt uit ik denk ABS plastic, heel erg licht dus. Heeft een finish die aanvoelt als rubber en hiermee heb je ook wel veel grip en de mod voelt niet zo koud aan in de handen. Op hun website kan je zien dat er meer dan tien verschillende kleuren en prints te krijgen zijn. Geveerde 510 connectie uiteraard. Tot 25mm atty's kan je gebruiken zonder overhang. Onderaan niks speciaal. Vuurknop en andere knoppen zitten er stevig in en absoluut geen gerammel ofzo van de knopjes. Batterij cover zit er met twee sterke magneten op en zit ook goed vast, geen beweging in het deurtje. Batterij indicators en lintje zijn voorzien. En dat heb ik nu graag aan dit model van mod, alles compact op elkaar en niet veel verloren ruimte. Dan het board. En dat is heel basic en simpel gehouden, geen kleurenscherm en ook geen features waar je niks aan hebt. Je werkscherm ziet er altijd hetzelfde uit enkel de info tussen de verschillende settings is anders. Wel een duidelijk en goed zichtbaar scherm. VW, bypass, TI, NI, SS, TCR is wat je kan gebruiken. Toestel aan/uit door vijf maal op de vuurknop te duwen, drie maal om een andere setting te kiezen. De bijgeleverde subtank is je standaard subtank. Ze zijn bijna allemaal hetzelfde, enkel de coils zijn anders maar voor de rest is elke subtank op de markt hetzelfde. Deze tank heeft ook een mesh coil aangezien dat ondertussen de standaard geworden is, een single mesh coil en die hebben zijn beperkt in wattage. Het is geen lelijke tank en kan toch een nette 6ml hebben. Zoals steeds bij dit soort tanks grote airflow gaten en dan ook erg veel airflow. Je krijgt wel een mooi driptipje en dat is een 810 formaat maar het model met o-ringen. Maar er zit ook een o-ring in de topcap zelf en ja kan je eigen 810 tips zonder o-ringen gebruiken. Grote topfill opening. De coil is denk ik niet compatibel met iets van een ander merk en dat is wel spijtig want Rincoe ga je natuurlijk niet in elke shop vinden. Zoals ik al schreef is het een mesh coil gemaakt uit kanthal. En nog een handcheck om af te sluiten. Mijn bevindingen: - Simpel en goedkoop kitje. - Zeer licht. - Vrij klein en compact. - Werkt goed en geen bugs ondervonden. - Reactietijd van de vuurknop en veranderen van settings is heel goed en vlot. - Tankje is degelijk gemaakt - Ik ben geen grote liefhebber van subtanks maar de smaak is degelijk. - Veel airflow natuurlijk maar dat is bij zo goed als elke subtank van deze categorie. - 6ml inhoud is wel mooi en ook nodig want die mesh coils verbruiken ook veel liquid. Wat beter kan voor mij persoonlijk: - Het ontbreken van een tweede coil en ook een extra glas voor de tank kan wat mij betreft niet meer eind 2018. Bijna iedere reviewer zal die opmerking geven maar het is dan ook terecht, maar hoe vaak reviewers die opmerking ook geven toch zie je nog veel te vaak gebeuren. 27 3 Link to post Share on other sites
Pazmaster 2418 Posted December 5, 2018 Share Posted December 5, 2018 (edited) Sub-ohm tanks interesseren me eigenlijk niet meer zo sinds ik met rta's bezig ben. Maar het modje ziet er best leuk uit en zal waarschijnlijk gewoon doen wat ie moet doen. Nice review weer Jim, subscribed to your channel and liked the video! Edited December 5, 2018 by Pazmaster 1 Link to post Share on other sites
Ronny 287 Posted December 5, 2018 Share Posted December 5, 2018 Weer een uitgebreide revieuw top. Link to post Share on other sites
Jopie 162 Posted December 15, 2018 Share Posted December 15, 2018 Vind het wel een interessante kit.Niet te veel poespas en dual baterrij en ook nog eens klein en licht.Zoals altijd weer een nette en duidelijke review. Link to post Share on other sites
TheVapingRaven 5095 Posted December 15, 2018 Share Posted December 15, 2018 Jammer van de verf spatters, zou een decente mod zijn zonder in mijn mening. Tank mogen ze houden, leven is en wordt al duur genoeg komende jaar. Om dan ook nog eens het liquid verbruik te gaan vergroten .... Leuke review. Link to post Share on other sites
K&H 9767 Posted December 15, 2018 Share Posted December 15, 2018 (edited) Leuk modje 🙂 goede review weer Edited December 15, 2018 by K&H Link to post Share on other sites
Kurmit 5427 Posted December 15, 2018 Share Posted December 15, 2018 Best leuk modje om te zien. Erg spijtig dat je geen extra coils krijgt en niet compatible met andere merken. Dan zou ik er toch graag een rba bij hebben 😋 Gelukkig kun je er lekker je eigen tankje op schroeven. Thanks weer Jim 👍👍👍 Link to post Share on other sites
belgos 151 Posted December 15, 2018 Share Posted December 15, 2018 mooi revieuw zoals we gewend zijn (verwend) Link to post Share on other sites
Madman 8705 Posted December 15, 2018 Share Posted December 15, 2018 Als de coils makkelijk aan te komen zijn, dan is dit toch wel n leuk kitje, denk ik. Tnx voor de review in ieder geval weer Topper!! Link to post Share on other sites
qwebbel 364 Posted December 15, 2018 Share Posted December 15, 2018 Thx voor de review Jim, de tank is niet mijn ding maar de mod is simpel en dat is handig voor even tussendoor om een ander smaakje te dampen. Link to post Share on other sites
NYVI 72 Posted December 15, 2018 Share Posted December 15, 2018 Mooie review, thx! Mooie mod ook. Link to post Share on other sites
teddy 1963 Posted December 15, 2018 Share Posted December 15, 2018 Nogmaals eens deze video bekeken en de mod zou wel mooi staan onder mijn op dit moment werkloze Drop RDA. Verder mooie review Jim, zoals altijd klaar en duidelijk 🙂 Link to post Share on other sites
Maickie 630 Posted December 16, 2018 Share Posted December 16, 2018 Zit er goed uit! Misschien heb ik het gemist ergens maar tot welke ohm waarde vuurt deze mod ? Link to post Share on other sites
Melsaco 216 Posted December 16, 2018 Share Posted December 16, 2018 Gave unit, nette review, thanks Jim. Heel benieuwd naar wat mesh doet,, nog geen ervaring mee, vond de Zeus al slurpen met loyal's coil. Link to post Share on other sites
Jim 14173 Posted December 16, 2018 Author Share Posted December 16, 2018 @Maickie: Bedoel je hoe laag of hoe hoog? Onder de 0.1ohm vuurt de mod niet maar tot welke ohmwaarde het gaat weet ik niet. Zal wel tot 3ohm zijn zoals de meeste mods gok ik. @Melsaco: mesh subtanks verbruiken het meeste van allemaal, voor je het weet is die 6ml tank leeg en na elke goede hijs kan ik de inhoud zien zakken. Ben nu al een paar dagen mesh subtanks aan het testen van andere merken en ik jaag er toch makkelijk 40ml per dag door zonder meer te dampen dan anders met een RTA/RDA. Dit is dan nog maar single coil mesh, de mesh coils met twee of drie coils dat is een echte ramp. Link to post Share on other sites
Melsaco 216 Posted December 16, 2018 Share Posted December 16, 2018 Looooool 3 coil mesh,, wth, das toch niet nodig,, smaakt het dan ook 3x zo sterk? 266 kan me niet voorstellen. Verstuurd vanaf mijn balkon met rooksignalen. Link to post Share on other sites
Sebas 3497 Posted December 16, 2018 Share Posted December 16, 2018 Nette review. Gewoon lekker uitgebreid zelfs voor een “goedkoop en basic” kitje! Link to post Share on other sites
Maickie 630 Posted December 16, 2018 Share Posted December 16, 2018 @Jim bedoelde laag. Sorry dat ik dat er niet bij vermelde. Link to post Share on other sites
sflmaniac 383 Posted December 17, 2018 Share Posted December 17, 2018 Goede revieuw weer en de mod zelf ziet er wel leuk uit al zou de tank ergens in de hoek belanden bij mij.Maar dat doen standaard tankjes al gauw bij de meeste als je eenmaal rta of rda gebruiktYt ook weer het duimpje gegeven Link to post Share on other sites
DutchMrD 809 Posted December 17, 2018 Share Posted December 17, 2018 Mesh subtanks moet ik ook nog eens aan gaan snuffelen 😉 Het modje zier er wel leuk uit en dual baterrij altijd fijner...... Link to post Share on other sites
Z'meer 13 Posted December 18, 2018 Share Posted December 18, 2018 Leuke mod, simpel, dual battery en niet te groot voor onderweg en moet zeggen vind de verfspatten juist wel wat hebben. Goede review weer, thanks ! Link to post Share on other sites
kplmedic 19 Posted December 18, 2018 Share Posted December 18, 2018 mod ziet er leuk uit, benieuwd of het wat voor mij is na de eleaf pico Link to post Share on other sites
Steamboy 5561 Posted December 18, 2018 Share Posted December 18, 2018 @Jim, bedankt voor deze review !! Goed geschreven, geen wollige praat, gewoon een nuchtere benadering. Hou ik wel van. Ik ben al een tijdje aan het dubben om de Rincoe Manto (zonder S) mod aan te schaffen, inderdaad om dat hij zo goedkoop is. Het is een beauty, een no-nonsens apparaat, maar ik twijfelde over de kwaliteit. Voor mij een onbekend merk. Jou review heeft een klein beetje twijfel weggenomen, ik heb hem gekocht https://www.elementvape.com/rincoe-manto-228w-tc-box-mod (een rode) 1 Link to post Share on other sites
Madman 8705 Posted December 18, 2018 Share Posted December 18, 2018 @SteamboyHoe is dat dan goedkoop?? Bijna 50 dollar en dan ook nog vanuit de USA? Hier heb je m bij Everzon voor 42 dollar en gratis verzending Link to post Share on other sites
romana 388 Posted December 19, 2018 Share Posted December 19, 2018 Mooi modje en wat me bevalt is dat het geen onnodige poespas heeft. Ik damp volgens mij inmiddels bijna 5 jaar en voor mij hoeven al die extra menutjes etc niet. Gewoon instellen en dampen maar. uiterlijk is ook een pre, zeker wat je benoemd dat het een rubberachtige laag heeft; dat mis ik bij mijn huidig modje die dus echt ijskoud is als je em ff buiten laten staan. Dual batt een flinke pre! De tank klinkt interessant vanwege de Mesh-coil; nog nooit eerder geprobeerd Link to post Share on other sites
Recommended Posts