Jump to content
Quotiquette Carnaval, ook jij doet mee! Read more... ×
Pimmm

Welke eenvoudige beginners rta?

Recommended Posts

Kijk eens naar een Dvarw. Hier kun je alle kanten mee op. Je hebt zelfs een Dvarw MTL en een Dvarw DL. Van die laatste zegt de naam genoeg, maar ook met de MTL kun je aardig uit de voeten. Bevalt de airflow niet? Dan zet je er een andere airflow unit in. 0,8 is echt wel heel erg mal, maar met de 1,2 mm wordt die al aardig ristricted DL

Ik vind het een ideale RTA: makkelijk in bouwen, simpel in gebruik, veel mogelijkheden, maar het belangrijkste, de smaak is subliem!

Het origineel is niet al te prijzig (vind ik persoonlijk), maar je kan uiteraard ook een clone overwegen.

Als je een lossere trek fijn vind kan ik je zeker de Siren 2 aanraden. Super makkelijk om te coilen en wicken. Ik vind Element’s Key Lime Cookie er heerlijk in (de 80/20!) en Chef’s Peanutbutter Cheese Cake.  Met TC kan je hem lekker warm stoken. 

Heb er nog 1 liggen die je mag overnemen voor €19 inclusief verzending. 

Edited by WaCro

Bedankt voor alle reacties!! Ik moet er echt even voor gaan zitten om eea na te kijken en te vergelijken.

Op mijn Pico gebruik ik een "kangertech toptank mini". Deze werkt met fabriekscols en wordt standaard geleverd met een RBA. Ik damp daar zo ongeveer alles mee en hoge VG gehaltes zijn geen probleem. 

Ik heb ook een kayfun V5 (clone) maar die is inderdaad minder geschikt voor de genoemde smaakjes.

Good luck,

Chero.

Ik heb gisteren de kayfun prime clone binnen gekregen. Wat een gepriegel om daar een coil in te zetten... Nu schijnt de ruimte ook kleiner te zijn dan de meeste RTA's. Een standaard coil (met pootjes beide dezelfde kant op) duw je er niet zomaar in. 

Het maken van een eenvoudige spaced coil is overigens wel écht een eitje.