Jump to content
Majella

HappySmokes.nl......nog meer mensen de klos?

Recommended Posts

Laat ik voorop stellen, dat ik een voorstander ben van eerst proberen zelf een probleem op te lossen met een shop, en dan pas aan de bel trekken op het forum. 

Dit is mij in de ruim 5 jaar dat ik damp nog nooit overkomen bij een Nederlandse shop.

3 november een bestelling gedaan van 19.60, alles was op voorraad en zou dus zelfde dag verzonden worden, nou....vandaag de 24e nog niets binnen. Ook geen bericht dat mijn bestelling verzonden is of onderweg is. Of een berichtje dat er wat aan de hand is, en dat het wat langer kan duren, daar had ik ook nog wel begrip voor op kunnen brengen.

4x gemaild, 2x gebeld, 2x benaderd via hun online gedeelte, en een berichtje via Facebook.......oftewel...nakkes..nada.

Totaal geen reactie! Ook niet bij mijn spam, nergens niet dus.

Ik had de flesjes aroma vroegtijdig besteld voor iemands verjaardag, nou helaas, dat gaat em niet meer worden. En dus ergens anders nog een cadeautje van 20 euro moeten kopen! Waardeloos!!!

Telkens gevraagd waar mijn bestelling blijft etc.. en waarom het zo lang moet duren, en waarom ik maar niets hoor.

Er staat wel dat het i.v.m Sinterklaas wat langer kan duren, en op Facebook staat iets over een ander probleem, maar met een bestelling van 3 nov. gaat die vlieger niet meer op natuurlijk, en dan ook nog via alle kanalen geen gehoor. En dat 3 weken lang.

Ik vind het een hele rare gang van zaken, en met de Sinterklaas en Kerst in aantocht, kan ik nou niet zeggen dat ik daar nog een keer ga bestellen.

Ik dacht dat HappySmokes wel goed aangeschreven stond, maar ben ik de enige?

Ik heb er helemaal aan het begin van mijn damp carriére drie jaar geleden, een paar keer iets besteld en dat kreeg ik gewoon de volgende dag binnen. Verder nooit meer iets besteld omdat ik vrij snel naar RTA's over ging (lees China 🙂 ) en zelf mixen. Volgens mij besteld de collega via wie ik met dampen in aanraking kwam daar nog wel vaak. Ik zal hem eens vragen of hij weet of er wat aan de hand is daar.

Lullig voor je, na drie weken zou ik er ook wel ziek van zijn. Gelukkig maar dat het niet om een heel groot bedrag gaat. Voortaan lekker ergens anders heen. Er zijn er genoeg die wel snel leveren en bij problemen gewoon netjes reageren. Succes!

Edited by Vaper69

Sja, bestel alles voor mezelf en voor anderen al jaren in China of de UK, alleen iemand wilde graag drop aroma van Revolute hebben voor zijn verjaardag, en Zwoofs had hem al weken niet meer op voorraad, en die wisten niet wanneer deze weer binnen zouden komen, dus ik dacht..ff googlen, vandaar. En jawel op voorraad, nou..ik denk dat ze het aroma ook niet hadden, maar meld dat dan, of meld in ieder geval iets.

Maar als je het aan je collega wil vragen graag.

Want mijn betaling was geslaagd, heb zelfs een screenshot van mijn ing als bijlage mee gestuurd, met ordernummer etc.

Ik heb er zelf een jaar geleden wat besteld (2 maal) en beide bestellingen kwamen zonder problemen binnen.
Ik herinner me wel dat het wat langer duurde.
Maar helemaal up to date is die site denk ik ook niet,
 ik kreeg wel binnen een dag contact.
Een maatje van mij bestelde daar ook en had er ook gigantische problemen meet dat hij geen contact kreeg en lang vond duren.
Geen idee waarom het nu langer zou duren.
En ik zie wel dat er meerdere mensen dit probleem ervaren.
I
Maar ik denk wel dat ze uiteindelijk zullen reageren en versturen.

Nou....2 december...

Nog geen 4 flesjes aroma, en ook totaal geen reactie ontvangen!

Schandalig, wat een slechte slechte gang van zaken!

Bedrijf is gevestigd in een eengezinswoning, heeft vijf reviews met 1 ster op Google (zelfde verhaal: wel betaald geen product), en de andere bedrijfsnamen van deze ondernemen zijn 'bijzonder' (weedwar, izakgeld, extremepromotie) Ik zou een briefje naar dat (huis)adres sturen met de vraag of hij net zulk goed contact heeft met politie als jij 😉 Misschien lezen z'n ouders dat 😉 

Heb nog wat gegraven. Morgen misschien ook maar een kleine bestelling plaatsen. Kost me een tientje. Dat plus griffiekosten kantongerecht haal ik er wel uit met de proceskostenveroordeling. Heb ik ook weer wat te doen 😁 Laatse keer dat ik me echt verveelde lag er ineens beslag op een auto 🤣

Edited by Gupperdepup

Doe dan een flesje Revolute drop!

Die is vast niet op voorraad haha, ik heb nergens een reactie op gekregen hoor, ook niet dat het misschien niet op voorraad zou zijn.

( Had ik al gedaan, maar interesseert hem ook geen ene f#ck.)

Reactie is niet nodig. Liever niet zelfs, duurt alleen maar langer 😁 Aangetekend briefje. En even later stopt de gerechtsdeurwaarder gewoon de dagvaarding door de brievenbus. Zonder reactie is succes gegarandeerd 😉 

Ik heb wel eens een voorbeeld email aangepast, logootje van advocatenkantoor erbij geplakt, antwoord emailadres aanpassen (ze kijken toch niet in de header) en voor ik met m'n ogen kon knipperen stond het geld terug op m'n rekening. Harstikke verboden uiteraard, je uitgeven voor iemand anders maar 't werkt als een malle.

In 't bos ben ik ook af en toe BOA ('k zie er ook uit als boswachter), als ik weer zo'n hufter z'n afval zie uitladen. 'k Heb één keer meegemaakt dat meneer beduusd netjes bleef wachten tot de door mij gebeld politie arriveerde. 🤣

Ik ga vol voor de winst. Liquidatietarief is voor een advocaat een schijntje. Als hobby is naar de rechter stappen wel lucratief. Dagvaarding opstellen voor een gevalletje als dit kost me misschien een avond. Interessanter dan TV kijken 😉 Eenmaal een uitspraak maakt het ook makkelijker voor anderen om naar de rechter te stappen trouwens. Als zo'n winkelier niet in hoger beroep gaat (kost hem snel paar duizend euro) is dat jurisprudentie waar een rechter bij een volgende zaak moeilijk omheen kan.

Edited by Gupperdepup

2 minutes ago, Gupperdepup said:

Ik ga vol voor de winst. Liquidatietarief is voor een advocaat een schijntje. Als hobby is naar de rechter stappen wel lucratief. Dagvaarding opstellen voor een gevalletje als dit kost me misschien een avond. Interessanter dan TV kijken 😉

Ben je advocaat oid?

Toen ik het verleden iets voor de rechter wilde uitvechten duurde het anderhalf jaar. Toen nog bijna een jaar voordat de tegenpartij voldaan had aan de eis van de rechter. 😕

Paar jaar later, toen de klassieker van m'n pa gestolen was en ik erachter was waar hij stond, de politie in beweging trachten te krijgen. Vergeet het maar. Zelfs toen ik zei dat ik hem de volgende dag met een autotrailer en een paar vrienden ging halen waren ze niet onder de indruk. Vijf minuten voordat ik bij het betreffende adres was, nog een keer gebeld, dat ik in die straat stond. DRIE wagens met loeiende sirenes en zeven man bleek ineens mogelijk. :weetnie