Jump to content

Squid Industries Detonator review


Jim

Recommended Posts

Leuk modje. Zal deze onthouden voor als ik er eens een nodig heb. Je weet maar nooit. Ik kijk wel meer naar reviews van dampdingen en wat me vaak tegenstaat, is dat drukke van die mannen. Schreeuwen, wilde gebaren en natuurlijk mega-wolken. Jij vertelt het zo rustig. Prettig.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Dank voor je review, Jim.

Ik had de Detonator een tijdje geleden in de bestelling staan bij 3Fvape maar de ETA bleef maar veranderen.

Toen deze van eind oktober naar midden december verschoof, heb ik de bestelling gecancelled.

Maar het is een opvallende verschijning in modjesland dus zal deze er misschien wel eens komen ook al is het een flinke jongen met z'n 91 kilometer hoog (vooruit, het is een 21700 mod en mag dus iets hoger zijn).

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nette review?

 

Al ben ik als squonker-fanaat  niet direct een fan van "gewone" mods, dit is wel een design waar ik erg van hou.

Het metaal en ontwerp geven het wat industrieels en straalt kwaliteit uit. Ik snap die plastic-fantastic mods (smok etc) uit China echt niet?

Die mechanische aan/uit knop is ook een +punt.

 

Subje en like op je channel

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Barry55 said:

Goede review, maar ben ik nu de enige die hem oerlelijk vind ?

Nee hoor.. ? Maar dat neemt nog niet weg dat het een bijzonder ding is, iig de vormgeving en de manier waarop de vuurknop is gemaakt. Vooral dat laatste vind ik erg geslaagd..

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

'T is natuutlijk allemaal een kwestie van smaak maar vormgeving is ook een vak dat je kunt leren.

Na nu bijna 5 jaar modjes te hebben bekeken, kan ik met een gerust hart beweren dat de Chinese bling-bling quitsch NIET de norm is en dat bv. deze Detonator een voorbeeld is van zeer geslaagde westerse vormgeving.

Leer de vruchten van uw eigen cultuur beter waarderen.

 

Link to comment
Share on other sites

Deze mod had ik al een tijd in het vizier (huhuh): rvs finish, 21700, redelijk ontwerp, maar dat hele legerverhaal trek ik toch niet, als marketingargument dan. In de VS is nu eenmaal wél respect voor militairen itt in NL.

 

Je zou een paar o-ringen om 20700's kunnen doen trouwens.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, TheRich said:

Ook mijn argument, ik word er een beetje wars van, maar dat is van wel meer dingen Amerikaans.. Misplaatst patriottisme is er maar 1 van..

 

De VS is het enige land ter wereld dat zich kan verdedigen en zodoende  zich een geloofwaardige diplomatie kan veroorloven. Dit itt. Nederland dat voor haar eigen veiligheid riant schuilt onder de paraplu van de VS zonder dat we daar enige waardering voor op kunnen brengen, enkel misplaatst anti-Amerikanisme. Denk niet dat de VS Europa voor een vierde maal uit de shit zal trekken.

Edited by balling
  • Like 1
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Toch 1 opmerking: Misplaatst patriottisme is niet hetzelfde als jouw anti-Europa paradepaardje, @balling, dat is m.i. net zo misplaatst. Maar goed, ik snap het wel, je kan het ook niet helpen, het is sterker dan jou.. ? En nu is het weer klaar, anders krijgen we weer op onze kop van het FBT.. ?

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, TheRich said:

Toch 1 opmerking: Misplaatst patriottisme is niet hetzelfde als jouw anti-Europa paradepaardje, @balling, dat is m.i. net zo misplaatst. Maar goed, ik snap het wel, je kan het ook niet helpen, het is sterker dan jou.. ? En nu is het weer klaar, anders krijgen we weer op onze kop van het FBT.. ?

 

OK! Maar jij begon, ha, ha, ha.....!!

 

Edit: PS. Ik ben overigens niet anti-Europa, ik ben anti EU/Euro.

Edited by balling
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Op zoek naar een mod met een 21700 batterij kwam ik deze tegen. Bedankt voor je review op YouTube ook al is het van 2018.. voor mij nog actueel ? ik heb 2 amour pro's Vaporesso en dat formaat bevalt me goed. Dus de detonator lijkt me een erg goede aanvulling. Dus ?Jim!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...