Jump to content
wahanassatta

Dampforum Dankgeving Donderdag 2018

Sledge
Meer info? Of direct doneren?
DFN_HPB_Doneer.png.3515b78903e7fb304f7d2

image.png

Donaties zijn en blijven anoniem, tenzij je je bekend maakt in de omschrijving.

Message added by Sledge

Recommended Posts

Geachte, gewaardeerde en lieve forumleden,

Wat vliegt de tijd toch als je lekker aan je dampertje zit te teugen. Er is alweer een jaar voorbij sinds de vorige (en eerste ooit) Dampforum Dankgeving Donderdag. 

We hebben dit jaar wederom kunnen zien dat de ontwikkelingen in de dampwereld onverminderd snel gaan. En dat er inmiddels zoveel momentum is, dat we wel mogen stellen dat dampen nog wel een tijdje zal bestaan. De vraag is alleen hoe. Want er zijn verschillende ontwikkelingen gaande in verschillende richtingen. Misschien wordt het beter. Misschien wordt het slechter. Misschien wordt het eerst slechter en dan beter. Of andersom. We zullen het wel zien. 

Want we hebben tot nu toe alles overleefd. We dampen nog steeds. En we verwelkomen nog elke dag nieuwe dampers die zich aanmelden en aankondigen dat ze de overstap aan het maken zijn. En die worden hier dus ook dagelijks van prima advies voorzien en vinden steun tijdens de moeilijke momenten. Misschien is dit forum stiekem wel het meest effectieve rookstopmiddel dat er is. Maar dat mogen we vast niet hardop zeggen. 

Het is in ieder geval een bastion van de waarheid. Met getuigenissen van mensen die door dampen hun gezondheid zagen verbeteren, hun medicijngebruik konden afbouwen, hun echtgenoot en familieleden gelukkig maakten, misschien zelfs wel een stukje van zichzelf hervonden. Ervaringen van echte mensen van vlees en bloed die stelselmatig de beweringen van zogenaamde deskundigen en testmachines tegenspreken. 

En het is bovenal ook een hele fijne hangplek. Met grappen, grollen, spelletjes en flauwe kul. Maar vooral met heel veel damp know how. Met een antwoord op elke vraag, een oplossing voor elk probleem en een luisterend oor voor elk verhaal. 

Genoeg redenen dus om dit forum in de lucht te houden. En dus doen we wederom een verzoek om een klein deel van jullie dampbudget beschikbaar te stellen aan het dampforum. De kosten blijven minimaal en zijn uiteraard inzichtelijk. Zowel de budgetverantwoording als de donatie-pagina vind je via de knoppen bovenaan deze pagina en in de post hieronder nog een verdere toelichting. Het FBT dankt iedereen bij voorbaat voor zijn of haar gift en voegt daaraan toe; ook de kleinste bijdrage telt op tot het geheel. 

Blijf posten. Blijf lezen. Blijf dampen!  😗💨

We hebben afgelopen jaar al vele donaties mogen ontvangen, maar we hebben nog een klein zetje in de rug nodig om de boel draaiende te houden voor 2019. Nog even de laatste klap erop en dan kunnen we rustigaan gaan sprokkelen voor 2020.

image.png

Tot dusver zijn we keurig binnen de begroting gebleven, dus het kasboek van 2018 posten heeft niet veel toegevoegde waarde op het begrotingsoverzicht op de donatie pagina. Wie overigens nog even terug wil bladeren in dankgeving donderdag 2017 kan hier terecht.

Donaties zijn en blijven anoniem, tenzij je je bekend maakt in de omschrijving.

18 minutes ago, wahanassatta said:

Alle gulle gevers tot zover bedankt. Het gaat heel snel zo. Super! 

Je mag mijn ''commissie'' gewoon via Paypal overmaken :grins

Uiteraard van mij ook een kleine bijdrage👍

Vanaf de eerste dag dampen (21 juli dit jaar) lees ik bijna dagelijks het forum en merk dat dankzij het forum ik nu al in staat ben om beginnende dampers een beetje op weg te helpen.

Grote buiging voor de veteranen hier die hun kennis delen met iedereen die vragen heeft:cheerpon

1 hour ago, germanaaizer said:

Gewoon uit nieuwsgierigheid, hoeveel data verstookt dit forum eigenlijk, op laat ons zeggen een maand, of mag dat niet geweten zijn? 😅

Tussen de 500 en 600 GB per maand, waar de trend langzaamaan omhoog kruipt richting de 600 GB

ploatje zegt meer dan woorden

92f8d703-1da0-4fb3-a04a-f9a3d147b2f2.png

1 hour ago, Sledge said:

En nog twee anoniempes erbij, super bedankt!

Edit, één er van was @Vaper69 - even overheen gelezen, mijn excuus. Bedankt!

6 hours ago, Sledge said:

Edit, één er van was @Vaper69 - even overheen gelezen, mijn excuus. Bedankt!

Geen excuus nodig hoor. Dit forum verdient het dubbel en dwars. Inmiddels bijna 3 jaar rookvrij dankzij dit forum, waarvoor mijn dank!

Ik kom, net als vorig jaar,  via de donatieknop alleen op de inlogpagina van m'n PP account, zonder verdere instructie waar het naartoe overgemaakt moet worden.

Mag ik aannemen dat het boekingsadres (of hoe je dat ook noemt in PP) hetzelfde is als vorig jaar? (edit: info@dampforum.nu )?

Anders zweeft m'n bijdrage nu ergens waar het niet kan landen.

Edited by Foggy

1 hour ago, Foggy said:

Ik kom, net als vorig jaar, 

Staat me bij dat jij dat vorig jaar ook al had. Heel apart, maar het email adres is correct. Dank voor je bijdrage! 

En ook dank aan het anoniempje van vandaag. Super! 

Via onze Bunq bankrekening ook nog 3 donaties mogen ontvangen. Voor het overzicht deze even overgeheveld naar de paypal-pot.

Bedankt @El Daxken, @Mar1 en anoniempje :ponpon