Jump to content

Joyetech Ultex T80 kit review.


Jim

Recommended Posts

Leuke regulated tube mod. Ziet er goed uit en lijkt me ook wel stevig! Ook handig dat het katoen gewoon vervangen kan worden, maar jammer dat de ncf niet gedryburnt kan worden.. of is deze goed schoon te krijgen met een borsteltje??

Lijkt mij een handige mod voor tijdens een avondje uit!

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Niet verkeerd hoor! Tank is een leuk speledingetje, kan me zo voorstellen dat je daar nog meer mee kan rommelen, andere mesh strips in kan frommelen.. Ik ben gek op single bat spulletjes, ben benieuwd naar de ss versie. Bedankt weer voor de review, Jim!!

Link to comment
Share on other sites

Een gerulated mod in pen vorm op batterijen is altijd makkelijk.Ziet er leuk en goed uit.De tank is weer iets nieuws waar ik wel benieuwd naar ben.Je kunt katoen vervangen en de heat filter schijnt lang mee te gaan en is schoon te maken. Scheelt in de kosten.Was weer een nette duidelijke review zoals altijd.

Link to comment
Share on other sites

Die 'coil' lijkt me wel gemakkelijk in gebruik. Ik heb al aantal keer ander soort coils (in vergelijking met de 'klassieke') gezien, maar die komen precies nooit echt van de grond. Het zal waarschijnlijk wel aan de smaak liggen, maar als alternatief voor een subohmtank met fabriekcoils, lijkt me dit wel iets.

Link to comment
Share on other sites

Mooie tube dit. Hoewel ik altijd mechanisch damp kan ik een goeie gereguleerde tube wel waarderen. Heb sinds een poosje de Nunchaku, wat best een fijn ding is, hoewel ik hem niet vaak gebruik. Zo te zien hebben ze in dit model nog wat meer opties zoals puff counter enzo.

 

Ik ben ook wel benieuwd of deze ook zo'n zware "rugged" kwaliteit heeft als de Nunchaku. zo ziet hij er in ieder geval wel uit.

 

Goeie review weer Jim. De filmpjes zijn ook altijd van goede kwaliteit en duidelijk beeld en uitleg. Fijne combi van geschreven en film :duim

 

Link to comment
Share on other sites

Wauw... wat mij eigenlijk heel erg aanspreekt is dat je gewoon alleen het katoen kunt vervangen. Idd een stuk voordeliger! 

Verder is het een mooi en sexy apparaat.. Ja sexy idd, het heeft een bepaalde uitstraling denk ik.. had ik dit een week eerder gezien... had ik misschien nog wel hiervoor gekozen ?

Link to comment
Share on other sites

Heb hem net een paar dagen, ben blij met de mod, vind de tube style mod fijn dampen en hier kan een batterij in en kan je instellen, ook de ribbels geven een goede grip en je voelt de vuurknop makkelijk dus hoeft niet te zoeken waar hij zit.

 

Wat me opvalt;

Batterij zit er strak in maar als je schud rammelt er wat, is niet de vuurknop, heeft iemand anders dat ook?

 

Vuurt snel en stabiel dus geen variatie in het vermogen in wattage modus.

 

Batterij lijkt wat sneller leeg dan bij een Vaporesso Swag.

 

Menu is makkelijk als je hem door hebt.

 

Tank nog niet veel gebruikt maar tot nu toe minder smaak dan mn Estoc tanks met ceramische coils en af en toe een verbrande smaak en idd wat verbrand katoen, wattage op 34 watt en rustig dampend maar nog aan het zoeken of het katoen dik of dun er in moet.

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mooie review. Stoere tube. 

Filmpje is duidelijk ?

Staat al een tijdje op de verlanglijst aangezien ik er een reg. Tube bij wil. Gewoon makkelijk voor “mee”

de tank ben ik wel benieuwd naar maar denk dat ik een rta fijner vind. Zelf coils draaien die persoonlijk zijn geeft me denk ik toch meer “vrijheid” dan dit systeem. 

Maar neemt niet weg dat de review weer netjes is en mijn twijfel weg is. 

(Ehpro of deze)

Link to comment
Share on other sites

@Mr. Z: dat lichte gerammel komt van de plus en min knopjes, daar zeg ik iets van in mijn filmpje.

Het katoen mag niet te dik zijn anders wickt het niet snel genoeg.

Zelf had ik een stukje gewone Muji katoen op maat geknipt en getest maar een Muji pad was te dik en kreeg ik soms een dry hit, nadien had ik die Muji pad in twee gedaan en dat was wel goed.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Leuke review weer @Jim , ziet er leuk uit maar of ik het zelf zou kopen is ten tweede.

 

Zou een leuk dampertje zijn voor mijn vriendin. ?

 

Die vind haar tarot nano helemaal geweldig . ?

De mech tubes die ik heb vind ze ook geweldig maar alleen qua uiterlijk dan, ze kan maar niet wennen aan de power en dampproductie. 

 

Dus misschien is dit wel iets voor in haar schoen.?

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...