Jump to content
Marina

RIVM zoekt vrijwilligers voor dry hits

Recommended Posts

Mag ik een voorspelling doen?

Dampers herkennen een dryhit niet op tijd. Er er blijkt in het overgangsgebied tussen fijn dampen en dryhit toch de nodige schadelijke stoffen geproduceerd te worden

En een 2de voorspelling

Het onderzoek zal eindigen met de zin dat meer onderzoek noodzakelijk is

On 9-2-2019 at 18:30, Marianna said:

@e-Gerri 

Als kind speelde ik veel in de bossen en als volwassene wandel ik graag in de bossen, maar vermijd liever om dwarsdoor de varens te sjouwen, want daar zitten die krengen graag.

Heb vaak genoeg zelf een teek verwijderd, even ontsmetten met alcohol..... tralala, niks aan de hand. 

Alcohol, en welke andere nattigheid dan ook is niet aan te raden. Ik had de Erythema Migrans opgelopen. Dat is Lyme. Ik ben bekend met teken; onze bossen zitten er vol van. De EM is het effect van de Lyme spyrocheet (bacterie) in je lijf, tralala.. 😂

Dat terzijde. De vraag die het RIVM stelt komt bij mij over zoals het voorstellen van of je in een auto met een snelheid van 100 km tegen een muur op wilt rijden en dan kijken of hard tegen een muur aan rijden wel zo goed voor de gezondheid is.

Edited by e-Gerri
Taalfout

On 11-2-2019 at 17:00, e-Gerri said:

Alcohol, en welke andere nattigheid dan ook is niet aan te raden.

Bij mij geen probleem, maar ik heb natuurlijk wel eerst die tekenbeten goed uitgeknepen om dat gif eruit te krijgen.

En wat betreft het RIVM.... jôh, dat zijn experts !      :holy