Jump to content

Vandy Vape Paradox RDA review

Recommended Posts

Singel coil RDA's is mijn ding dus hier ben ik weer met een review van een single coil.

Deze keer is geen kleine 22mm maar wel een 24mm en van Vandy Vape.

Dit is een samenwerking van Vandy Vape en Fix RB reviews (ken ik niet trouwens).

Beginnen zoals steeds met mijn Youtube filmpje, hier leg alles netjes uit en geef je ook wat info die je hier in de foto review niet zal vinden.

Laat je zien hoe te builden, hoe de airflow is en laat je zien of deze RDA goed werkt op een squonker.

Je doet me een plezier om het filmpje eens aan te klikken, elke subscribe☑️/view👁️/like👍/comment🖊️ weet ik erg te appreciëren.

De verpakking, niks speciaal hier.

w1jJNgH.jpg?1

In de verpakking krijg je nog:

- Twee extra driptips

- Schroevendraaier en inbussleutel

- Handleiding

- Reserve schroefjes en o-ringen

- 510 driptip adapter

- Gewone 510 niet squonkpin

- Fused clapton coil

LxKjY1J.jpg?1

Ik heb de matzwarte versie, maar is ook nog te krijgen in stainless steel.

Wat mij betreft niet onaardige looks maar dat moet ieder voor zich uitmaken natuurlijk.

Een transformer achtig logo is alles wat je ziet aan één zijde van de RDA.

d7HGZ6l.jpg?1

BmS8rgW.jpg?1

TQW2vgK.jpg?1

Onderaan de gebruikelijke info en de squonkpin was al geplaatst.

510 steekt genoeg uit en is hybrid safe.

8BUH9ch.jpg?1

Je krijgt drie driptips en een 510 driptip adapter.

3miqYud.jpg?1

Binnenin is alles wel netjes, wat ik wel heb moeten doen is voor ik de RDA ging gebruiken in de ultrasoon gooien want waar de o-ringen zitten was nog veel machineolie en vettigheid te bespeuren.

Dus Vandy Vape moet hun producten wat beter reinigen voor ze in te pakken!

Er is ook een inkeping voorzien in de topcap zodat de die niet zomaar rond gaat draaien als je de RDA op een mod gaat plaatsen of afnemen.

TYb0jqP.jpg?1

En dan het deck, dat is niet echt vernieuwend of speciaal want het is een beetje een idee dat ze genomen hebben van enkele 22mm high-end RDA's.

Heb hier enkele RDA's liggen waar de posts hetzelfde zijn, maar ze hebben wel veel grotere schroeven gebruikt om je draad onder vast te klemmen.

tnpuP7a.jpg?1

yfKogks.jpg?1

WNy4IJ2.jpg?1

fwSHpNC.jpg?1

De airflow is wel een beetje anders dan al de rest dat ik al gezien heb, op onderstaande foto's zie je dat de airflow in een boog rond de post gaat.

gUCFLJw.jpg?1

sdj57sm.jpg?1

LoukXCE.jpg?1

Voor de build heb ik een simpele fused clapton gebruikt met iets dikkere draden dan ik normaal gebruik, had die coil nog liggen dus waarom niet he.

In mijn filmpje gebruik een heel andere coil.

Coil plaatsen is heel simpel en weet niet of je het goed kan zien maar de airflow raakt mooi de onderkant van de coil.

3IBbq32.jpg?1

vKwAWUT.jpg?1

U1jW3HV.jpg?1

Je hebt een juice well van een dikke centimeter diep, dus hier kan wel wat katoen in en kan ook wat liquid houden.

0WyJmrD.jpg?1

sFYHfex.jpg?1

En tot slot nog een foto van de RDA op de Topside squonker.

VnrKG1U.jpg?2

Mijn bevindingen:

- Leuke RDA.

- Airlfow en smaak zijn goed, weinig op aan te merken.

- Afwerking is goed, o-ringen zijn goed.

- Makkelijk te builden.

- Diep juice well.

- Zoals je in mijn filmpje kan zien kan ik liquid tot boven de airflow en zelfs tot boven de build deck schroeven squonken en er komt niks uit de airflow.

Wat beter kan:

- Vandy Vape moet hun producten beter reinigen voor ze in te pakken en te verkopen, deze RDA hing vol machineolie en vettigheid aan de o-ringen.

Kortom wel een leuke 24mm single coil RDA, het diepe juice well dat liquid kan houden maakt het een erg goede squonker RDA

• Like 9