Jump to content
Quotiquette Carnaval, ook jij doet mee! Read more... ×
J.Verolme

Wie kan mij helpen?

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben nu een tijdje aan het dampen en heb een E liquid gevonden die ik standaard wil dampen. Nu Is die in Amerika 20 dollar voor 120 ml en in nl 25 euro voor 50 ml. Nu ben ik bang om het te bestellen dat ik straks hoge kosten voor moet betalen en zat net wat forums te lezen en had ik nog een vraag. Kan ik hem naar gelijke namaken en hoe? Het gaat over honey dew melon chew van twist e liquids.

Iedereen alvast bedankt voor het helpen.

En wil een nieuwe halen en zat te denken aan de smok mag kit? Heb er niet veel verstand van. Iemand een aanrader?

Groetjes joris

Edited by J.Verolme

4 hours ago, cybmov said:

Is dit wat voor je?

Honeydew melon e juice recipe :

1839911883_Honeydew-Arom-Team.jpg.293b9b71edeccbcf846c29616e2f34e7.jpg

Hee ik heb nog nooit gemixed maar Is het mogelijk om hem na te maken? Diegene waar ik het over heb? 

Bedankt voor je reatie

31 minutes ago, J.Verolme said:

Hee ik heb nog nooit gemixed maar Is het mogelijk om hem na te maken? Diegene waar ik het over heb? 

Alhoewel het mixen van aroma’s geen rocketscience is, komt er toch wel het een en ander bij kijken

Dat begint met de investering in de noodzakelijke benodigdheden

Allemaal niet onoverkomelijk, want er zijn diverse topic op dit forum hierover. Bovendien als je ergens niet uitkomt, is hier altijd een hulpvaardig lid om je vragen te beantwoorden

Ik wil je echter hetvolgend ter overweging meegeven

Een kloon (zelfgemaakt recept van een originele liquid) zal nooit hetzelfde zijn als het origineel. Er zijn klonen die het origineel aardig benaderen, maar dat is het hoogst haalbare

Aangezien ik denk te begrijpen dat het jou voornamelijk om één specifieke smaak gaat, weet ik niet of het de moeite allemaal waard is. Je blijft het risico houden dat het net niet is wat je hoopte

Blijft onverlet dat het zelf maken voor velen een leuke (en financieel aantrekkelijke) bezigheid is. Je kan zo helemaal een eigen draai aan de liquid geven wat je wellicht aangenaam kan verrassen

4 minutes ago, cybmov said:

Alhoewel het mixen van aroma’s geen rocketscience is, komt er toch wel het een en ander bij kijken

Dat begint met de investering in de noodzakelijke benodigdheden

Allemaal niet onoverkomelijk, want er zijn diverse topic op dit forum hierover. Bovendien als je ergens niet uitkomt, is hier altijd een hulpvaardig lid om je vragen te beantwoorden

Ik wil je echter hetvolgend ter overweging meegeven

Een kloon (zelfgemaakt recept van een originele liquid) zal nooit hetzelfde zijn als het origineel. Er zijn klonen die het origineel aardig benaderen, maar dat is het hoogst haalbare

Aangezien ik denk te begrijpen dat het jou voornamelijk om één specifieke smaak gaat, weet ik niet of het de moeite allemaal waard is. Je blijft het risico houden dat het net niet is wat je hoopte

Blijft onverlet dat het zelf maken voor velen een leuke (en financieel aantrekkelijke) bezigheid is. Je kan zo helemaal een eigen draai aan de liquid geven wat je wellicht aangenaam kan verrassen

Ja als iets goed Is Is het goed zeg ik altijd maar.. Opzich lijkt het me wel leuk om zelf te maken alleen daarin tegen... Heb hier denk ik 10 verschillende smaken liggen en opzich wel lekker, maar het Is hem dan toch niet. Dus het zal altijd het nastreven zijn dan van het origineel. Dankjewel voor je antwoord. Hier kan ik iets mee. 

Groetjes joris