Jump to content
Jim

Wotofo Serpent Elevate RTA review

Recommended Posts

Owja ook wel belangrijk voor mensen die deze tank in de EU willen kopen, het normaal glas zal bij de TPD versie een PMMA tank zijn met dikkere wand om de inhous naar 2ml te brengen.

Geen normaal glas dus...

Kan Wotofo niks aan veranderen, ze moeten het op die manier doen om het te kunnen verkopen in de EU.

Als je het normaal glas wil gebruiken zou ik aanraden om de RTA buiten de EU te kopen, of als je wil kan je ook gewoon een reserve glas kopen voor de oude SMM RTA want dat glas zou passen volgens Wotofo.

Omdat ik alleen maar top airflow atomizers gebruik  was ik zeer benieuwd naar deze RTA,  al eerdere reviews gezien op YT en tot nu toe is men er lovend over.

Ik heb dan ook niets maar ook niets op te merken over je review Jim... helemaal super.

Bedankt voor je bijdrage!

Dan mag deze zeker niet ontbreken als je graag top airflow hebt, erg smaakvol tankje.

Ik heb de Intake al onderweg maar als die niet aan de verwachtingen voldoet dan komt deze er zeker.

8 minutes ago, Bekir said:

Welke vind je qua smaak beter, de Intake of de Serpent Elevate?

Zit wat mij betreft niet veel verschil tussen in smaak, maar als ik echt moet kiezen de Serpent.

Dat wil niet zeggen dat de Intake veel minder is want die gebruik ik ook nog steeds heel graag.

UPDATE:

Mailtje gekregen van Wotofo dat er een paar dingen wijzigen aan de retail versie van deze Serpent!

- Er zal een coily achtige tool in de verpakking komen om de beentjes van de coil op maat te knippen.

- Het plastic bubble tankje zal worden vervangen door een glazen bubble tank, of dat glazen tankje ook in de kleur van de RTA zal komen zoals het plastic weet ik nog niet.

Als ik de retail versie heb zal ik het topic updaten met de verschillen.

Ik heb de mijne net besteld bij FT en deze wordt hopelijk over een week verstuurd. Ik hoop dat het bubble glaasjes frosted blijft, dat vind ik wel mooi.

Ik heb de mijne ondertussen al even binnen en vandaag in gebruik genomen. Prima RTA! Wel jammer dat het bubbelglaasje doorzichtig is en de coiling tool ontbreekt in de retail versie.

2 hours ago, Tamara said:

Wel jammer dat het bubbelglaasje doorzichtig is en de coiling tool ontbreekt in de retail versie.

Ben benieuwd wat ik binnen ga krijgen dan. Ook van FT. Want op deze foto staat dat bubbelglas wel als gewoon glas inderdaad, maar er zit toch ook echt een coil-lead-meet-knip-tooltje bij.

9678713-10.jpg

Ja, ik heb de foto’s net nog bekeken op FT maar helaas. Maar even een losse gekocht. Ben wel benieuwd of hij er bij jou dan wél bij zit.

8 minutes ago, Tamara said:

Ja, ik heb de foto’s net nog bekeken op FT maar helaas. Maar even een losse gekocht. Ben wel benieuwd of hij er bij jou dan wél bij zit.

Bij mijn Serpent Elevate zit ie wel, zelfs met een pijl stickertje op nr.6 voor de juiste lengte van de coil beentjes :yeah 

• Like 1
  • Haha 1
  • Sad 1

Zijn drie versies van geweest. 

Eerste zoals ik in de review, tweede is hetzelfde maar dan plastic bubble tank vervangen door glas. 

En de laatste versie is die met coil trim tool. 

Welke je krijgt zal afhankelijk zijn van de stock die ze in de China shop hebben waar je het koopt. 

In de EU moet je deze serpent al helemaal niet kopen want dan krijg je zelfs geen bubble tank. 

Vandaag een grijze binnen gekregen van Ali, zit het zwarte meet ding bij met een stickertje bij de juiste maat.

Ben er blij mee, smaakt beter dan de Serpent SMM en lijkt wat zuiniger😎

Denk dat ik er nog een zwarte bij bestel😉

On 11/8/2018 at 2:26 PM, Jim said:

Heb mijn tijd genomen voor deze video om alles netjes te laten zien, geen jumpcuts enz en hetgeen waar andere reviewers over lullen in facetime laat ik je gewoon zien in plaats van er over te praten.

Ik wil je zeker niet vertellen hoe jij je video's moet maken, maar ik vind "Facetime" prettig. Heb daarmee het idee dat het anonieme Internet wat persoonlijker wordt. Maakt het ook wat "echter" voor mij, geeft credibility.

Anyway, you do you. 😄

Heb vandaag eindelijk de lang geleden beloofde retail versie ontvangen.

De verandering ten opzichte van mijn pre-release versie is dus dat je een glazen bubble tank krijgt, en Wotofo stop nu ook bij elke nieuwe atomizer zo een Coily tool in de verpakking.

Links mijn review versie en rechts de retail versie met het glas en de coil trimming tool.

Hktw3u7.jpg?1

Nee rood met zwarte tinten.

Dat is blijkbaar een standaard geworden dat zwarte atomizers komen met rode driptip en stainless met een blauwe driptip enz, geen idee waarom maar bijna elk merk neemt dezelfde kleuren.

Heb er ook 1 besteld. De reviews, inclusief deze, zijn lovend en de serpent mini bevalt zo goed dat ik deze ook wel wil proberen. Er zit trouwens ook wat shoe lace cotton bij deze tank, ga ik dat toch nog eens proberen. :grins

Ik ben dik tevreden, een goede smaak, makkelijk op te bouwen en niet lekken. Maar ik heb een klein probleem, als de tank leeg is en opnieuw vul en dan begin te dampen geeft ie bij mij de eerste paar hijsen spitback. Waaraan zou dat kunnen liggen. 

Ik heb 'm nu ook sinds een paar dagen en vind het een fijne tank. Er kunnen geen grote builds in omdat de kamer vrij compact is. Ik had er een flinke fused Clapton in gedaan en dat leek wel te passen, echter kreeg ik hele vreemde waardes te zien (0.08 ohm), waarschijnlijk raakte de coil de binnenkant van de tank en was het een short circuit. Andere coil (die erbij zat) erin gedaan en nou dampt ie als een tierelier. Ben wel blij met deze tank. 

Edited by Pazmaster

Ik heb de Elevate net voor het eerst geprobeerd en heb je YT filmpje wat gevolgd (ook gelilked en geabonneerd natuurlijk) en...wat een geweldige smaak! 😁

Ik heb nu de SS versie, maar ga met Chinees nieuwjaar nog een zwarte bestellen!