Jump to content

net begonnen maar veel aan het hoesten...


Guest Dirkhvh

Recommended Posts

10 hours ago, Dirkhvh said:

oke nogmaals bedankt! Ben nu een dagje met een nieuwe coil aan het roken en met minder nicotine en gaat al beter dan de dag ervoor,

 

@Cyber_Huub zijn de aansluitingen van de nautilus tanks hetzelfde als de Tvf 12 prince tanks? want las ook dat veel mensen problemen met de prince hebben en dat de coils snel op zijn, dus ik denk dat het dan wel handig is om van tank over te stappen

Indien je de schroefaansluiting bedoelt, ja.
Vrijwel alle gangbare tanks hebben een zogenaamde "510" aansluiting.

Link to comment
Share on other sites

pfff wat een kanon,,, nou heb je in ieder geval wat voor de toekomst

Ik zou er gewoon een nautilus mini op zetten zoiets... kunnen fabriekscoils in.. ben ej van dat gedonder af..

Dan dat ding op een watt of 10 zetten en lekker dampen...

 

Over een tijdje kun je je dan eens verdiepen in die tank die erbij zat.

Het gaat er eerst om dat je lekker dampt zonder zorgen ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Ericske49
On 7-11-2018 at 14:24, Dirkhvh said:

beste leden van het dampforum.

ik wil graag stoppen met roken dus ik dacht ik ga maar een e-sigaret bestellen,

Ik heb vandaag mijn eerste e sigaret binnen gekregen, de smok x priv.

ik dacht het zal wel niet zo lastig zijn zo´n ding dus ik zette hem aan gooide er wat e-liquid in en begon eraan te zuigen....

ik begon gelijk volop te hoesten ben toen een beetje met de instelling gaan spelen, de watt wat lager gezet wat meer luchttoevoer maar het hielp allemaal niet echt.

ben toen maar op YouTube gaan kijken en zag bij een filmpje "best settings dat de ohms bij diegene veel lager stonden 150, bij mij kan deze minimaal op 349.

kan het hier aan liggen dat ik telkens hoest en maar korte hijsen kan nemen ?

ik weet verder ook niet wat ik hiermee aan moet, heb nu alweer zin om gewoon een peuk op te steken?

ik zou erg blij zijn als iemand me een tip hierover kan geven uit eigen ervaringen.

 

mvg Dirk

Wat je ook kunt proberen is een klein beetje 10 tot 15 druppels mint liquid aan je liquid toe te voegen. Het koelt je keel. Ik hoest niet meer van vapen door de mint. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Ericske49 said:

Wat je ook kunt proberen is een klein beetje 10 tot 15 druppels mint liquid aan je liquid toe te voegen. Het koelt je keel. Ik hoest niet meer van vapen door de mint. 

Ik sluit niet uit dat je niet meer hoest omdat je inmiddels aan het dampen gewend bent . ? . 
Waar menthol bij sigaretten zorgt voor het makkelijker kunnen inhaleren van de rook, geeft het met dampen echter jusit extra "flash" en draagt vaak zelfs een beetje bij aan de hoestkriebel. Menthol maakt het mogelijk met minder nicotine te dampen en toch het gewenste "keelgevoel" te houden. 

Dat je wanneer je begint met dampen veel hoest is volkomen normaal (vooral naarmate je langer gerookt hebt), en dat gaat met een dag of wat (of een week of wat als je er nog bij rookt) voorbij. Het kan heel goed zijn dat het toevoegen van menthol bij jou toevallen samen is gevallen met het voorbij gaan van het sterke hoesten. 

 

Edited by L33ntje
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ik moest de eerste dag de hele tijd hoesten, de tweede dag alleen 's morgens. 

Mijn moeder moest altijd hoesten maar rookte er ook bij (ze is nu net een paar weken gestopt met roken, niet te genieten is ze). <- gebruikt ook niets meer van alle liquids en apparaten welke ik gegeven heb.. jammer genoeg. Dit ook doordat ze denkt dat ze daarvan moet hoesten. Jammer he. 

  • Sad 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...