Jump to content
Bert69

Innokin Zenith Tank Clearomizer (Standard Edition)

Recommended Posts

Zit te wachten tot de Pico 25 binnenkomt met een Nautilus 2 clearomizer. Nu wil ik wel wat meerdere dingen/smaken proberen dus een extra clearomizer moet kunnen.

Nu kwam ik bovenstaande tegen met een 4 ml tankje (best handig). Vroeg me af of iemand met deze bekend is. Past (volgens mij) op de Pico 25 want die kan een tankje kwijt tot 25mm.

Hoor het graag van jullie.

Bert.

Heb er twee, 3e is onderweg.
Super tank, 4ml, makkelijk te vullen en 100% lekvrij.
3 soorten coils voor te bestellen, 0.5, 0.8 en 1.5.
Smaak is prima en coils gaan bij mij mimimaal 4 weken mee.
En dat alles voor zeer acceptabele prijzen bij onze Chinese vrienden !

ps, heb 2 gebruikte Nautilussen 2 liggen, (zwart en grijs)met lichte gebruikerssporen, mag je overnemen voor 25 inclusief verzenden.

Heb diverse tanks gehad maar sinds ik de zenith heb is dit mijn favoriet voor de laatste 7 maanden heb nu ook de plexus mesh coils besteld en ga er van uit dat de mesh hem nog een stapje beter maakt super tank 👍👍👍👍

Nice, maar moet hem wel weer in China bestellen, in NL verkopen ze alleen de 2ml en niet de 4ml (mag geloof ik niet volgens de wetgeving).

10 hours ago, Bert69 said:

Nice, maar moet hem wel weer in China bestellen, in NL verkopen ze alleen de 2ml en niet de 4ml (mag geloof ik niet volgens de wetgeving).

Ja dat klopt maar is zeker het wachten waard 👍

Fasttech.com.....binnen 14 dagen in huis (tenminste bij mij).

On 6-11-2018 at 17:11, Weirdorob said:

Heb diverse tanks gehad maar sinds ik de zenith heb is dit mijn favoriet voor de laatste 7 maanden heb nu ook de plexus mesh coils besteld en ga er van uit dat de mesh hem nog een stapje beter maakt super tank 👍👍👍👍

Hoe zie jij tot hoever je de tank kunt vullen, elke keer denk ik dat ik hem bijna vol heb en als ik hem dan op de kop houd dan is de vloeistof toch de helft.

11 hours ago, Bert69 said:

Hoe zie jij tot hoever je de tank kunt vullen, elke keer denk ik dat ik hem bijna vol heb en als ik hem dan op de kop houd dan is de vloeistof toch de helft.

Beetje gokken ik hou hem schuin en vul hem maar soms komt het er overheen maar daar kan ik mee leven👍👍

On 28-11-2018 at 00:45, Bert69 said:

Dat is logisch, rechtop zit de vloeistof rond de verdampingskamer en op de kop om de schoorsteen :ja

Yep.....daar was ik ook achter, ging er alleen om hoe je het beste kunt zien dat je hem bijna vol hebt.........als die dus bijna overloopt dus 😁

On 28-11-2018 at 12:27, Weirdorob said:

Beetje gokken ik hou hem schuin en vul hem maar soms komt het er overheen maar daar kan ik mee leven👍👍

Zijn de coil trouwens wel het zelfde als bij het 2 ml model?

On 28-11-2018 at 00:45, Bert69 said:

Bij mij duurt 't meestal 3 weken, maar het hangt ook af van het tijdstip waarop je bestelt, aangezien 't erg druk kan zijn als 

er feestdagen in aantocht zijn (Thanksgiving, Sinterklaas, Kerst, Oud&Nieuw, Pasen) of als de Chinezen vakantie hebben.

@Johnnybegood_59Dan maar gewoon op de 0.8 ohm houden, heb je toevallig nog een pakje liggen van 1.6Ohm dan ruil ik hem met jou voor een pakje 0.8 ohm. Ik heb er hier 10 coils (nieuw) van liggen maar op dit moment bevalt de 1.6 goed. Kak.......zit er maar een bij (en ik heb geen 1.6 meebesteld) en in NL niet meer te krijgen, FT duurt nog wel een weekje voor die binnen zijn, zeker met de postdrukte op dit moment.

Edited by Bert69

Deze heb ik zojuist besteld bij Fasttech. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Heb gekozen voor Express Epacket daar het maar een eurootje meer was. Hoop dat het snel en vlekkeloos gaat, want 4ml lijkt me heerlijk om te hebben!

Bij FastTech gecanceled vanwege levertijd. Daarna besteld bij Heaven Gifts via Ali Express die 'm wel op voorraad hadden.

Edited by ChickenDinner

Goed ding, weinig tot geen gepruttel en een prettig vulbare grote tank moet met 10-14 dagen in huis kunnen zijn (na verschepen).

Koop o.a. Zenith clearomizer en 0.8 en 0.5 coils bij le petit vapoteur in Frankrijk. Hebben weliswaar geen 4 ML tank maar prijzen wijken amper af van AliExpress. Binnen 3 dagen in huis en geen gezeur of risico met douane.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

On 11/29/2018 at 4:45 PM, Bert69 said:

Zijn de coil trouwens wel het zelfde als bij het 2 ml model?

Deze vraag is hier nog niet beantwoord. Zit er verschil tussen de coils voor de 2ml danwel 4ml tank?

Nee, heb ze in NL gekocht (waar ze alleen de 2ml tank verkopen) en deze past prima in een 4ml tank. Denk dat het verschil alleen in de lengte van de "schoorsteen" zit, het deel waar de coil in gaat is overal hetzelfde.