Jump to content
Sign in to follow this  
Jim

Hcigar Akso pod kit review.

Recommended Posts

En alweer een podsystem, deze keer gooit Hcigar een podsystem op de markt.

Enkel in de EU zullen ze dit toestel niet kunnen verkopen in de huidige situatie dat ze het toestel nu aanbieden.

Pre-filled pods met 50mg nicsalt zijn hier niet toegelaten.

Podsystems zijn altijd vrij korte reviews omdat er nu éénmaal weinig over te vertellen is, dus here we go...

Beginnen met doe ik met een korte Youtube presentatie.

Je doet me plezier door het filmpje even te willen aanklikken, elke subscribe/view/like/comment weet ik erg te appreciëren.

De verpakking:

su3lNzA.jpg?1

En dit krijg je:

- Handleiding en garantie kaartje

- USB kabel

- Twee pre-filled pods met nutty tabacco en munt smaak

c4yzzjo.jpg?1

Het is wel een mooi toestel met een leuke print, voelt erg solide aan en alles zit goed in elkaar.

Is één van de beste toestellen op gebied van kwaliteit dat ik al getest heb.

Afmetingen kan je in mijn filmpje zien.

exYaIHv.jpg?1

acHpbe7.jpg?1

xxyxcdR.jpg?1

vxGXV1I.jpg?1

JvpQLwH.jpg?1

bIU5X6b.jpg?1

Je krijgt dus twee pods die al voorzien zijn van liquid, tabak en munt.

Maar ik heb even online gekeken en je kan ook lege pods krijgen en wat mij betreft hadden ze beter het toestel aangeboden met lege pods, zo kunnen ze het ook in de EU verkopen.

De muntsmaak is wel goed, de tabak heb ik even getest maar ik haat tabak liquids.

Er zit 1.5ml liquid in het podje samen met een 1.8ohm ceramic coil en ik moet zeggen dat die ceramic coil erg goed werkt.

uAFx9v8.jpg?1

E697c7M.jpg?1

Nog een handcheck om af te sluiten:

SEI9yth.jpg?1

Mijn bevindingen:

- Spijtig dat het niet TPD compliant is want naar mijn mening is het één van de beste toestellen die ik al getest heb.

- Bouwkwaliteit is perfect, toestel voelt solide aan en pod zit erg stevig in de batterij.

- 350mAh batterij in combinatie met de 1.8ohm coil is ook goed, gaat langer mee dan je zou denken.

- De 1.8ohm ceramic coil werkt goed en geeft een goede smaak.

- Dit toestel is echt MTL op gebied van airflow, een heel strakke trek en weinig damp.

- 50mg nicsalt liquid is wat mij betreft wel een beetje teveel van het goede, dit ga ik niet chainvapen hoor.

On 3-11-2018 at 12:09, Jim said:

50mg nicsalt liquid

was dit nou 50mg Nicsalt ?? dat heb ik niet eens gemerkt.... valt ff tegen dus...

De menthol was wel goed te dampen, de Tabaksmaak was meer nootjes dan tabak....

dampt zeker niet verkeerd... en ze is Hervulbaar en Rebuildable....niet de makkelijkste, maar het is te doen...

meer info over het hervullen en re-builden van POD systemen vindt je in dit topic...