Jump to content
TheRich

25 november Coilmiddag #2 in Waddinxveen

Recommended Posts

Hallo luitjes! De 2e coilmiddag in Waddinxveen op 25 november gaat dan nu toch eindelijk plaatsvinden! @Dr.Smoke en ikzelf staan klaar om jullie newbies wat wijs te maken.. . Heb je een specifieke vraag, probleem met wicken, coilen of anderszins, wil je wat weten over TC-dampen of vind je het gewoon gezellig? Weest welkom! Het is wat krap, mijn keuken is wat aan de kleine kant en de tafel is niet zo heel groot, maar we'll make do, het is altijd zo gezellig! Vinnik dan, hè? 😉 

2018-01-09_07-05-16

Een paar van de regels, schaamteloos gejat van @Karin Spaink. Niet allemaal, want ik kan die soepjes niet maken.. :gek

• Maximaal vier mensen.
  • Wie komt, neemt iets mee voor de anderen (bv. een lekkere liquid om uit te delen, of een overheerlijke snack).
  • Wie komt, belooft zijn kennis (nu en later) te delen met andere dampers.
  • Koffie, thee en fris komen van mij. Heb je daar een speciale dieetwens in, zoals suikervrij of fipronilloos oid, laat het even weten

Ik vind het niet erg als er iemand blijft hangen, dan bestellen we een pizza of roti! oid...

Als je er zin an hebt, ben je welkom vanaf 13u in Waddinxveen en in principe doen we dit tot 18-19u

Deelnemers:

1. @PetraO
  2. @Vapor Eagle
  3.  
  4.  

Reserve

1. @Tamara
  2.  

Diegenen die komen, krijgen daags voor de meeting een pb met adresgegevens. Waddinxveen heeft een station (Wat? 3 stations!) waar ik ongeveer 10 minuten lopen vanaf woon.

Edited by TheRich

Balen @Marina de voltallige reünie dan maar weer volgend jaar in Vianen? :grins

Leuk dat je er weer bij bent @PetraO ik hoop er ook te zijn als er genoeg plaats is en het lukt qua gezondheid

Nou, in dit geval vind ik het niet ZO erg, want 's middags is toevallig wel de laatste F1 race van dit jaar. Maar volgende keer ben ik graag weer van de partij!

Maandagbump! 

Het is nog wel even weg, maar je kan er maar niet vroeg genoeg mee beginnen..

Wat betreft mezelf heb ik ontzettend veel geleerd op de middagen bij Karin Spaink, dè grote reden dat ik dit nu zelf organiseer. Zelf klooien is leuk, maar zien is beter. Daarbij heeft het mij geholpen over een paar grenzen en moeilijkheden heen te stappen. Schroom dus vooral niet, je zit tussen gelijkgestemden! Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik draag mijn kennis graag over!

Edited by TheRich

Nou kom op jongens, niet zo verlegen. Een dampmeeting is erg leuk en de vorige keer bij @TheRich was erg gezellig. Het zou leuk zijn als er zich nog iemand meldt die nog niet zo ervaren is zodat het ook nog een leerzame middag wordt. Ook als je nog niet zelf coils maakt ben je welkom hoor, dan kan je kijken of het wat voor je is. Ook heb je de mogelijkheid om eindeloos veel diy liquid te proberen, mocht je zelf (willen gaan) mengen.

1 minute ago, Vapor Eagle said:

Wegens mijn werk kan ik onverwachts opgeroepen worden. Dus onder voorbehoud wil ik me aanmelden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Leuk! Hopelijk word je niet opgeroepen dan.

4 minutes ago, Vapor Eagle said:

Wegens mijn werk kan ik onverwachts opgeroepen worden. Dus onder voorbehoud wil ik me aanmelden.

Ik zet je erbij!

Leuk! Hopelijk word je niet opgeroepen dan.
Dat hoop ik ook want ik wil het nou wel eens gaan leren. Ik durf het zelf niet te doen want ben bang dat ik het helemaal verkeerd doe.

Ik zet je erbij!
Dank je wel.

Nog maar eens een bumpje! Er moet er nog 1 bij het liefst! We hebben ook een heuse mengmeester in ons midden, dus voor tips over mixen kan je ook terecht! (en een heuse proeverij, met wat geluk) :d 

@SCi? Jij had de aankondiging gemist de vorige keer

On 11/2/2018 at 12:43 PM, TheRich said:

, dan bestellen we een pizza of roti! oid...

Ik kom wel 's avonds dan   🙂 

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.