Jump to content

Vreemde (zoetige) smaak op Prince RBA


Cumulus

Recommended Posts

Hallo allen,

 

Gisteren een rba geïnstalleerd in mijn Smok Prince tank. Heb keurig eerst de hotspots op de coils bewerkt. Daarna katoen erin getrokken (ging best aardig voor de eerste keer ? ). Goed gedrenkt in liquid (Heisenberg), schoorsteentje erop en vullen maar. 

Nu proef ik alleen niets van de liquid, maar krijg een vreemde zoetige smaak (bijna popcornachtig). Ik krijg er overigens wel goede wolken uit en proef geen verbrande smaak. Wattage omhoog of omlaag, niets helpt.

Heb al na ongeveer 150 puffs het katoen vervangen, maar opnieuw hetzelfde probleem.

 

Wat doe ik fout? 

Link to comment
Share on other sites

De coils.... Wat voor coils? bijgeleverde? Of zelf wat erbij gehaald? weerstand? wattage?

 

Wat ik even zo kan bedenken is dat de coils wat minder geschikt zijn, oftewel ze zijn niet ideaal voor deze RBA. Het is altijd een beetje spelen met verschillende setups, tot je krijgt wat je wil.

 

Daarnaast is plaatsing van coils erg belangrijk, met name de afstand tot de luchtgaten. Nou heb je niet heel veel ruimte in zo'n RBA, maar daar zou je ook nog wat mee kunnen spelen. Wellicht staan ze er te dicht op, dat kan ook, dan wordt de smaak dof. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...