Jump to content
Quotiquette Carnaval, ook jij doet mee! Read more... ×
Gijsdezwart

Bunkerbase & Co Ervaringen

Recommended Posts

Beste Dampers,

Na het lezen van de excel sheet over nicotine base leek kwam ik op het idee om nicotine te kopen bij Bunkerbase & Co.

Ik vond de site er erg mooi uit zien en ze hebben een groot aanbod voor een mooie prijs. Ik heb toen besloten om  100ML PG base met nicotine te bestellen. Ik kreeg netjes een bevestiging van mijn bestelling en nog een email met van ze of ik nog vragen had. Ik heb toen gevraagd hoe ik mijn bestelling het beste kon bewaren en kreeg daar netjes reactie op. Toen bleef het stil. 

Op 13 oktober heb ik mijn bestelling geplaatst, Op 24 oktober heb ik ze nog eens gemaild om te vragen wanneer ik mijn bestelling kon verwachten. Ik heb toen nooit meer een reactie gehad. 

Mijn vraag aan jullie is: Hebben jullie ervaring met bestellen op de site van Bunkerbase. En is het gewoonlijk dat het allemaal wat langer duurt? Op de site stond wel dat het 7 tot 10 werkdagen duurt voordat een bestelling verzonden word. Maar dit tijdbestek is natuurlijk allang verstreken. 

Groetjes, 

Gijs de Zwart

Edited by Gijsdezwart
High nic

Het moet uit Engeland komen toch? Tel dan nog gerust een week op bij die 10 dagen, dan zou het nu ongeveer moeten arriveren.

2 minutes ago, Tamara said:

Het moet uit Engeland komen toch? Tel dan nog gerust een week op bij die 10 dagen, dan zou het nu ongeveer moeten arriveren.

dankjewel voor de snelle reactie! oh ja in dat tijd bestek zit ik nog niet. ik zit nu op 14 werkdagen. Misschien dat ik nog ff geduld moet hebben.

Er is al een ander topic over deze site en daar wordt in aangegeven, dat ze door drukte de levertijden niet kunnen waarmaken.

Goeiemorgen @Gijsdezwart, ik heb jouw vraag m.b.t nicotine een kleine edit gegeven, op ons forum wordt niet gesproken over nicotine concentratie hoger dan 50mg/ml, we hebben daar wel een aparte rubriek voor maar het aantal door jouw gemaakte posts is voor die rubriek nog niet toereikend om daar toegang te krijgen.

Aangezien de door jouw beschreven concentratie niet relevant is voor een antwoord op je vraag heb ik hem geedit en hier laten staan.

Hierover hebben ze ook een topic gemaakt op hun facebooksite. Ze hebben op het moment meer dan 400 bestellingen per dag en geven inderdaad aan dat het iets langer kan duren dan normaal. Het is verder betrouwbaar. Ik heb er ook besteld en ontvangen. Die 7-10 dagen halen ze volgens mij nooit. Het is denk ik eerder 17-20 dagen. Bij mij 17 dagen precies. Dus even geduld, het gaat zeker aankomen 😉

6 november 2 flessen besteld maar nog steeds niets binnen , 4 mails gestuurd maar ze reageren helaas nergens meer op 😞  vorige keer was het idd iets van 17 dagen .

ik heb op 4 november een bestelling geplaatst die op 30 november werd bezorgd. Niet heel snel, maar ze leveren dus wel gewoon. 

Ja, het is bekend dat ze de bestellingen niet kunnen bijbenen. Er hebben hier ook ergens screenshots van social media gestaan waarin ze zich daarvoor excuseren. Niet verrassend dus dat het 4 weken duurt.

Bijzonder bedrijf. Eigenaar komt uit India, woont in Duitsland, gebruikt een bedrijf dat 'voor weinig' bv'tjes opricht (companies made easy) in de UK en het 'hoofdkantoor' zit op de Seychellen. Op het adres in London zitten 13 'bedrijven'. Brievenbusfirma's dus.

https://beta.companieshouse.gov.uk/company/11037886/filing-history (zie pdf voor details)

https://www.bunkerbase.co/pages/imprint (adres hoofdkantoor, dat stond er week of twee geleden trouwens nog niet volgens mij)

https://www.google.nl/maps/place/Mail+Boxes+Etc.,+19-21+Crawford+St,+Marylebone,+London+W1H+1PJ,+Verenigd+Koninkrijk/@51.5199322,-0.1597892,18z/data=!4m5!1m2!2m1!1soffice+32+london+crawford+street+19-21!3m1!1s0x48761acbe166ac53:0x900277757969fa69?hl=nl-nl (adres waar Bunkerbase zou moeten zitten)

Het bedrijf staat intussen ook gesignaleerd https://ec.europa.eu/consumers/consumers_safety/safety_products/rapex/alerts/?event=viewProduct&reference=A12/0914/18&lng=en

Edited by Gupperdepup
typos

@Gupperdepup Niks bijzonders aan. Dit is gewoon een strategie om toch nicotine te kunnen verkopen (in Europa) ondanks de TPD2.

Met andere woorden hier is door de eigenaar goed over nagedacht. Dat het hoofdkantoor op de Seychellen zit zal met een speciale reden gedaan zijn. De Seychellen schijnt  zo goed als onaantastbaar te zijn op meerdere gebieden.

Overigens dat dit bedrijf ondertussen ook gesignaleerd staat is niks geks aan. Als je leest de reden waarom is het beter te begrijpen. Omdat ze nicotine verkopen boven de 150mg.

Lijkt me overigens niet gek als de overheid getipt is geworden door iemand in deze business die zijn omzet zag dalen.

Mijn bestellingen zijn netjes aangekomen steeds en ja het duurt soms langer maar dit staat ook op hun Facebooksite aangegeven dat er een enorme drukte is. Pak daar nog eens de decemberdrukte bij, bij de koeriersbedrijven en het plaatje is rond. Mensen jullie bestelling gaat heus wel aankomen 🙂

Edited by VapeLimbo