KeesB 1387 Posted October 31, 2018 Share Posted October 31, 2018 De ticker onderaan mijn berichten, waaraan men kan zien hoe lang ik al ben gestopt met roken, geeft niet de juiste info. Er staat nog steeds 2 weken geleden maar het is nu al 3 weken geleden. Ik krijg het ook niet vernieuwd in de instellingen. Als ik daarin de url plak van de ticker en ik kies voor opslaan, dan staat de oude er weer in. Wordt dat ding niet automatisch ververst? Het is nu net of het uit de cache van het forum komt. Hoe los ik dat op? Link to post Share on other sites
Madman 8704 Posted October 31, 2018 Share Posted October 31, 2018 Niet.....die tickers werken al meer dan n jaar niet meer op het forum, omdat het forum ieder plaatje lokaal opslaat en nooit meer ververst. 1 Link to post Share on other sites
KeesB 1387 Posted October 31, 2018 Author Share Posted October 31, 2018 bah 😡 Link to post Share on other sites
Zen Master Jay 7750 Posted October 31, 2018 Share Posted October 31, 2018 Er is wel een lijst hier ergens die @Sub-Ωhm heeft aangemaakt met de datum dat je gestopt bent. Kan zo even niet vinden. 2 Link to post Share on other sites
Recommended Posts