Jump to content
graassie

Damper in kontzak WAARSCHUWING!!

Recommended Posts

Het blijft lastig als je onderweg bent. Ik laat mijn Justfoq 1 onder het wandelen weleens in mijn broekzak of mijn jaszak zitten zonder hem uit te doen. Maar dat voelt toch niet helemaal fijn, terwijl er op dat ding beveiliging zit en de + en - knopjes ontbreken. Dus dan doe ik hem toch maar weer uit. De borstzak van een overhemd is wel handig: dat knelt niet snel (met mijn plussize overhemden voor op pad), maar het is toch allemaal net iets minder prettig dan je dampers op je tafel naast je te zetten.

5 hours ago, KeesB said:

Ik zal eens kijken of er een dun metalen plaatje past tussen de tank en de mod,

Bestaat al😉

30713543197_0c70583d33_z.jpg

Ja ik weet dat ze bestaan maar ik wil voor mijzelf zeker weten of het er zonder problemen tussen past. Ik heb nog wel wat latoenkoper liggen om het te proberen, wat de maximale dikte is van wat er tussen mag. Misschien lukt het met de ene tank wel en met de andere niet. Laat me maar ff rommelen 🙂

Ik had er al een goedkoop keukenmes voor gereserveerd, om zo'n beugeltje van te maken. Het is 0,7 mm dik en als het tussen de tank en de mod zit dan werkt alles nog. Ik ga daar een keer mee aan de slag.

in de kontzakken gaat alleen portefeuille in

mijne samsung s9 is ook niet plooibestendig

dus die steek ik vanvoor of in de vest

10 hours ago, Oomkobus said:

Met gereguleerde mods meerdere keren meegemaakt dit, ergste was van 40 ineens 220 watt op een baby beast tankje, voor t stoplicht ook nog, dat was ook geen reclame voor dampen wat ik toen deed.

Damper in de kontzak doe ik sowieso niet, ik gebruik die grote 810 driptips, en m'n kontzakken zitten altijd vol met pluis, dat wil je ook niet ineens uit je huig moeten vissen

🤣je kop zal net zo🔴zijn  geweest, @Oomkobus    wat had ik hier graag naast gestaan, en over die pluisjes, beetje katoen meer of minder, als je maar ff bij dript voor je een lurk neemt!

10 hours ago, Sebas said:

Bestaat al😉

30713543197_0c70583d33_z.jpg

Sorry, ik weet niet hoe ik meerdere quotes in 1 moet proppen.

Deze oplossing is leuk maar dan kan ik het spul gelijk op de grond laten donderen, doet me me ook een beetje denken aan de early gsm periode dat sommige mannen het stoer vonden om het ding aan de riem te dagen, nee, dan maar een pols tasje, en nee die gebruik ik oknie.

21 hours ago, jackal_ut said:

kijk, dat is natuurlijk helemaal fout.

je moet natuurlijk niet knielend je wasmachine vullen want danngebeuren zulke dingen.

dit is ff een voorbeeld hoe onze regering denkt.

I know I know Hihi 😂😂

9 hours ago, joop wassink said:

Deze oplossing is leuk maar dan kan ik het spul gelijk op de grond laten donderen,

Ik ben er ook nog niet zeker van of het met zo'n clip goed vast zit aan mijn riem. Als ik buk en mijn dij druk alles omhoog dan heb ik er niets aan. Ik wil zelf een clip maken dus ik heb het wel in de hand hoe dat wordt.

Ik wil in ieder geval ook een clipje maken met een gat om het aan op te hangen want met een halsband (of hoe dat ook moge heten) om mijn nek is wel veilig.

Vandaag zat de mod in mijn broekzak naast mijn portemonnaie en ik grijp er naar en zuig er ff aan brrrrr stond het ineens op 220 Watt. Ik blokkeer het nu steeds voordat ik het in mijn zak stop want die verrassingen wil ik niet meer.

Maar jongens, bij de meeste mods kun je het wattage vastzetten, meestal plus en min een paar seconden tegelijk ingedrukt houden, komt er ook een slotje in beeld.
dan kan ie nog steeds vuren tijdens t bukken maar niet meer op vol vermogen.

Revenger x is hier goed in. Zodra je 1 keer vuurt is alles gelocked. En pas terug unlocked bij 3 keer vuren.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik heb deze. Speciaal voor de achterzak.

Watts en temperatuur op slot. De vuurknop is nog nooit afgegaan. Beetje te dik (27 mm.) en een beetje te zwaar. Maar beter voor de kontzak moet je zelf maken.

Fasttech Tesla stealth

IMG_0839.JPG