Jump to content
Quotiquette Carnaval, ook jij doet mee! Read more... ×
Johannes Koning

roken verboden in 2040 e sigareten ook

Recommended Posts

dat denk ik ook niet

2040 zullen wij er niet zo veel last van hebben

maar het wordt maar weer eens vermeld

en de esigaret word er maar even bij vermeld

zal wel net zo slecht zijn denken de mensen die dit lezen

zal onze damp liquid ook een tientje kosten tegen die tijd :gek??

Dacht dit dus effe echt van niet he.

ze kunnen beter die zelfingenomen kwallen verbieden die "regeren".

Ik laat me no way door een ziek en zwak mensje leiden.

Dat is aan de sterke.

Edited by hyena

Geloven we ineens de telegraaf?

Ik heb hier geleerd dat je de kranten gewoon totaal niet moet geloven.

• Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1

Oh, als het in de Telegraaf staat maak ik me nog niet meteen zorgen.

Goeiemiddag @Johannes Koning, ik heb je de topic verplaatst naar "Nieuws binnen en buitenland", het heeft niet echt iets te maken met de forumreglementen en mededelingen.

2040? lol, dat is over 22 jaar. De wereld is dan totaal anders. Valt niks over te zeggen. Dit voelt voor mij hetzelfde als: “In 2000 bla bla schijten alle beren regenboogpoep en is het verboden om dat te verzamelen en daarop te trippen”.

Als je 22jaar geleden, dat is 1996, had verteld dat de hele wereld zou leven en wonen in de telefoon, diezelfde telefoon een krachtige computer was en tegelijk een foto- en videocamera was, je net zo eenvoudig kon shoppen in China Amerika of waar ook ter wereld als om de hoek in het winkelcemtrum, dat er een internet was dat alles aan elkaar verbond, dat de straat vol zou staan met elektrische laadpalen, een behoorlijk brood omgerekend 7 gulden zou kosten etc etc zou iedereen je uitgelachen hebben 😁

In 2040 al!!? Maar ja,dan wonen we toch allang op mars?De koffers waren al gepakt.Maar ja,dat zal dan wel weer een ongezellige ¨hier niet dampen¨ geen bar BQ,en ¨geen huisdieren¨ planeet worden.Als je ook nog drie jaar lang met 9 miljard medepassagiers in een raket zit waar je geen raampje open mag zetten zal het ook wel erg gaan stinken.Ik ga toch maar liever niet mee.

Edited by richard-V

6 hours ago, Inisiarev said:

Als je 22jaar geleden, dat is 1996, had verteld dat ...<snip>.... er een internet was dat alles aan elkaar verbond, ...<snip>...zou iedereen je uitgelachen hebben 😁

Nou, ik niet hoor. Ik zat toen al lang en breed te Netscapen. :ja 

Godgeklaagd, ga ik op mijn tachtigste nog naar de uk moeten om vape materiaal te smokkelen. 😜

@Inisiarev, nou je loopt achter. In 1996 deed ik al online de wekelijkse boodschappen bij Plusmarkt Leers in Heerlen.......:shock

Voor  vijf gulden werden deze tot op het aanrecht bezorgd. Was toen nog een hels karwei met een 14K4 modempje...........:lol

En het was toen al 14 jaar geleden dat Chriet Titulaer voorspelde wat we nu doen.....

On 10-11-2018 at 09:28, Steamboy said:

@Inisiarev, nou je loopt achter. In 1996 deed ik al online de wekelijkse boodschappen bij Plusmarkt Leers in Heerlen.......:shock

Voor  vijf gulden werden deze tot op het aanrecht bezorgd. Was toen nog een hels karwei met een 14K4 modempje...........:lol

En het was toen al 14 jaar geleden dat Chriet Titulaer voorspelde wat we nu doen.....

Chriet Titulaer visionair eerste klas , wat een eindbaas 😉

Is het tot zover uitgesteld zodat de zeikertjes alvast kunnen rondkijken waarover ze dan weer over kunnen klagen?
Klinkt als een zware hobby..
En eerlijk gezegd laat het wel mooi de toon zien van hoe de wereld uiteindelijk word.
Bijzonder saai.

Edited by hyena

On 18-10-2018 at 09:17, Johannes Koning said:

citaat daaruit:  

"Het rookverbod geldt voor alle rookwaren: sigaretten, e-sigaretten, shisha-pennen, waterpijpen, etc."

Het rookverbod is dus wat Blokhuis betreft tevens een dampverbod, omdat Blokhuis het verschil tussen rook en damp niet snapt.

Deze "hooggeleerde" man zal ook wel denken dat e-sigaretten altijd nicotine bevatten en dat nicotine verslavend is...

en vervolgens alle andere verslavende stoffen, zoals cafeïne in koffie, thee, chocola, enz. eveneens verbieden

plus natuurlijk een verbod op drinkbare alcohol, zelfs de wijn van de paus.

9 minutes ago, Marianna said:

citaat daaruit:  

"Het rookverbod geldt voor alle rookwaren: sigaretten, e-sigaretten, shisha-pennen, waterpijpen, etc."

Het rookverbod is dus wat Blokhuis betreft tevens een dampverbod, omdat Blokhuis het verschil tussen rook en damp niet snapt.

Deze "hooggeleerde" man zal ook wel denken dat e-sigaretten altijd nicotine bevatten en dat nicotine verslavend is...

en vervolgens alle andere verslavende stoffen, zoals cafeïne in koffie, thee, chocola, enz. eveneens verbieden

plus natuurlijk een verbod op drinkbare alcohol, zelfs de wijn van de paus.

Oh ze zijn zichzelf daar al aan het voor opmaken.
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/4483696/afspraken-over-maatregelen-tegen-roken-alcohol-en-overgewicht
Vraag blijft nu langzaamaan meer.
Hoe verwacht je politieke correctheid te kunnen behouden als je iets voor iemand anders van alles verbied?

Edited by hyena

Jaja...

ze doen alsof de rokers en drinkers in al die vele jaren nog steeds niet genoeg accijnzen en ziektekostenpremies hebben betaald. 

Hoe een rokende alcoholist overgewicht kan krijgen, is mij trouwens een raadsel. 

9 minutes ago, hyena said:

Hoe verwacht je politieke correctheid te kunnen behouden als je iets voor iemand anders van alles verbied?

Is niet politiek correct en ook niet christelijk. 

1 minute ago, Eclecticon said:

Hmm als wijn gezond was dronk ik iedere dag een fles en zou ik zo boven de 100 kilo zitten.. gegarandeerd 😛 

Geen idee welke soort wijn jij drinkt, maar ik kan rustig iedere dag een fles wijn leeg drinken.

Dan ben ik wel bezopen, maar geen grammetje zwaarder te worden. 

Wat er bij mij aan de bovenkant in gaat, komt er aan de onderkant weer uit.   

In Frankrijk drinkt iedereen al jarenlang dagelijks wijn, sowieso bij het middagmaal, avondmaal en de rest van de avond.

2 minutes ago, Eclecticon said:

Ze moeten goed gedrag gaan belonen en niet alleen maar minder gewenst gedrag bestraffen.

Deze "afgevaardigden van God"  willen alle goddelozen bekeren      :trilt