Jump to content
Oomkobus

Cityvapes.nl ervaringen

Recommended Posts

Iemand bekend met deze webshop?

Het heeft een leuk assortiment maar heb nog nooit eerder van cityvapes gehoord, behalve eentje in Canada, cityvapes.com, heeft ook exact hetzelfde logo, vond ik een beetje raar, ook is het adres gewoon een woning en geen bedrijfspand...

De site geeft aan dat met paypal betaald kan worden.
Zoveel kan er dan toch niet mis gaan.
Bovendien wat ik zo zie aan prijzen klopt het zo wel wat ze vragen.
Maar ik ben verder niet bekend met de site.
Waar vandaan weet je dat het een woning is?

Edited by hyena

Als je het Googled kom je hier op uit, kan heel goed, ik ken meer bedrijven die hun huisadres als correspondentie opgeven en ergens verderop de eigenlijke opslag hebben.

7e0b27cec0dea5fb3f7949a7e1d5cb5b.jpg

22 minutes ago, Oomkobus said:

Als je het Googled kom je hier op uit, kan heel goed, ik ken meer bedrijven die hun huisadres als correspondentie opgeven en ergens verderop de eigenlijke opslag hebben.

Ah ik zag dat plaatje inderdaad ook.
het lijkt mij in idere geval als je via paypall doet dat je vrij safe speelt.
als huin niet leveren ben je alleen tijd kwijt.
en je geld komt dan sowieso terug

Geen ervaring mee maar ook ik heb al regelmatig achter het scherm naar die vindicator zitten staren en kwijlen. 🤤

3 minutes ago, M.R.T. said:

Geen ervaring mee maar ook ik heb al regelmatig achter het scherm naar die vindicator zitten staren en kwijlen. 🤤

Weet niet welke je wilt hebben, maar als de jouwe niet op voorraad staat kun je via de bestelpagina een "op de hoogte van beschikbaarheid" mailtje sturen.

Ik ga hem van de week ff bellen...

4 hours ago, Sub-Ωhm said:

Weet niet welke je wilt hebben, maar als de jouwe niet op voorraad staat kun je via de bestelpagina een "op de hoogte van beschikbaarheid" mailtje sturen.

Ik ga hem van de week ff bellen...

Black ceracoted copper maar ik zit ook in de besloten patreon groep van mister Bonza op facebook en daar poste ze van de week deze, te koop op vapoureyes. 

Omgerekend zou je dan zo'n 180 euro kwijt zijn inclusief verzending. 

Het is dat ik niet weet hoeveel pak kans er is vanuit Australië maar ik vind deze toch wel vrij uniek. 😎

Maar dan denk ik bij Custom Vapes hebben ze een complete set voor 240 a 250 euro exclusief verzending 🤔

Tja, keuzes....

Screenshot_20181017-165418_Chrome.jpg

Edited by M.R.T.

Ik was vergeten mijn ervaring hier te plaatsen maar ik dacht er net aan in mijn review van deze mech dus bij deze. 😊

Afgelopen maandag mijn eerste bestelling hier geplaatst, de US Interceptor 20700. 

Betaald via paypal en verder prima afgehandeld, je kan stap voor stap zien in welke status je bestelling zich bevind. 

Als je een vraag hebt kan je dat gewoon plaatsen bij de bestellingdetails en ik kreeg vrijwel direct antwoord op mijn vraag. 

Prima verpakt verzonden en afgelopen woensdag had ik mijn bestelling in huis. 😊

16 minutes ago, Oomkobus said:

Aaaight thanks man! DeathTrap here I come

Lol. 🤣

Waiting for that extreme build. 😆

Edited by M.R.30T.

Ook ik kan zeggen dat ik een prima ervaring heb met CityVapes, kwam een tijdje de winkel tegen tijdens een google search naar de Vindicator.

Wilde deze in een andere uitvoering dan de set zoals die door Kennedy wordt aangeboden, heb contact gezocht met CityVapes, het heeft even mogen duren maar afgelopen week hadden ze de spulletjes bij elkaar...

Contact, besteld, PayPal, via PTT post met tracking laten bezorgen, vandaag binnen, netjes verpakt 200% tevreden 😁👍

Prima webshop met goed aanbod.

Nou, ff een positieve update, afgelopen zaterdag bestelling geplaatst, krijg net vandaag (dinsdag) een telefoontje met excuses van cityvapes! Dat t zo lang duurt! Komt doordat er blijkbaar een staking is bij Bpost en hun depot zit in België.

Heel netjes dat er even gebeld word zei ik tegen de meneer, hij zegt doodleuk 'ja da's standaard, ik moet nu nog 150 belletjes doen'.

Hahah wat een kutbaan voor hem, ik heb hem ook succes gewenst, wel hele goeie service!