Jump to content

Topside video + Zapwrapz

Recommended Posts

Er staat al een geschreven foto review van de Topside op het forum dus ga ik er zelf geen meer van maken.

Ben het met de meeste bevindingen eens uit die review en dus is het zinloos van nog een review te posten.

Wat ik wel ga doen is mijn video hier plaatsen en ik heb een Zapwrapz wrap aangebracht.

Hier de video, mijn bevindingen van de mod komen ook grondig aan bod in het filmpje.

Altijd leuk moest je die even willen aanklikken, elke subscribe☑️/view👁️/like👍/comment🖊️ weet ik erg te appreciëren.

Mijn Topside was zoals die uit de andere review ook de zwarte versie, hier gewoon een paar sfeerpics zonder uitleg.

V0yquJa.jpg?1

H1IqppL.jpg?1

Dvcg6JX.jpg?1

NxEYKGV.jpg?1

k7rph40.jpg?1

Dan had ik bij Zapwrapz twee wraps besteld, een black camo en een shadow camo.

Eerste keer dat ik iets kocht bij Zapwrapz en dus ook de eerste ervaring om dat aan te brengen, en dit viel al bij al nog goed mee.

Twee dagen na bestellen werd het geleverd met de post, de verzending was 2.5 pond dus dat was nog OK.

Ik had eerst uitvoerig enkele filmpjes bekeken hoe je die wrap moest aanbrengen en dat leek nog mee te vallen, eerst de mod goed ontvetten met het bijgeleverde alcoholdoekje.

Zo krijg je de wrap, dit is de shadow camo op de foto en dat lijkt op foto bijna een volledig zwarte maar dat is het niet.

oPvCUy6.jpg?1

Deze shadow camo is ook de wrap die ik echt wou, lekker sober en niet te opvallend.

Er zit ook nog een beknopte handleiding bij de wrap zelf.

X6DRNP8.jpg?1

Maar omdat het de eerste keer was dat ik zo een wrap ging aanbrengen heb ik eerst de black camo wrap getest, moest het dan fout gaan was de shadow camo wrap niet voor de vuilbak.

Dus nu hangt de black camo wrap er een tijdje op tot ik die beu ben en daarna zal ik de shadow camo aanbrengen.

Ik heb enkel de wrap aangebracht aan de zijkant en op de vuldop.

Je kan ook nog het front, batterijcover en aan de 510 een stukje wrap aanbrengen maar dat is overkill in mijn ogen.

DATsGZE.jpg?1

ovV7X2Q.jpg?1

YtqE9Pk.jpg?1

ihpfLiE.jpg?1

4SzXpKL.jpg?1

Het aanbrengen ging nog vrij vlot en heb wel een paar keer moeten corrigeren, de vele ronde vormen aan de topside maken het uitlijnen wel iets moeilijker dan een gewoon vlakke mod.

Na het aanbrengen even met de haardroger de wrap verwarmen zodat die goed blijft kleven en klaar.

• Like 11

Die vorige wrap was ik al snel beu en het gevoel in de hand met die wrap was me toch te "plastiekerig/kitscherig".

Daarom nu de shadow camo wrap aangebracht en dit is dag en nacht verschil, de wrap heeft zo een textuur gevoel dat aanvoelt zoals iets van stof.

En het ziet er ook beter uit voor mij omdat het minder opzichtig is.

4OHkl7u.jpg?1

pu3zaRj.jpg?1

6SbTbFu.jpg?1

WCTJWIl.jpg?1

• Like 9
  • 1 month later...

Thanks!

De Zapwrapz wrap ben ik tevreden over, blijft er tot nu toe erg goed ophangen.

Niet zo moeilijk om te plakken maar door al de rondingen bij de Topside moet je toch wel opletten.

De mod zelf gebruik ik dagelijks en is wat mij betreft de beste mod die in 2018 is uitgebracht, heb vernomen dat nog voor kerstmis de dual battery versie uit zou komen.

Mijn Topside video heeft het niet slecht gedaan, 2200 views voor mijn klein YT kanaal is erg mooi en nog een comment van de ontwerper wat ook zeldzaam is.

• Like 2

De zapwrapjes zijn super, heb er nu 3 en binnenkort een 4e ( ligt er ook nog 1 ongebruikt, maar de kleur was live niet zo).

Onlangs van 1 van mijn pico's de black croc wrap afgehaald omdat de pico stuk was en ik een nieuwe had waar ik de wrap weer om wilde.

De 1e keer fohn ik niet, het zit zonder fohn ook muurvast. dus voorzichtig losgehaald en om de andere pico gedaan, nu wel voor de zekerheid de fohn erop en zit weer als een huis.

edit: 7 miljoen tikfoutjes verbeterd 😉

Edited by a3
  • Like 2
On 25-11-2018 at 14:05, Jim said:

Mijn Topside video heeft het niet slecht gedaan, 2200 views voor mijn klein YT kanaal is erg mooi en nog een comment van de ontwerper wat ook zeldzaam is.

Tof toch👍

Ik heb me ook maar even geabonneerd.👍

• Like 2
  • 1 month later...