Jump to content

Recommended Posts

9 minutes ago, Tamara said:

Heb je voldoende saldo op je Paypal account? (Als je je rekeningnummer heb gekoppeld dan hoeft dat uiteraard niet)

Heb mijn rekeningnummer gekoppeld EN voldoende saldo op PayPal zelf.. Heb laatst nog wat besteld en dat is gewoon van mijn rekening afgeschreven

Keuze is al gemaakt maar ik heb niets dan lof voor de standaard 0.4 ohm cleito tanks. Ik ben nog een onervaren prutser mbt wicken dus daar kan het ook aan liggen maar ik krijg meer lucht/smaak/damp uit de cleito dan uit de zeus, horus en battlestar rda. Dit zal veranderen na een cursus wicken maar toch.. De atlantis evo en vaporesso gt8 zijn ook goed, vooral de gt8, maar die tank heeft een kinder formaat dus die laat ik vaak liggen. De cleito op 60 watt. De evo op 50 en de gt8 op 90-100. Direct long allemaal.

17 minutes ago, Thommylue said:

Iemand nog suggesties waar je die uwell nanchaku kan bestellen en vóór het weekend in huis is?

https://greyhaze.co.uk/products/uwell-nunchaku-kit

Zelfde principe als Ecigone, DHL Express verzending, voor 14u besteld zelfde dag verzonden, normaal volgende dag in huis voor BE/NL ,  zowel BE als NL zitten in hun zone 1 voor DHL Express levering en normaal is zone 1 volgende dag in huis als je op tijd besteld op de dag ervoor

36 minutes ago, Tamara said:

@Thommylue heb je het nog een keer geprobeerd? Misschien was er gewoon een Paypal storing

Yes, een maat van me gaat het nu even voor me proberen.