Jump to content
VapeLimbo

Vaper sterft bijna na het per ongeluk inademen van driptip van zijn e-sigaret in zijn longen

Recommended Posts

33 minutes ago, Oomkobus said:

Ik stierf ook bijna,
Van t lachen,
Tijdens het lezen van t artikel
emoji23.pngemoji23.pngemoji23.png

Wat een kneus!

Misschien ben ik ook wel een kneus, maar toen ik het las, dacht ik, ja, dat is nou net wat mij zou kunnen overkomen. Ik heb mijn driptips voor de zekerheid allemaal wat vaster gedraaid.

• Like 1
  • Haha 2
  • Confused 1

Nou, heb het zojuist gereconstrueerd, en het kan hoor maar wel onder de juiste omstandigheden.

M'n object was een smok stick met de standaard 510 driptip:

De driptip moet behoorlijk los zitten, sowieso op de laatste O-ring, dan moet je ook nog zoals eerder genoemd je lippen om de tank zetten of in ieder geval de driptip niet blokkeren
En dan moet je ook nog eens een hijs nemen alsof het een festini ijsje is (zo veel fruit, dat zuig je er echt niet uit)

En toen, toen kwam ie bij mij net los, maar schoot niet m'n luchtpijp in, bleef een beetje lafjes bij m'n tong liggen, viel eerder om.

(Nu niet met z'n allen proberen natuurlijk)

• Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1

2 minutes ago, Oomkobus said:

Nu niet met z'n allen proberen natuurlijk)

Ik kijk wel uit!

2 minutes ago, Leo Bak said:

Ik zie een nieuwe YT rage: de #driptipchallenge

Een soort Russische Roulette? Gaan we niet doen hoor, op de volgende dampbijeenkomst. Het is hier veel te gezellig.

23 hours ago, Storm said:

NINTCHDBPICT000440205612.jpg

Als ik hem was zou ik de driptip er iets verder indrukken :zoef

Jaaa, dat viel mij ook op in dat artikel!

26 minutes ago, PetraO said:

Misschien ben ik ook wel een kneus, maar toen ik het las, dacht ik, ja, dat is nou net wat mij zou kunnen overkomen. Ik heb mijn driptips voor de zekerheid allemaal wat vaster gedraaid.

Ik draai geen eigen coils, maar wel een rol plakband om mn driptip!

Toen de flippo's nog net uit en hyped waren, was er toch ook een vrouwtje die de flippo op had gegeten ?
Dus waarom geen driptip opzuigen ? 😄 

13 hours ago, PetraO said:

Draaien? Duwen bedoel je denk ik? Maar goed wat ik zelf wel merk is dat driptips bij mij soms wat ''los'' zitten of iets speling hebben. Nu komt de grap, als ik de driptip zo af en toe eens afspoel onder de kraan en het tankje (deze handelingen doe ik altijd als ik de coil verwissel, kan na 1,2,3,4 weken zijn) dan zit hij daarna super stevig. Lijkt dus dat de condens/liquid bij de driptip zorgt dat hij te soepel wordt. Dat is althans mijn ervaring na 2 jaar dampen.

@Dennis1992 nee, draaien. Bij duwen kan je o ring gaan verschuiven, gedraaid gaan zitten en uiteindelijk loop je de kans dat ie eerder kapot gaat.

24 minutes ago, Clouds said:

@Dennis1992 nee, draaien. Bij duwen kan je o ring gaan verschuiven, gedraaid gaan zitten en uiteindelijk loop je de kans dat ie eerder kapot gaat.

Ah ja ik zal trouwens ook eens mijn o-ringen van mijn driptips checken. Kijken of ze nog heel zijn. Aangezien ik die driptip elke dag eraf haal om droog te deppen en de meeste tankjes heb ik toch al dik een jaar in gebruik.