Jump to content
VapeLimbo

Vaper sterft bijna na het per ongeluk inademen van driptip van zijn e-sigaret in zijn longen

Recommended Posts

Dan moet je toch al raar zuigen zodat die driptip loskomt en in je luchtpijp terecht komt.

Toch effe mijn vrouw laten zien, you never know 🙂

Zeer geloofwaardig....

willekeurige quote uit het artikel.

They took him to Warrington Hospital A&E but medics struggled to find the nozzle using x-ray because it was black.

Fake. News.

• Like 1
  • Haha 1
  • Confused 1

Ja het zijn niet ene van de slimsten zijn geweest gok ik zo haha Dan moet je toch al haast je hele mond om de tank zetten (en dan geen contact met de driptip hebben) en flink zuigen eraan.

4 minutes ago, Marcel said:

Zeer geloofwaardig....

willekeurige quote uit het artikel.

Fake. News.

Niet alle nieuws over vapen is fake. Zie tot nu toe nog geen aanleiding om aan te nemen dat het fake is.

Maar je zou gelijk kunnen hebben, zeker weten doen we het natuurlijk nooit.

Aan het woordgebruik te zien, is het wel degelijk gebeurd. Zo kan alleen n engelsman reageren 🙂 

Vond deze zin wel wonderlijk: 

Alan, now fully recovered, said: "I think I'll play it safe for now and stick to the cigarettes."

als de tip bij mij los zou schieten dan zitten echt mn tanden nog ervoor. De opening tussen onder en boven is echt niet groot genoeg voor de tip om ertussendoor te gaan. En ja, ik heb zitten klooien met mn tankje om het een soort van te reconstrueren 😂

Ik geloof het wel, bij mij moest laatst het batterijdopje van mijn Pico bij de spoedeisende hulp uit mijn neus verwijderd worden, toen ik een rare combinatie van inhaleren en niezen tegelijk deed.

2 minutes ago, MadMarie said:

Dan heb je flinke neusgaten?!

Gaan we schelden? Jij hebt zeker een mooi rank neusje waar nog geen pindaatje inpast.

27 minutes ago, Ronnie said:

als de tip bij mij los zou schieten dan zitten echt mn tanden nog ervoor. De opening tussen onder en boven is echt niet groot genoeg voor de tip om ertussendoor te gaan. En ja, ik heb zitten klooien met mn tankje om het een soort van te reconstrueren 😂

Misschien heeft hij wel geen tanden? 😛 Het zou niet de eerste zijn die zonder tanden (prothese) loopt.

NINTCHDBPICT000440205612.jpg

Als ik hem was zou ik de driptip er iets verder indrukken :zoef

1 hour ago, VapeLimbo said:

Niet alle nieuws over vapen is fake. Zie tot nu toe nog geen aanleiding om aan te nemen dat het fake is.

Maar je zou gelijk kunnen hebben, zeker weten doen we het natuurlijk nooit.

Ik wel. Bij een röntgenfoto maakt het namelijk helemaal geen zier uit wat de kleur van een object is. Het gaat om de dichtheid van een object. Zacht weefsel laat röntgenstralen door, harder weefsel reflecteert het. Of de drip-tip nu groen, geel, spierwit of pikzwart was, maakt niets uit voor de zichtbaarheid op een röntgenfoto. Dus als er staat dat men het ding niet kon vinden op een röntgenfoto, omdat het zwart was, dan heeft men iet begrepen hoe röntgenfoto's werken, of zijn er artsen aan het werk geweest die per direct uit hun functie ontheven moeten worden.

Er had hooguit kunnen staan dat men het ding niet kon makkelijk kon vinden omdat het gemaakt was van een  materiaal dat niet goed zichtbaar was op een röntgenfoto.

Daar naast is het complete onzin dat je in levensgevaar bent als je een klein object in je longen krijgt (tenzij het je luchtpijp blokkeert uiteraard). Ja het is vervelend, ja het moet eruit en ja het is een groot probleem als het lang blijft zitten. Maar nee, er is geen acuut levensgevaar. Ze hebben uren, zo niet dagen om het ding te verwijderen, voordat het echt problemen oplevert. In theorie kunnen ze 1 long zelfs volledig verwijderen en je leeft nog gewoon door (uiteraard tast het je kwaliteit van leven wel heel erg aan). Dus het nieuws is of fake, of gewoon heel erg opgeklopt. Erg waarheidsgetrouw is het in ieder geval niet.

Edited by Chasepoes

Fakenews of niet, mijn verhaal is echt gebeurd en werd uitgebreid in de media behandeld

zN0TcS8r.jpg

Wat betreft röntgenfoto's beoordelen laat ik liever aan een radioloog over.

Ben het wel sowieso eens met je dat er geen acuut levensgevaar is geweest omdat het mij ook niet lijkt dat een driptip de hele luchtpijp zou kunnen blokkeren.

Maar zoals je zegt, het zal dan wel fake nieuws zijn of heel erg opgeklopt bij nader inzien.

Je kunt je gaan afvragen of er nog ergens nieuws als betrouwbaar bestempeld kan worden.

Maar aan de andere kant wil ik wel kwijt dat indien er nieuws geplaatst wordt in het voordeel van vapen dat ik nooit een vaper zie reageren van fake, of dat kan niet.....

Ook dat nieuws zou in principe gemanipuleerd kunnen zijn, om zo meer en meer geld te kunnen verdienen op vapen.

Er wordt altijd geroepen nieuws en onderzoeken ten nadele van vapen wordt gemanipuleerd of Big Pharma zal er wel een aandeel in hebben, of de overheid. Maar een kans dat dit ook zo kan gaan bij positief nieuws over vapen is een feit. Daar kan dan in principe ook door e-sig fabrikanten als voorbeeld een rol in gespeeld hebben.

Echter dit denk ik zeker niet en ben voor mezelf wel overtuigd vapen veel en veeeeel minder ongezond is dan roken. Dat merk je aan alles en aan je eigen lichaam ook.

13 minutes ago, Leo Bak said:

Fakenews of niet, mijn verhaal is echt gebeurd en werd uitgebreid in de media behandeld

zN0TcS8r.jpg

Een dikke 10 voor het fotosoepen  🙂

Wanneer komt het nou voor dat een journalist verstand van zaken heeft en de werkelijkheid 100% correct weergeeft?

Hij was bijna dood geweest omdat hij een eierkoek had gegeten, waardoor ze hem niet meteen konden behandelen. Eierkoeken zijn dus levensgevaarlijk.

Maar volgende maand komt die gast gewoon wéér in het nieuws: hij overleed alsnog nadat hij zijn complete sigaret naar binnen had gezogen.

Heeft die gast de gehele tank in zijn bakkes gehad, ik zet altijd de driptip tegen mijn lippen aan pas als ik de tank tot de helft in mijn bakkes steek is er een hele kleine kans dat de driptip gelanceerd wordt, maar dat is niet realistisch.

Bij normaal gebruik en het gebruik van je volle verstand zijn zoveel van dit soort debiele voorvallen te voorkomen, maar dat "volle verstand" twijfel ik veel aan ook in dit geval, lekker gezopen vrind en dan maar even gek doen, idiots.

🤦‍♂️ Serieus? Heeft zijn lichaam geen instinct reflexen?.

People are stupid...Als dit waar is..sorry meneer....WTF?

Blijf inderdaad maar aan de ciggies, dan lezen we binnenkort hoe je je bek verbrand hebt aan de ciggies.

Als ik die meneer was zou ik aan mijn moeder gaan vragen of mijn vader ook mijn oom is.

Op die SMOK OSUB 80, zit de Baby beast.....Dus in principe zou ik nu dus een volledig abbo hebben bij de rontgendienst om steeds de driptip te laten verwijderen.

🤦‍♂️🤦‍♂️:trilt

20 hours ago, SmartAss1870 said:

Hij was bijna dood geweest omdat hij een eierkoek had gegeten, waardoor ze hem niet meteen konden behandelen. Eierkoeken zijn dus levensgevaarlijk.

Maar volgende maand komt die gast gewoon wéér in het nieuws: hij overleed alsnog nadat hij zijn complete sigaret naar binnen had gezogen.

ik ga nu niet vragen naar hoe hij laatst at en halverwege het eten zei:"verrek waar is mijn bestek?"