Jump to content
Gabbo

Eliquid kopen buiten NL / EU

Recommended Posts

Goedendag medevapers!

Ik vroeg me even af waar jullie je eliquid halen.

Ik heb namelijk een rda aangeschaft en de eliquid vliegt er dadeljk dus doorheen.

ik vroeg me dan ook af of het misschien goedkoper kan.
Heb al het een en ander gezien over het mixen van de eliquid. Alleen weet ik niet of ik daar wel zo goed in ben en of de smaak dan wel zo goed is als voorgemixed eliquid product . (vape vooral fruitsmaken liefste met tikje mint/menthol er in! Ik weet dat de gemixde eliquid met tabaksmaken een paar weken moeteen staan voor de smaak maar in hoevere is dat met fruitsmaken etc.)

Nu weet ik dat je Mods / RDA RTDA RTA CLEAROMIZERS etc. allemaal goedkoper buiten de eu kunt kopen.

Alleen hoe zit dat met eliquid. Mag dat? Als ik het bestel krijg ik het dan binnen etc. En zo ja wat zou een goede site zijn!

Bedankt alvast!

Mixen gaat je goedkoper uitkomen en de smaken zijn zeker even goed als deze van voorgemixte liquid. Je hebt er ook meer controle over als je zelf mixt, minder/meer aroma toevoegen.

Als je een beetje lui bent kan je bottle shots kopen, daar hoef je enkel base en nicotine aan toe te voegen.

Liquids uit china heb ik geen ervaring mee.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Er zijn hele volksstammen die hun liquids bij gearbest of fasttech bestellen. Hoor er nooit klachten over.

Zit ff bij savevape te kijken, ben sowieso niet weg van al die smaakjes, liefst tabak achtige smaak (in zo verre dat mogelijk is). Heb nu van Vaparance de Black Label Shag 50/50, die gaat op zich aardig goed maar mag van mijn nog wel iets donkerder van smaak. Iemand een idee welke hoek ik moet zoeken?

On 10-10-2018 at 10:49, Gabbo said:

Goedendag medevapers!

Ik vroeg me even af waar jullie je eliquid halen.

Ik heb namelijk een rda aangeschaft en de eliquid vliegt er dadeljk dus doorheen.

ik vroeg me dan ook af of het misschien goedkoper kan.
Heb al het een en ander gezien over het mixen van de eliquid. Alleen weet ik niet of ik daar wel zo goed in ben en of de smaak dan wel zo goed is als voorgemixed eliquid product . (vape vooral fruitsmaken liefste met tikje mint/menthol er in! Ik weet dat de gemixde eliquid met tabaksmaken een paar weken moeteen staan voor de smaak maar in hoevere is dat met fruitsmaken etc.)

Nu weet ik dat je Mods / RDA RTDA RTA CLEAROMIZERS etc. allemaal goedkoper buiten de eu kunt kopen.

Alleen hoe zit dat met eliquid. Mag dat? Als ik het bestel krijg ik het dan binnen etc. En zo ja wat zou een goede site zijn!

Bedankt alvast!

Gewoon lekker zelf gaan mixen, scheelt je echt enorm veel poen! Zo moeilijk is het niet, gewoon een programmaatje gebruiken dat alles voor je uitrekent, ingrediënten bij elkaar mikken en klaar! Wat je nodig hebt is PG, VG, Nicotine en Aroma.... en natuurlijk wat spuitjes en flesjes en misschien een weegschaaltje als je nauwkeurig wilt werken. Dan nog ff geduld hebben tijdens het steepingproces, maar de fruitsmaakjes hebben niet zo lang nodig. Gaat waarschijnlijk nog sneller dan als jé ze kant en klaar uit China besteld wat soms erg lang kan duren.

Ik bestel al jaren mijn Liqua bij fasttech (in handige 30ml flesjes)

Nog nooit problemen mee gehad (ik bestel er 6 per keer, incl verzendkosten onder de 30 euro)

@GabboIk koop al 3 jaar liquide bjj heavengifts en is heel goed. nu koop ik 70 VG /30 VG is ook heel goed ik geef je de linken

om dat nu ik DL damp ook de liquide met de zware coils er door vliegen

https://vapesourcing.com/e-juice/3-9-e-juice.html

ze hebben hier ook veel goedekopere van 2,5€ ongeveer is dan 70 PG met 30 VG maar je kan er alles kopen dus puur base 30 ml voor 00,20 cent zoek eens

https://www.heavengifts.com/E-Liquid-E-Juice_c1.html

deze kocht ik met dan 30 ml flesjes 100VG in 0mg (ze hebben ze ook in 18 en meer )  https://www.heavengifts.com/product/30ml-Dekang-PG-e-juice-e-liquid-with-60-flavors.html

Ik rookte in begin ook altijd tabak smaken nu vind ik fruit smaken beter .das een keuze ze hebben genoeg om je keuze te maken ,en verzending is op 2a3 dagen

kost ene keer geld DHL de volgende keer kan je 200punten in ruilen als e boven 100 dollar koopt voor gratis verzending (bij HG )

ben er heel tevreden van koop er zelfs mijn electronische sigaretten  HG staat bekend voor heel goede zaak

en nu is er 30% korting .

Ik heb ook hulp gehad hier dus help ik terug als het kan !

Groeten, Robi

Edited by RobiVde

9 hours ago, Bert69 said:

Zit ff bij savevape te kijken, ben sowieso niet weg van al die smaakjes, liefst tabak achtige smaak (in zo verre dat mogelijk is). Heb nu van Vaparance de Black Label Shag 50/50, die gaat op zich aardig goed maar mag van mijn nog wel iets donkerder van smaak. Iemand een idee welke hoek ik moet zoeken?

Echte tabakssmaak blijft lastig, NET (Natural Extracted Tobacco) e-liquid komt het dichtst in de buurt van het oude vertrouwde sjaggie.

Ik  maak m'n eigen NET aroma van ongesausde, pure tabak, waarmee ik daarna e-liquid maak. Hoop werk en het is wel handig als je geen fabriekscoils,  maar een RTA of RDA gebruikt, vanwege het sneller vervuilen van je coil.

On 10/31/2018 at 1:58 PM, RobiVde said:

@GabboIk koop al 3 jaar liquide bjj heavengifts en is heel goed. nu koop ik 70 VG /30 VG is ook heel goed ik geef je de linken

om dat nu ik DL damp ook de liquide met de zware coils er door vliegen

https://vapesourcing.com/e-juice/3-9-e-juice.html

ze hebben hier ook veel goedekopere van 2,5€ ongeveer is dan 70 PG met 30 VG maar je kan er alles kopen dus puur base 30 ml voor 00,20 cent zoek eens

https://www.heavengifts.com/E-Liquid-E-Juice_c1.html

deze kocht ik met dan 30 ml flesjes 100VG in 0mg (ze hebben ze ook in 18 en meer )  https://www.heavengifts.com/product/30ml-Dekang-PG-e-juice-e-liquid-with-60-flavors.html

Ik rookte in begin ook altijd tabak smaken nu vind ik fruit smaken beter .das een keuze ze hebben genoeg om je keuze te maken ,en verzending is op 2a3 dagen

kost ene keer geld DHL de volgende keer kan je 200punten in ruilen als e boven 100 dollar koopt voor gratis verzending (bij HG )

ben er heel tevreden van koop er zelfs mijn electronische sigaretten  HG staat bekend voor heel goede zaak

en nu is er 30% korting .

Ik heb ook hulp gehad hier dus help ik terug als het kan !

Groeten, Robi

Hier een paar flesjes gekocht!
Ga over een tijdje ook maar kijken of ik wil gaan mixen. 
Tnx iedereen nogmaals 😄

Dan ga je waarschijnlijk dit antwoord krijgen.

Hi,After checked your order, It is ready, our warehouse will arrange it asap.

Heb ook sinds 31 oktober eliquid in bestelling staan. En dan staat erbij "Ships within 48 hours" 😞

Hoi ik ben op zoek naar de liquid van wildvape murica surfcake en Hannibal. Dat schijnen erg goede te zijn. Nu is het probleem op hun site kun je alleen met kredietkaart betalen dat heb ik niet. Weet iemand misschien een andere site of een oplossing. 

Ziet er goed uit, alleen snap ik niet hoe ik moet zoeken? Ik ben op zoek naar mint, 70PG/30VG (of 50/50), 12mg 30ml of groter. Is er een slimme zoekmethode? De site is al zo traag. Ik ben bijna helemaal nieuw, dus ik vrees dat ik de site verkeerd gebruik.

Mijn VG en PG koop ik bij Drip Hacks.

Zij vragen voor 5 liter VG,  Pharmagrade 99,5% ,  0 mg, € 12,39. Dat is € 0,002 per ml.

Voor 5 liter PG, Pharmagrade 99,5% , 0 mg, betaal je € 16,33. Dat is € 0,003 per ml.

Ik gebruik deze al een tijdje en het zijn beide top producten. Goed smaak neutraal en geen rare chemische luchtjes.

Ik koop mijn VG en PG ook bij Driphacks, daar is het niet duur. Krijg van daag mijn bestelling van Driphacks binnen, 5L VG en 1L pg en 6 one-shots.

On 27-11-2018 at 03:18, Leo Bak said:

@Elbutre hier heb je binnen enkele klikken een gratis Visacard: https://pay2d.nl/gratis-online-visacard/

Ik heb de Prepaid Mastercard vesie: https://prepaid.yourmastercard.nl @ 17,50 p/j en 0,95 cent stortings koste

@Gabbo Ik heb wel eens hier besteld www.vapordna.com 10% korting bij je eerste order

met code: welcome10 en gratis verzending als je boven de 199,00 dollar besteld

On 3-12-2018 at 09:17, Steamboy said:

Mijn VG en PG koop ik bij Drip Hacks.

Zij vragen voor 5 liter VG,  Pharmagrade 99,5% ,  0 mg, € 12,39. Dat is € 0,002 per ml.

Voor 5 liter PG, Pharmagrade 99,5% , 0 mg, betaal je € 16,33. Dat is € 0,003 per ml.

Ik gebruik deze al een tijdje en het zijn beide top producten. Goed smaak neutraal en geen rare chemische luchtjes.

Kan je vergelijken met owl?

Al een tijdje niet meer gereageerd.
Verzending bij vapesourcing is niet de snelste en je moet er een beetje geluk mee hebben!
Echter was mijn bestelling wel al lang onderweg maar was dat niet de zien op de site.
2e bestelling geen probleem mee gehad.
Maarja. 3 euro voor 60 ml eliquid en 11 euro verzending doe ik niet moeilijk over.

Zelf mixen wil ik wel doen maar daar w8 ik nog even mee :P

(PayPal aanmaken en er geld op storen vanaf je bankrekening! Of een prepair kreditkaart. Al is dit niet legaal dus raad ik je dat niet aan.)