Jump to content
Sign in to follow this  
rebelhearts

123eliquids.nl Den Helder

Recommended Posts

Van de week was ik blij verrast, ik kom niet vaak meer in de stad maar opeens had zich in de keizerstraat in Den Helder zich een vapeshop gevestigd.

Ik dacht eerst, zal wel weer een shopje zijn met de beginnersspul en wat bekende basic merken.

Maar ik was toch blij verrast.

Winkel ziet er ruim en overzichtelijk uit, je kan zowel online bestellen als gewoon binnen hoppen en kijken wat er allemaal is, de website is soms nog niet helemaal up to date, zeker als er net nieuwe merken of smaken aan het assortiment zijn toegevoegd.

Heb er zelf nu 12monkeys even vandaan gehaald ( congo cream ) en vandaag nog even langs geweest voor de monkey & co Strawberry Custard..

De medewerker ( tevens eigenaar ) heeft een hele lijst met wat welke smaak heeft, want laten we eerlijk zijn het is soms aan de verpakking niet duidelijk wat voor smaken er allemaal in zitten.

Prijzen zijn zeker concurrerend, zeker als je kijkt wat andere shops vragen voor de e-liquid.

De mohawk&co kon ik op zijn website nog niet vinden, in de shop wel ( uiteindelijk op webshop ook onder naam fizzy??? ) voor een prijs van 13.99 is dat behoorlijk goedkoper dan wat ik het bij andere shops gezien heb.

Ook voor mijn vrouw meteen 5 pack justfog q16 coils voor 7.99 gehaald, wat ook echt niet duur is.

Ben dus erg blij dat we nu in den helder een goede shop hebben waar de dampers even binnen kunnen lopen en voor een zeer nette prijs een goede liquid kan halen.