Jump to content

Recommended Posts

Hallo Allemaal, 

In januari ga ik naar de Maladiven. Maak een overstap in Dubai. In Dubai zijn e sigaretten niet toegestaan en strafbaar volgens mij. 

Wie weet of ik mijn e sigaretten kan meenemen naar de maladiven? 

In handbagage of gewone bagage.  op Dubai zal ik wss ook door de douane moeten tijden de overstap. 

groetjes, 

Charlotte

1 hour ago, Charlotte said:

Hallo Allemaal, 

In januari ga ik naar de Maladiven. Maak een overstap in Dubai. In Dubai zijn e sigaretten niet toegestaan en strafbaar volgens mij. 

Wie weet of ik mijn e sigaretten kan meenemen naar de maladiven? 

In handbagage of gewone bagage.  op Dubai zal ik wss ook door de douane moeten tijden de overstap. 

groetjes, 

Charlotte

Haha dat is toevallig. Ik ga binnen nu en twee weken heen volgende naar de malediven. Ik heb me hier en daar al wat over ingelezen. Wat ik ga doen is alleen een pod systeem en mijn batterijen van mijn mods in de handbagage doen. Rest allemaal in de koffer. Ik moet namelijk ook overstappen op Dubai. Verwacht niet veel problemen omdat ik hier alleen moet overstappen en godzijdank niks met het land nodig heb. Maar goed ik zal het binnenkort ervaren en dus dan pas kan ik je ook hey een en ander vertellen. 

On 5-10-2018 at 16:21, Zen Master Jay said:

Haha dat is toevallig. Ik ga binnen nu en twee weken heen volgende naar de malediven. Ik heb me hier en daar al wat over ingelezen. Wat ik ga doen is alleen een pod systeem en mijn batterijen van mijn mods in de handbagage doen. Rest allemaal in de koffer. Ik moet namelijk ook overstappen op Dubai. Verwacht niet veel problemen omdat ik hier alleen moet overstappen en godzijdank niks met het land nodig heb. Maar goed ik zal het binnenkort ervaren en dus dan pas kan ik je ook hey een en ander vertellen. 

Zen Master Jay

Hoe was de maladiven?? En hoe is het gegaan met de e sigaretten. 

Ik ben heel benieuwd!!

1 hour ago, Charlotte said:

Zen Master Jay

Hoe was de maladiven?? En hoe is het gegaan met de e sigaretten. 

Ik ben heel benieuwd!!

Niks aan de hand. Eerste keer had ik alles in de koffer behalve mijn batterijen. Enige wat me toen werd gevraagd waarom ik 18x 18650 batterijen bij mij had (ze weten ook welke type batterijen het zijn en dat ze niet protection hebben). Ik antwoorde gewoon voor mijn zaklamp voor onderwater duiken. Toen vroegen ze waarom dan 18 stuks. Ik moest toen improviseren en zei. Omdat ik 4 zaklampen gebruikte. Ze keken mij vreemd aan en zeiden dat ik door mocht lopen. Ook over de drone zeiden ze niks. Terugweg heb ik alles in de handbagage gehad. Iik wilde uittesten hoe dat ging. Maakte me niks uit als ze het op terugweg zouden innemen want ik was binnen 10 uren toch in nl. Niks maar dan ook niks werd gezegd. Ze wisten ook dat het damp apparatuur was. Ze zeiden, o you smoke elektronic sigarets? Ja dat klopt. En ik mocht door lopen. Dus dikke bullshit over dubai. In Dubai zie je de dikste Mods in de rokersruimte. Is daar echt een trend. Daar worden pas echte beestachtige wolken geblazen. Zat zelfs een piloot in pak te dampen met een dikke mod en een beestachtige tank erop. Zeker geen beginners spul. En maldiven waren geweldig. Ik ben er compleet door veranderd. Beste vakantie ooit. En volgende jaar gaan we weer heen. 

6 minutes ago, Steve said:

Wow! Gaaf man. Dat ding gaat vet hoog ook. Is het professionele drone?

Redelijk professioneel. Kan 250m hoog en een bereik dat ooit mee gehaald is, is 5.5 km ver. 

BTW. Hoogste punt dat je in video ziet is maar 55 meter hoog. Moet je nagaan wat het doet op 250. Dan zit je boven de wolken. 

Heel cool. Zijn ook mooie filmpjes van boven de mist.

Misschien dat ik op mijn werk ooit nog eens drone beelden kan gebruiken. Ben je in te huren evt?

1 hour ago, Steve said:

Heel cool. Zijn ook mooie filmpjes van boven de mist.

Misschien dat ik op mijn werk ooit nog eens drone beelden kan gebruiken. Ben je in te huren evt?

Wil dat best wel een keer voor de gein bij je komen filmen. Maar ik denk niet dat je in de buurt van Friesland woont of wel? 

1 hour ago, Zen Master Jay said:

Wil dat best wel een keer voor de gein bij je komen filmen. Maar ik denk niet dat je in de buurt van Friesland woont of wel? 

Klopt. Woon in Noord Holland. Zal eens gaan brainstormen op mijn werk, misschien een cool filmpje voor de website oid. 

Veel plezier met je drone, lijkt me een leuke hobby