Jump to content
heino

Hoi ik hen net een Eleaf pico 75W binnen nu kom ik erachter dat m'n tanks niet passen

Recommended Posts

Hoi net de Authentic Eleaf iStick Pico 75W TC VW APV Box Mod

Binnen maar m'n tanks passen niet door die batterij dop doe ik iets verkeerd is er iets te koop voor of is het voor mij een miskoop?

Nu proberen liquids te maken die smaken

Je kan er een 510 heatsink op schroeven, niet heel mooi maar werkt wel, ff zoeken op Ali/fasttech/gearbest

Posted (edited)

Passen in de breedte of past het schroefdraad niet? Volgens mij is de max op een pico 22 of 23 mm breed.

De Cleito, NRG, Melo3 en Atlantis Evo passen in ieder geval wel. 

Edited by Eclecticon

Klopt, op de pico 75W passen slechts tanks van Max 23mm. Je zou er een heatsink tussen kunnen zetten. Die kan je bv op fasttech kopen

Klopt, op de pico 75W passen slechts tanks van Max 23mm. Je zou er een heatsink tussen kunnen zetten. Die kan je bv op fasttech kopen
Kijken of ik die kan vinden had er 1 gezien maar was discontinued

Ik zou tot een 22mm tank gaan, de kayfun sxk prime clone past exact en heeft niets over.

Een heatsink kost geen drol en kun je idd grotere tanks plaatsen.

Ik zou tot een 22mm tank gaan, de kayfun sxk prime clone past exact en heeft niets over.
Een heatsink kost geen drol en kun je idd grotere tanks plaatsen.
Ja maar ik heb al 4 tanks en nog 2 in bestelling. Ik heb het bij de omschrijving niet zien staan of gemist. Dus dan maar wat minder mooi en toch kunnen gebruiken

40 minutes ago, the martin said:

Of plaatselijk iets van de batterijdop afvijlen

Dat gaat niet werken. Dat dopje is heel dun.

Niet doen joh, koop een heatsink voor bijna noppes, toch zonde om met een dremel of vijl je mod zo te mishandelen.

21 hours ago, heino said:

Ja maar ik heb al 4 tanks en nog 2 in bestelling. Ik heb het bij de omschrijving niet zien staan of gemist. Dus dan maar wat minder mooi en toch kunnen gebruiken

Welke tanks heb je of krijg je?

Ik zou die dop ook niet afvijlen, maar als je hem toch afvijlt, dan kun je met gemak een halve mm eraf halen zodat 24mm tanks passen, 25mm tanks wordt net teveel want dan moet er 1mm af.

Als je een heatsink koopt is het handig dat er twee stelbare schroeven inzitten, beetje afhankelijk van je tanks, zoals deze: https://www.fasttech.com/products/1923808

Ik zou een mod erbij nemen, altijd handig.

9 minutes ago, Leo Bak said:

Als je een heatsink koopt is het handig dat er twee stelbare schroeven inzitten, beetje afhankelijk van je tanks, zoals deze: https://www.fasttech.com/products/1923808

Details:
  • Fixed copper 510 center pin/screw

Waarschijnlijk bedoel je deze Leo ? : https://www.fasttech.com/products/3056/10010809/4850401